Ano ta je sama o sobě taky historická, bohužel takto nakombinováno...Marťas píše:Pokut je to ta mlhovka, která si myslím, že to je tak bych se jí klidně ujal.
Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Moderátor: Moderátoři
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Proboha, co jsem to napsal?zelvotron píše:Ano ta je sama o sobě taky historická, bohužel takto nakombinováno...Marťas píše:Pokut je to ta mlhovka, která si myslím, že to je tak bych se jí klidně ujal.
Už jsem to opravil
- BeerRudolf
- Příspěvky: 281
- Registrován: stř srp 22, 2012 13:35
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Tak včera jsem Fordíka zase navštívil. Dofoukal pneu, vyndal baterii po těch letech měla ještě 10,5V tak jsem ji napojil na nabíječku a uvidím, ale moc šancí jí nedávám (těsně před odstavením byla dána nová a naštěstí byla odpojená). Vyřadil jsem na N a odbrzdil, moc se mu hnout nechtělo ale po pár žduchancích pakny povolily a už se docela lehce hýbal. Náplně jsou všechny na maximu. (Převodovku zkontroluji po oživení) Ten flek vypadá na olej z motoru a vznikl zřejmě ještě za provozu. Motor je silně "nakonzervovanej" a vypadá to že to teče pod víky ventilů. Nejvíc starostí mi zatím dělá uložení termostatu, je to tam samej oxid a na tom kapky chladící kapaliny, snad to nebude rozežraný do toho dloubnu až po převozu.
Naposledy upravil(a) BeerRudolf dne úte úno 26, 2013 14:57, celkem upraveno 1 x.
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010
- ger007
- Příspěvky: 4785
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
tak vsetky popisane problemi sa javia ako male problemi snad to pri tom aj ostane
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
- BeerRudolf
- Příspěvky: 281
- Registrován: stř srp 22, 2012 13:35
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
TAK UŽ JE MUJ Říkám mu Profesor podle vědecké hodnosti původního majitele. Doma lehce peklo, prý další krám
Další zjištění : teče servo dole u řízení, vyměnit hadice a přetěsnit. Auto je původem z CH kde mělo dva majitele, v roce 1991 dovoz do ČR, dar matky synovi po úmrtí manžela. Udělán nový lak ale původní barva. Auto nebylo bouráno důvodem k nalakování bylo velké množství oděrek na laku. Jo a ještě to má v CH dodělávaný skleněný šíbr . Myslím že to je na zbytek života Povinné ručení u Triglavu 225,- kč / year
Další zjištění : teče servo dole u řízení, vyměnit hadice a přetěsnit. Auto je původem z CH kde mělo dva majitele, v roce 1991 dovoz do ČR, dar matky synovi po úmrtí manžela. Udělán nový lak ale původní barva. Auto nebylo bouráno důvodem k nalakování bylo velké množství oděrek na laku. Jo a ještě to má v CH dodělávaný skleněný šíbr . Myslím že to je na zbytek života Povinné ručení u Triglavu 225,- kč / year
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Tož Gratulka
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Taky se připojuji ke gratulaci
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10585
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Hele neříkal jsi něco o autě s víc než dvěma kontrolkama ... . L.BeerRudolf píše: TAK UŽ JE MUJ ...
PS: jinak gratulace
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- BeerRudolf
- Příspěvky: 281
- Registrován: stř srp 22, 2012 13:35
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Tož všem moc děkuji za gratulace a sám doufám že bude samá radost Co se týká kontrolek, však on jich o mnoho víc mít nebude. A hlavně se to opravuje bez počítače
Z důvodu, že na toto auto nemám nic náhradního (což mne dost znepokojuje, já totiž miluju sysláty) sháním za rozumný peníz nějaké díly na tohoto krasavce. Výhodou je, že tento typ se dělal v D i GB takže snad se něco sežene. Po podrobnější prohlídce určitě budu konkrétnější a při renovačních pracech narazím jistě na nějaké záludnosti. Takže mimo vše ostatní teď hlavně shání pravé venkovní chromované zrcátko ideálně seřiditelné tím čudlíkem zevnitř, hýbe se pouze sklíčko, (není podmínkou). Musí být vizuálně stejné jako levé viz. foto
Z důvodu, že na toto auto nemám nic náhradního (což mne dost znepokojuje, já totiž miluju sysláty) sháním za rozumný peníz nějaké díly na tohoto krasavce. Výhodou je, že tento typ se dělal v D i GB takže snad se něco sežene. Po podrobnější prohlídce určitě budu konkrétnější a při renovačních pracech narazím jistě na nějaké záludnosti. Takže mimo vše ostatní teď hlavně shání pravé venkovní chromované zrcátko ideálně seřiditelné tím čudlíkem zevnitř, hýbe se pouze sklíčko, (není podmínkou). Musí být vizuálně stejné jako levé viz. foto
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Taktéž gratuluji k dalšímu přírůstku .
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Tak jsem k té káře našel něco málo technických údajů, především údajů servisního charakteru. Třeba se to bude hodit.
