Shell V Power, OMV Carrera, Blue Octans, Verva

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Shell V Power, OMV Carrera, Blue Octans, Verva

Příspěvek od Atex »

mate nejake zkusenosti? cemu byste dali prednost...
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Milda
Příspěvky: 238
Registrován: sob kvě 13, 2006 23:29
Bydliště: Luže/Chotěboř/MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Milda »

Já jsem zkoušel před srazem dát do auta to to:

21201 PŘÍSADA NA ČISTĚNÍ KARBURÁTORU, TRYSEK A PALIVOVÉ SOUSTAVY

Prvotřídní čistící prostředek karburátoru a palivové soustavy. Pravidelným užíváním zachovává karburátor, ventily a potrubí čisté a plně funkční. Eliminuje obtížné startování, neklidný volnoběh a zhasínání motoru, snižuje spotřebu paliva a obsah emisí ve výfukových plynech. Bezpečný pro automobily s katalyzátorem.


Koupil sem to na AutoMotoShow v Pardubicích za 90 Kč a je to od firmy Gold Eagle.

Dává se toho 100ml na 20 litrů, tak sem to tam nalil a natankoval 40 litrů benzínu Shell V-Power ( prý by měl taky něco vyčistit ). Prvních pár kilometrů smrděla v autě ta přísada, ale dalo se to vydržet. Ještě to mám pořád v nádrži a auto jezdí nejlím jak kdy jezdilo :blob5: . Dříve lítal volnoběh a když sem chtěl předjíždět, nebo zrychlovat do kopce tak se to zakuckalo. Takže já mám s tímhle kladnou zkušenost. To ostatní sem nikdy netankoval, tak nevím.
Lada 2101 = 2003 až 2005
Lada 2107 = 2006 až -
http://milda2107.rajce.idnes.cz/?sort=albumName
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

nechci ti to brat ale podle mne na chod motoru ta "pixlicka" nemela moc vliv, spise ten benzin tomu dal... jak mi rikal kamos "zadne sracky do benzinu ti nepomuzou, jedine kvalitni benzin" zatim se drzim tohodle
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvek od Yellow01 »

Shell V Power je kvalitní, má 98 oktanů. Shell V Power Racing by měl mít 100. Je udávaný, že pročištění motoru se projeví až po ujetí minimálně 80 km. Já jsem tankoval V Power na minulou Příbram a se sériovou 1500 jsem žádnej postřehnutelnej rozdíl nepoznal.
Hlavně na takovej benzín musíš mít seřízenej motor, jinak je to jako házet perly sviním. :D
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

motor by měl dostávat to co potřebuje... pokud je konstruovaný na paliva 91-95 oktanů tak ten efekt není nic moc. Pokud je minimální oktanový požadavek 95 více..asi to znát bude.
Jïnak veřím tomu že kvalitní aditivovaný benzín je lepší než benzín nonane z pumpy z bývalého JZD :-) a o naftě to platí taky.
jezdím už pár let na LPG a benzín beru jen jako startovací kapalinu a nouzovku ..1x -2x do roka plnou nádrž.... jak do lady tak do laguny leju shell 95 , dodávám jen velfobin
Uživatelský avatar
Milda
Příspěvky: 238
Registrován: sob kvě 13, 2006 23:29
Bydliště: Luže/Chotěboř/MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Milda »

Atex, Je možný, že sem tam měl nějakou nečistotu, kterou to zlikvidovalo a díky tomu to už jezdí normálně.

Yellow01 píše:Shell V Power je kvalitní, má 98 oktanů
Když jsem to ale tankoval tak tam bylo napsaný Shell V-Power 95.
Lada 2101 = 2003 až 2005
Lada 2107 = 2006 až -
http://milda2107.rajce.idnes.cz/?sort=albumName
Nulašestka
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvek od Nulašestka »

Jsou dva V-Powery, jak 95 tak 98 oktanů, ale většinou je nemají oba na jedný Shellce, to bejvá jen na těch větších. No a pak ten 100 oktanovej V-Power racing či jak se to jmenuje. :D
Uživatelský avatar
paves
Příspěvky: 202
Registrován: pon dub 09, 2007 08:14
Bydliště: na vltave
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od paves »

ja obcas tankuju na benzine verva 99 nebo jak se to jmenuje... ale zadny zlepseni nepozoruju
bad sex is better than a good day at work
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

chvili jsem pricital nejake moto-forum a jeden blazen psal ze zkousel skoro vsechny benziny a na Vervu mu to jelo rychleji, ze oproti Shell V Power Racing (100) mu to jelo o dost lepe, taky sem se tam docetl ze Verva 100 ma ve skutecnosti 98 oktanu a ne 100, ale asi je dost kvalitni
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Marek
Příspěvky: 5274
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Souhlasím s Jirim - motoru máte dávat taková paliva, na která je konstrukčně přizpůsoben a seřízen.

