Oprava plechových částí auta

Moderátor: Moderátoři

Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

když si nastrkáš nýty do auta tak se můžeš rovnou rozloučit s technickou.. určitě vař.. :happy1:
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

No jestli je problém s technickou, tak to neni co řešit...
Ale jinak si nemyslim, že by byl nýt nepevný, dyť parní mašiny musely odolávat velkejm tlakům... nebo mosty
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
SalWador
Příspěvky: 415
Registrován: stř čer 02, 2004 22:20
Bydliště: Dobruška

nyty

Příspěvek od SalWador »

Pavel04 píše:Ale jinak si nemyslim, že by byl nýt nepevný, dyť parní mašiny musely odolávat velkejm tlakům... nebo mosty
Nejde o tlak, ale o krut. Jinak ja mam blatniky taky prinytovane... ale soucasne i privarene.
SalWador
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

Pavel04 píše:No jestli je problém s technickou, tak to neni co řešit...
Ale jinak si nemyslim, že by byl nýt nepevný, dyť parní mašiny musely odolávat velkejm tlakům... nebo mosty
není nyt jako nyt.. :happy1:

[ Added: čt duben 20, 2006 5:06 pm ]
potom sem tet někde viděl že při (dejme tomu tuningu) karoserie se používa dirkovaný plech.. co na to říkáte??... potom se to samozřejmě překituje.. je to dobrý třeba dejmetomu kvůli váze, pak se to dá lepe tvarovat, ale třeba jak moc tam ten kit bude držet a co antikoroze dtitin.. atd.. :happy1:
Odpovědět

Zpět na „Karoserie a ostatní“