Shell V Power, OMV Carrera, Blue Octans, Verva

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Petr HC »

Re: Voda v benzinu z 20.06.2008. Před nalitím lihu do benzinu cukal motor každých 2 - 5 km . Po nalití cca 3dcl do 25 l benzinu si už 70 km necukl , takže doporučuji . Souhlas s Markem ,že to snad katalytátoru a ostatním elementům "stříkaček" nevadí . A k tomu Velfobinu - to je jen podvod chemiků-ekonomů - je to obyčejný obarvený líh ,jinými slovy 1 l lihu za 40 Kč + 1 Kč za barvivo = 120 Kč za litr Velfobinu . Větší zloději jsou už jen ekonomové-farmaceuti . Tam se např. obyčejný peroxid vodíku prodává za > než 500 násobek výrobní ceny (nepočítám-li obal) a pořád mají málo. Na to by se měli podívat pánové z cenových kontrolních orgánů .
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

po dnesku vim ktery benzin je nejlepsi (aspon na muj motor) OMV Carrera 95! na sprinty sem jel se Shell V-Power racing 100 a jako jelo to, sice ne tak jak by melo ale videl sem problemy v jinych vecech, cestou domu sem nabral OMV Carrera 95 a lidi to ted taha jak blazen, jak sem dojel domu do F-M tak sem jeste dokoupil za 400 a proste masakr, to auto je zive jak prase.. . Pokud to takhle bude pokracovat tak jedine OMV
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

Máš prostě zmlsané auto. Týden bych mu dával benzín z naší benzínky a pak by byl rád za všechno ostatní :lol: .
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

ne fakt, te musim nekdy povoit poradne, to nepochopis ;-)
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Marek
Příspěvky: 5274
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Já mám s naftou od OMV rovněž nejlepší zkušenosti. Mají fakt skvělá paliva.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

Atex píše:po dnesku vim ktery benzin je nejlepsi (aspon na muj motor) OMV Carrera 95! na sprinty sem jel se Shell V-Power racing 100 a jako jelo to, sice ne tak jak by melo ale videl sem problemy v jinych vecech, cestou domu sem nabral OMV Carrera 95 a lidi to ted taha jak blazen, jak sem dojel domu do F-M tak sem jeste dokoupil za 400 a proste masakr, to auto je zive jak prase.. . Pokud to takhle bude pokracovat tak jedine OMV
ja len neviem co si mohol ocakavat od 100oktanoveho benzinu ked mas motor odladeny na 95ku
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

no snazil sem se ho "odladit" na 100, ocividne bez uspechu
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
martinz
Příspěvky: 72
Registrován: pon kvě 28, 2007 17:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od martinz »

Marek píše:
R.I.P. píše:No dobře, tak jsem si z této diskuze vyvodil, že vyšší oktanové číslo je pro starou ladu špatné.

Špatné není. Ale k tomu, abys mohl vysokooktanová paliva používat, bys musel motor jinak seřídit (především předstih a volnoběžnou bohatost). Pokud zvýšíš předstih z původních cca 5° při volnoběhu na dejme tomu 12 - 15°, můžeš úplně klidně 98 až 100-oktanové palivo používat a motoru to neublíží. Ale proč? - Žádný extra pozitivní efekt to mít nebude, protože motory Lada mají ve srovnání s moderními motory malý kompresní poměr, což nezaručí zdaleka tak kvalitní využití tohoto paliva.

Prostě se smiřte s tím, že paliva s oktanovým číslem vyšším než 95 jsou prostě určena pro jiné motory. Neblbněte a myslete hlavou :wink:.
Jaký doporučuješ předstih při volnoběhu na Vaz 2105 1300ccm-seriovku při provozu na LPG.Předem dík za radu,nějak jsem to neodladil:-(
Uživatelský avatar
Kewint
Příspěvky: 1683
Registrován: stř kvě 02, 2007 13:05
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kewint »

když jste u těch benzínu..vím žeto sem nepatří,ale tátovi se stala taková kuriozitka....po otevření hranic-přístupu nebo jak to bylo tenkrát....jel se žgulem do rakouska....nabra ltam nějakej benzín..jenže byl méně oktanovej,prostě auto mělo samozápaly.....vypnul motor a auto jelo dál.....tak to chcípal přes čtyřku...zastavily ho policajti místní a chtěli doklady....policajt strčil hlavu do okýnka a jak chtěl táta chcípnout auto zase přes čtyřku tak to pěkně cuklo a policajt si dal do hlavy pěkně o sloupek...kolega se prej začal tak gebit.....no nic provedli kontolu a táta odjel

