Shell V Power, OMV Carrera, Blue Octans, Verva
Moderátor: Moderátoři
Re: Voda v benzinu z 20.06.2008. Před nalitím lihu do benzinu cukal motor každých 2 - 5 km . Po nalití cca 3dcl do 25 l benzinu si už 70 km necukl , takže doporučuji . Souhlas s Markem ,že to snad katalytátoru a ostatním elementům "stříkaček" nevadí . A k tomu Velfobinu - to je jen podvod chemiků-ekonomů - je to obyčejný obarvený líh ,jinými slovy 1 l lihu za 40 Kč + 1 Kč za barvivo = 120 Kč za litr Velfobinu . Větší zloději jsou už jen ekonomové-farmaceuti . Tam se např. obyčejný peroxid vodíku prodává za > než 500 násobek výrobní ceny (nepočítám-li obal) a pořád mají málo. Na to by se měli podívat pánové z cenových kontrolních orgánů .
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
po dnesku vim ktery benzin je nejlepsi (aspon na muj motor) OMV Carrera 95! na sprinty sem jel se Shell V-Power racing 100 a jako jelo to, sice ne tak jak by melo ale videl sem problemy v jinych vecech, cestou domu sem nabral OMV Carrera 95 a lidi to ted taha jak blazen, jak sem dojel domu do F-M tak sem jeste dokoupil za 400 a proste masakr, to auto je zive jak prase.. . Pokud to takhle bude pokracovat tak jedine OMV
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Máš prostě zmlsané auto. Týden bych mu dával benzín z naší benzínky a pak by byl rád za všechno ostatní .
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
ja len neviem co si mohol ocakavat od 100oktanoveho benzinu ked mas motor odladeny na 95kuAtex píše:po dnesku vim ktery benzin je nejlepsi (aspon na muj motor) OMV Carrera 95! na sprinty sem jel se Shell V-Power racing 100 a jako jelo to, sice ne tak jak by melo ale videl sem problemy v jinych vecech, cestou domu sem nabral OMV Carrera 95 a lidi to ted taha jak blazen, jak sem dojel domu do F-M tak sem jeste dokoupil za 400 a proste masakr, to auto je zive jak prase.. . Pokud to takhle bude pokracovat tak jedine OMV
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Jaký doporučuješ předstih při volnoběhu na Vaz 2105 1300ccm-seriovku při provozu na LPG.Předem dík za radu,nějak jsem to neodladil:-(Marek píše:R.I.P. píše:No dobře, tak jsem si z této diskuze vyvodil, že vyšší oktanové číslo je pro starou ladu špatné.
Špatné není. Ale k tomu, abys mohl vysokooktanová paliva používat, bys musel motor jinak seřídit (především předstih a volnoběžnou bohatost). Pokud zvýšíš předstih z původních cca 5° při volnoběhu na dejme tomu 12 - 15°, můžeš úplně klidně 98 až 100-oktanové palivo používat a motoru to neublíží. Ale proč? - Žádný extra pozitivní efekt to mít nebude, protože motory Lada mají ve srovnání s moderními motory malý kompresní poměr, což nezaručí zdaleka tak kvalitní využití tohoto paliva.
Prostě se smiřte s tím, že paliva s oktanovým číslem vyšším než 95 jsou prostě určena pro jiné motory. Neblbněte a myslete hlavou .
- Kewint
- Příspěvky: 1683
- Registrován: stř kvě 02, 2007 13:05
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
když jste u těch benzínu..vím žeto sem nepatří,ale tátovi se stala taková kuriozitka....po otevření hranic-přístupu nebo jak to bylo tenkrát....jel se žgulem do rakouska....nabra ltam nějakej benzín..jenže byl méně oktanovej,prostě auto mělo samozápaly.....vypnul motor a auto jelo dál.....tak to chcípal přes čtyřku...zastavily ho policajti místní a chtěli doklady....policajt strčil hlavu do okýnka a jak chtěl táta chcípnout auto zase přes čtyřku tak to pěkně cuklo a policajt si dal do hlavy pěkně o sloupek...kolega se prej začal tak gebit.....no nic provedli kontolu a táta odjel
EDIT : upravene díky Emi
EDIT : upravene díky Emi
Naposledy upravil(a) Kewint dne čtv srp 07, 2008 12:23, celkem upraveno 6 x.
Lada 2105-rv.1984,1.3-v GO
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
Pro palivo s oktanovým číslem 93 (tedy pro benzin předepsaný výrobcem) je ve volnoběhu psán předstih 6° před HÚ. Budeš-li uvažovat, že LPG má oktanové číslo přibližně 105 (plus minus autobus), pak předstih musíš zvýšit o cca 5 - 8°, tedy ve volnoběhu asi kolem 12° před HÚ (někdy i víc - jak který motor).martinz píše:Jaký doporučuješ předstih při volnoběhu na Vaz 2105 1300ccm-seriovku při provozu na LPG.Předem dík za radu,nějak jsem to neodladil:-(
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- Lada Rider
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
- Bydliště: Brno
Díky za radu,vyzkouším to.Mám tam rozdělovač z Vaz 2101.Ten podtlakovej pořád blbnul,už od koupě.Střílelo to do výfuku,občas pořádná rána při ubrání plynu z kopce.Motor šel nepravidelně.Vyzkoušel jsem všechno,až ten jinej rozdělovač pomohl.Měl jsem půjčenej i úplně novej podtlakovej a blblo to pořád.Marek píše:Pro palivo s oktanovým číslem 93 (tedy pro benzin předepsaný výrobcem) je ve volnoběhu psán předstih 6° před HÚ. Budeš-li uvažovat, že LPG má oktanové číslo přibližně 105 (plus minus autobus), pak předstih musíš zvýšit o cca 5 - 8°, tedy ve volnoběhu asi kolem 12° před HÚ (někdy i víc - jak který motor).martinz píše:Jaký doporučuješ předstih při volnoběhu na Vaz 2105 1300ccm-seriovku při provozu na LPG.Předem dík za radu,nějak jsem to neodladil:-(
-
- Příspěvky: 34
- Registrován: stř čer 25, 2008 13:32
- Bydliště: Trnava
NO k tomu benzinu asi tolko. Najviac pomoze dobre nadstaveny motor. Pi tom ako som daval znizovat hlavu som zistil od jedneho starsieho pana co zavodil do vrchu dalsiu zaujmavu vec a to ze: ked hu dam dole o viac ako 1,75mm tak mi uz nepomoze ani svatena voda lebo na to nemam prisposobeny rozdelovac. Takze aj keby som to ako nadstavil tak to pojde normalne iba v urcitom rozmedzi otacok a iba pri urcitom druhu paliva. Hlavu mam znizenu presne o 1,46mm a najlepsie mi to ide na 95 a nejak som moc nezistil ze by bol velky rozdiel v tom kde natankujem aj jed musim povedat ze na OMV carrera ma motor najpravidelnejsi chod.