Motor - kód YYC
V6 - objem 2293ccm
stupeň komprese: 9,0:1
jmenovitý výkon: 80kW / 5500rpm
minimální oktanové číslo paliva: 97
pořadí zapalování: 1-4-2-5-3-6 (viz obrázek)
karburátor: Solex 2V, typ 77TF9510
zapalovací cívka - typ: Bosch 0221119030
odtrh kontaktů přerušovače: 0,3-0,4 mm
úhel sepnutí kontaktů: 30-36° (60-67%)
základní úhel předstihu: 8° před HÚ při 800 rpm (s odpojenou podtlakovou regulací) při palivu 97 oktanů
odstředivý regulátor: 18-22° KH při 1500 rpm, 26-30° KH při 3400-3500 rpm (s odpojenou podtlakovou regulací)
podtlaková regulace předstihu - rozsah: 12-18° KH
podtlaková regulace začíná při 120 mBar, končí při 333 mBar
volnoběžné otáčky: 800 rpm (AT 670 rpm)
emise CO max.: 3%
emise HC max.: 500ppm
svíčky - typ: Bosch WR7D+; Autolite 63; Champion RN9YCC; NGK BPR6ES - vzdálenost elektrod 0,6-0,7 mm (stejné svíčky jako Lada )
palivové čerpadlo - přetlak: 0,3 Bar
kompresní tlak (teplota min. 60°C): 9-11 Bar
ventily - vůle při seřizování (zastudena): SV 0,35 mm / VV 0,40 mm
olej motorový: specifikace API SG a vyšší, SAE 10W/30 (alt. 10W/40)
olej motorový - množství: 4,25 l
olej převodový - specifikace: SAE 80W (alt. SAE 80W/90), API GL-4
olej převodový AT - specifikace: ATF DexronIII
olej převodový - množství: 1,7-2,0 l (AT 6,1-7,0 l)
olej diferenciál zadní nápravy - specifikace: SAE 80W/90 (alt. SAE 90), API GL-5
olej diferenciál zadní nápravy - množství: 2,0 l
olej servořízení - specifikace: ATF DexronIII
chladicí kapalina - množství: 10,2 l
brzdová kapalina - specifikace: DOT4
brzdová kapalina - množství: 0,7 l
Motor - kód YYC
V6 - objem 2293ccm
stupeň komprese: 9,0:1
jmenovitý výkon: 80kW / 5500rpm
minimální oktanové číslo paliva: 97
pořadí zapalování: 1-4-2-5-3-6 (viz obrázek)
karburátor: Solex 2V, typ 77TF9510
zapalovací cívka - typ: Bosch 0221119030
odtrh kontaktů přerušovače: 0,3-0,4 mm
úhel sepnutí kontaktů: 30-36° (60-67%)
základní úhel předstihu: 8° před HÚ při 800 rpm (s odpojenou podtlakovou regulací) při palivu 97 oktanů
odstředivý regulátor: 18-22° KH při 1500 rpm, 26-30° KH při 3400-3500 rpm (s odpojenou podtlakovou regulací)
podtlaková regulace předstihu - rozsah: 12-18° KH
podtlaková regulace začíná při 120 mBar, končí při 333 mBar
volnoběžné otáčky: 800 rpm (AT 670 rpm)
emise CO max.: 3%
emise HC max.: 500ppm
svíčky - typ: Bosch WR7D+; Autolite 63; Champion RN9YCC; NGK BPR6ES - vzdálenost elektrod 0,6-0,7 mm (stejné svíčky jako Lada )
palivové čerpadlo - přetlak: 0,3 Bar
kompresní tlak (teplota min. 60°C): 9-11 Bar
ventily - vůle při seřizování (zastudena): SV 0,35 mm / VV 0,40 mm
olej motorový: specifikace API SG a vyšší, SAE 10W/30 (alt. 10W/40)
olej motorový - množství: 4,25 l
olej převodový - specifikace: SAE 80W (alt. SAE 80W/90), API GL-4
olej převodový AT - specifikace: ATF DexronIII
olej převodový - množství: 1,7-2,0 l (AT 6,1-7,0 l)
olej diferenciál zadní nápravy - specifikace: SAE 80W/90 (alt. SAE 90), API GL-5
olej diferenciál zadní nápravy - množství: 2,0 l
olej servořízení - specifikace: ATF DexronIII
chladicí kapalina - množství: 10,2 l
brzdová kapalina - specifikace: DOT4
brzdová kapalina - množství: 0,7 l
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Taktéž gratuluji k zakoupení tohoto nádherného kousku a kdyby jsi někdy hledal dobrý servis, doporučuju classic-oldtimer.cz
Marku, ty jsi se nám do těch informací o techníckých udajích ale nějak dal, pěkné
Marku, ty jsi se nám do těch informací o techníckých udajích ale nějak dal, pěkné
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- BeerRudolf
- Příspěvky: 281
- Registrován: stř srp 22, 2012 13:35
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Teda Marku jsi nezaplatitelná studnice informací. Moc děkuji toto mi určitě pomůže. Zrovna jsem špekuloval jak vyměním olej v AT převodovce a kolik ho budu potřebovat, teda že je ho potřeba 7 litrů tak to by mně ani ve snu nenapadlo. Ještě jednou moc děkuji
K dílům. To zrcátko by mělo být stejné jako u Capri MK2 http://www.youtube.com/watch?v=RoN8JN3E09Q . Dále potřebuji jednu krytku středu disku kola (viz foto) nebo čtyři jiné pasující.
K dílům. To zrcátko by mělo být stejné jako u Capri MK2 http://www.youtube.com/watch?v=RoN8JN3E09Q . Dále potřebuji jednu krytku středu disku kola (viz foto) nebo čtyři jiné pasující.
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Tak mám určité zdroje (knižní i internetové), kde se dá leccos opsat. A protože píšu diplomku, jsem tak nějak rozjetej a jak jsem v tom ajfru, tak tu a tam napíšu něco i sem .
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Akoraát těch 97 oktanů mi přijde nějaký divný.....
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)