Oprava plechových částí auta
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
nyty
Nejde o tlak, ale o krut. Jinak ja mam blatniky taky prinytovane... ale soucasne i privarene.Pavel04 píše:Ale jinak si nemyslim, že by byl nýt nepevný, dyť parní mašiny musely odolávat velkejm tlakům... nebo mosty
SalWador
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
není nyt jako nyt..Pavel04 píše:No jestli je problém s technickou, tak to neni co řešit...
Ale jinak si nemyslim, že by byl nýt nepevný, dyť parní mašiny musely odolávat velkejm tlakům... nebo mosty
[ Added: čt duben 20, 2006 5:06 pm ]
potom sem tet někde viděl že při (dejme tomu tuningu) karoserie se používa dirkovaný plech.. co na to říkáte??... potom se to samozřejmě překituje.. je to dobrý třeba dejmetomu kvůli váze, pak se to dá lepe tvarovat, ale třeba jak moc tam ten kit bude držet a co antikoroze dtitin.. atd..