Pokud tedy je motoru doporučeno palivo s oktanovým číslem 93, pak nevidím důvod, proč experimentovat s něčím, co má víc jak 95 oktanů. Je potřeba si uvědomit, že vy, kteří to děláte, dost riskujete.

Palivo s velkým oktanovým číslem je tzv. líné palivo - v praxi to znamená, že déle hoří. Aby shořelo tak jak je potřeba, MUSÍTE tomu přizpůsobit konstrukci nebo seřízení motoru. Tedy buď musíte zvětšit kompresní poměr, aby motor vyvíjel vyšší tlak a tím donutil palivo hořet rychleji, anebo zvětšit předstih zážehu. Pokud toto neuděláte, pouze nalijete vysokooktanový benzin a jedete, upálíte výfukové ventily (a to celkem rychle).


Lidi, probuďte se a neblbněte. Dost na tom, že mnozí spalujete LPG, což je z technologického hlediska sice úplně jiné palivo, ale v praxi se chová velmi podobně (taky se musí zvýšit předstih nebo kompresní poměr motoru). Proč utrácet hříšné prachy za něco, co nejenže nepomůže, ale může i škodit ???
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

takze mi marku doporucujes klasickou 95? uz me napadlo ze bych to vyzkousel..
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

no jde o to ze vsichni znami co ho zacli brat (ale vsichni maji strikacky) si ho strasne vychvalujou, ze to jede lepe a kdesi cosi.. . tak nevim, mozna u karbece to je neco jineho..
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3256
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommel »

Pokuď to jezdí v poho na 95 tak lej 95, ja musel 100oktan kvuli kompresi a prostě to na 95 nejelo :wink:
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Marek
Příspěvky: 5274
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Atex píše:takze mi marku doporucujes klasickou 95? ..

Pokud máš seriový motor se stupněm komprese 8,5:1, pak naprosto jednoznačně. U motorů, kde kompresní poměr je upravený na vyšší hodnotu, by se měla buď upravit regulace předstihu nebo použít vyšší oktanové číslo paliva.

Když jsem měl motor se sníženou hlavou o 2,2 mm (kompresní poměr asi 10,5:1), jezdil jsem rovněž na palivo 98 - 100 oktanů. Pak jsem přešel na kompresní poměr 9,5:1 (hlava snížena o 1,5 mm) a používal jsem běžné 95-oktanové palivo.

Je třeba si uvědomit, že výrobce původně předepsal palivo 93 oktanů na kompresní poměr 8,8:1 (což byla původní hodnota kompresního poměru motorů Lada). Tedy pokud vylezeš na kompresní poměr 9,0:1 - 9,5:1, pořád by 95-oktanové palivo mělo stačit (v nejhorším případě se nastaví o stupeň či dva nižší předstih). Pokud však kompresním poměrem překročíš 10:1, je vyšší oktanové číslo vhodné.
Naposledy upravil(a) Marek dne stř čer 04, 2008 09:34, celkem upraveno 1 x.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
Příspěvky: 5274
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Atex píše:no jde o to ze vsichni znami co ho zacli brat (ale vsichni maji strikacky) si ho strasne vychvalujou, ze to jede lepe a kdesi cosi.. . tak nevim, mozna u karbece to je neco jineho..

Motory se vstřikováním jsou motory řízené a navíc zpravidla motory s vysokým stupněm komprese. Takové motory se řídí mnoha senzory a předstih se přesně dolaďuje snímačem detonací (klepání) na horní mez klepání. Tam samozřejmě věřím tomu, že to pozitivní efekt má. Ale vlastně je to jenom to, o čem tu píšu - snímač detonací pustí předstih do vyšších hodnot a zastaví regulaci v okamžiku, kdy motor zaklepe (proto dochází k maximálně efektivnímu využití paliva).
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“