Hlava motoru
Moderátor: Moderátoři
Je třeba ventily po demontáži pořádně očistit od všech usazených a napálených částí - brání to chlazení ventilů.
Já to dělám tak, že ventil za stopku upnu do vrtačky, tu do svěráku horizontálně, a brusným papírem to orvu při vysokých otáčkách vrtačky.
To je základ všech prací na hlavě.
Já to dělám tak, že ventil za stopku upnu do vrtačky, tu do svěráku horizontálně, a brusným papírem to orvu při vysokých otáčkách vrtačky.
To je základ všech prací na hlavě.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
JA dom to cistil dvoma sposobmi:) bud upnut do vrtacky drateny kartac upnut ju do sveraku a tlacit ventily az kym nebudu ako nove. Alebo kupit kartac do brusky a cistit ventili na tom. TA flexa je lepsia lebo ma vysoke otacky a te nsajrajt z ventilov ide rychlo dole aj bez tlacenia. pouzivat okuliare
Nejedná se o vodítko, nýbrž vahadlo - mluv správně, kluku jeden ušatej . Vodítko je to pouzdro v hlavě, v němž ventil chodí.
Je to častý jev způsobený dlouhodobě nastavenou velkou vůlí na ventilu. Je to špatně a je třeba to zlikvidovat.
Nejlepší je ventil vyměnit (stojí pár desítek korun). Ovšem kdo šetří, může tu "závadu" obrousit pomocí magnetické brusky do roviny - riskuješ tak ale ztrátu tvrdosti (konec stopky je kalený) a když to ubrousíš, máš sice rovnou plošku, ale měkkou a tudíž se to tam rychle utvoří znovu.
Je to častý jev způsobený dlouhodobě nastavenou velkou vůlí na ventilu. Je to špatně a je třeba to zlikvidovat.
Nejlepší je ventil vyměnit (stojí pár desítek korun). Ovšem kdo šetří, může tu "závadu" obrousit pomocí magnetické brusky do roviny - riskuješ tak ale ztrátu tvrdosti (konec stopky je kalený) a když to ubrousíš, máš sice rovnou plošku, ale měkkou a tudíž se to tam rychle utvoří znovu.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11032
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Pružiny a misky je celkem jedno na který ventil příjdou s ventily je to již jiné , ale když je zabrousíš do sedel není pořadí tak krytické . Jen je po zabroušení nesmíš přeházet.Samozřejmě vyměň i simeringy ventilů .
Pokud Jsis neoznačil vahadla 1-8 tak Máš zaděláno na problém . Vačka a vahadla jsou do "sebe" zaběhlá . Né že by motor nešel ale vačka a vahadla si na sebe budou muset zvykat .
Pokud Jsis neoznačil vahadla 1-8 tak Máš zaděláno na problém . Vačka a vahadla jsou do "sebe" zaběhlá . Né že by motor nešel ale vačka a vahadla si na sebe budou muset zvykat .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!