EDIT : upravene díky Emi
Naposledy upravil(a) Kewint dne čtv srp 07, 2008 12:23, celkem upraveno 6 x.
Lada 2105-rv.1984,1.3-v GO
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
EMI
Příspěvky: 1084
Registrován: pon zář 04, 2006 09:24
Bydliště: JN69PI
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od EMI »

Kewint, tak to byl asi méně oktanovej
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG :finga:

BLIZZARD = iron fist in a velvet glove

osa Klatovy - Plzeň - ....
Marek
Příspěvky: 5274
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

martinz píše:Jaký doporučuješ předstih při volnoběhu na Vaz 2105 1300ccm-seriovku při provozu na LPG.Předem dík za radu,nějak jsem to neodladil:-(
Pro palivo s oktanovým číslem 93 (tedy pro benzin předepsaný výrobcem) je ve volnoběhu psán předstih 6° před HÚ. Budeš-li uvažovat, že LPG má oktanové číslo přibližně 105 (plus minus autobus), pak předstih musíš zvýšit o cca 5 - 8°, tedy ve volnoběhu asi kolem 12° před HÚ (někdy i víc - jak který motor).
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Lada Rider
Příspěvky: 1067
Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od Lada Rider »

ja mam 3,5mm znizenu hlavu na 1500 a najviac sa mi osvedcil asi ten Slovnaft Evo, ked tam 95 to stupam plny plyn a nic to nejde, skusal som aj ten Shell V-Power racing 100 ale s tym sa mi zda ze to bolo nejake lenivsie ako s tym slovnaftom
СЕКТОР ГАЗА парты
martinz
Příspěvky: 72
Registrován: pon kvě 28, 2007 17:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od martinz »

Marek píše:
martinz píše:Jaký doporučuješ předstih při volnoběhu na Vaz 2105 1300ccm-seriovku při provozu na LPG.Předem dík za radu,nějak jsem to neodladil:-(
Pro palivo s oktanovým číslem 93 (tedy pro benzin předepsaný výrobcem) je ve volnoběhu psán předstih 6° před HÚ. Budeš-li uvažovat, že LPG má oktanové číslo přibližně 105 (plus minus autobus), pak předstih musíš zvýšit o cca 5 - 8°, tedy ve volnoběhu asi kolem 12° před HÚ (někdy i víc - jak který motor).
Díky za radu,vyzkouším to.Mám tam rozdělovač z Vaz 2101.Ten podtlakovej pořád blbnul,už od koupě.Střílelo to do výfuku,občas pořádná rána při ubrání plynu z kopce.Motor šel nepravidelně.Vyzkoušel jsem všechno,až ten jinej rozdělovač pomohl.Měl jsem půjčenej i úplně novej podtlakovej a blblo to pořád.
lada1600ttt
Příspěvky: 34
Registrován: stř čer 25, 2008 13:32
Bydliště: Trnava

Příspěvek od lada1600ttt »

NO k tomu benzinu asi tolko. Najviac pomoze dobre nadstaveny motor. Pi tom ako som daval znizovat hlavu som zistil od jedneho starsieho pana co zavodil do vrchu dalsiu zaujmavu vec a to ze: ked hu dam dole o viac ako 1,75mm tak mi uz nepomoze ani svatena voda lebo na to nemam prisposobeny rozdelovac. Takze aj keby som to ako nadstavil tak to pojde normalne iba v urcitom rozmedzi otacok a iba pri urcitom druhu paliva. Hlavu mam znizenu presne o 1,46mm a najlepsie mi to ide na 95 a nejak som moc nezistil ze by bol velky rozdiel v tom kde natankujem aj jed musim povedat ze na OMV carrera ma motor najpravidelnejsi chod.
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

1,75? 1,46? Tomu hovorim presnost :thumbleft:

A ja tu furt trocharcim 2-3mm, pol milimetra hore-dole :lol:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“