Max. z hlavy

Moderátor: Moderátoři

čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

jako citam a nechapem na co chce nekdo upravovat motor mat tam vykon ako prasa a iba jemne steklit plyn?

na hlavu :ANAL:
Uživatelský avatar
mtx
Příspěvky: 96
Registrován: pon říj 02, 2006 21:05
Bydliště: Martin

Příspěvek od mtx »

čmelák píše:jako citam a nechapem na co chce nekdo upravovat motor mat tam vykon ako prasa a iba jemne steklit plyn?

na hlavu :ANAL:
Aháááá!
Tak to ked si upravim motor tak prac. otacky musia byt medzi 5000 - 7000 ot./min, pod 5000 sa si zadrie. OK!
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

spravne upraveny motor sa pod 5000 nezadrie, ale zadusi, tam sa totizto nic nedeje... za predpokladu ze pouzijes "velku" vacku...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

mtx píše:
čmelák píše:jako citam a nechapem na co chce nekdo upravovat motor mat tam vykon ako prasa a iba jemne steklit plyn?

na hlavu :ANAL:
Aháááá!
Tak to ked si upravim motor tak prac. otacky musia byt medzi 5000 - 7000 ot./min, pod 5000 sa si zadrie. OK!
kamos ty uplne mimo :wink:
Uživatelský avatar
mtx
Příspěvky: 96
Registrován: pon říj 02, 2006 21:05
Bydliště: Martin

Příspěvek od mtx »

čmelák píše:
mtx píše:
čmelák píše:jako citam a nechapem na co chce nekdo upravovat motor mat tam vykon ako prasa a iba jemne steklit plyn?

na hlavu :ANAL:
Aháááá!
Tak to ked si upravim motor tak prac. otacky musia byt medzi 5000 - 7000 ot./min, pod 5000 sa si zadrie. OK!
kamos ty uplne mimo :wink:
S tymi ot. som to myslel obrazne!!!!!!
Ked chcem pojdem na doraz a ked nie tak na spotrebu.
Na k****t je mi tam 296 vacka a dva webre a pod 12,13l/100km sa nikdy nedstanem.
Tak mi nehovor a nepis nezmysly, ze budem mat vykon ako svina a vzdy pojdem ako posraty!!!!!!!!! A radsej si poriadne precitaj prispevky a nechytaj sa tu za slovicka!!!!!!!
Naposledy upravil(a) mtx dne sob led 20, 2007 21:18, celkem upraveno 1 x.
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

mtx píše:Na k****t je mi tam 296 vacka a dva webre a pod 12,13l/100km sa nikdy nedstanem.
já sem se s jedním webrem pod tuto hodnotu nedostal.. :mrgreen: :mrgreen:
Pšenda
Příspěvky: 313
Registrován: úte čer 01, 2004 14:38
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pšenda »

Little Red Riding Hood píše:co mi bylo řečeno, tak pokut tomu nebudeš vyloženě stát na krku, tak se s tim karburátorem dá jezdit levnějc jako s origo.. nuž pokusim se sehnat a uvidím... mechanik co mi too zdělil s tim takhle fungoval.. plus lehce ostřejší vačka, a kompletně propracovane rozvody, měl to na motoru 21011.. dle jeho slov to bylo bezvadné... ma doma nějaké tabulky jak ho natriskovat do žiga na jakej motor, takže tak.. takže skusim a uvidím.. mam pocit že ten karbec má podtlak na druhé komoře...
A který typ karburátoru z Tatry měl na mysli? DDSR, EDSR nebo SEDR. Jsou v nich dost podstatné rozdíly.
Ford Sierra 2.9i V6 Manuál Ghia - 150 koní a jede to šíleně, jak jinak než na LPG
Uživatelský avatar
mtx
Příspěvky: 96
Registrován: pon říj 02, 2006 21:05
Bydliště: Martin

Příspěvek od mtx »

Pšenda píše:
Little Red Riding Hood píše:co mi bylo řečeno, tak pokut tomu nebudeš vyloženě stát na krku, tak se s tim karburátorem dá jezdit levnějc jako s origo.. nuž pokusim se sehnat a uvidím... mechanik co mi too zdělil s tim takhle fungoval.. plus lehce ostřejší vačka, a kompletně propracovane rozvody, měl to na motoru 21011.. dle jeho slov to bylo bezvadné... ma doma nějaké tabulky jak ho natriskovat do žiga na jakej motor, takže tak.. takže skusim a uvidím.. mam pocit že ten karbec má podtlak na druhé komoře...
A který typ karburátoru z Tatry měl na mysli? DDSR, EDSR nebo SEDR. Jsou v nich dost podstatné rozdíly.
Je to SEDR ten novsi daval sa na T 613. ESDR ten bol tusim na T 603. U nas nie a nie ho zohnat! Ty by si ho dokazal???
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

nebo tam narvi karbec z nejakyho fiata
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

Pšenda píše:A který typ karburátoru z Tatry měl na mysli? DDSR, EDSR nebo SEDR. Jsou v nich dost podstatné rozdíly.
jde přesně o typ: JIKOV 32/34SEDR používal se i ve 1203 s motorem 1500..
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

Pavel04 píše:nebo tam narvi karbec z nejakyho fiata
jestli někdo chcete mam polmo..
Pšenda
Příspěvky: 313
Registrován: úte čer 01, 2004 14:38
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pšenda »

mtx píše:
Pšenda píše:
Little Red Riding Hood píše:co mi bylo řečeno, tak pokut tomu nebudeš vyloženě stát na krku, tak se s tim karburátorem dá jezdit levnějc jako s origo.. nuž pokusim se sehnat a uvidím... mechanik co mi too zdělil s tim takhle fungoval.. plus lehce ostřejší vačka, a kompletně propracovane rozvody, měl to na motoru 21011.. dle jeho slov to bylo bezvadné... ma doma nějaké tabulky jak ho natriskovat do žiga na jakej motor, takže tak.. takže skusim a uvidím.. mam pocit že ten karbec má podtlak na druhé komoře...
A který typ karburátoru z Tatry měl na mysli? DDSR, EDSR nebo SEDR. Jsou v nich dost podstatné rozdíly.
Je to SEDR ten novsi daval sa na T 613. ESDR ten bol tusim na T 603. U nas nie a nie ho zohnat! Ty by si ho dokazal???
EDSR byl na Tatře 613. Na Tatře 603 byl úplně jiný karburátor. Záleží na typu motoru. Ale v podstatě JIKOV 30 SSOP.
Ford Sierra 2.9i V6 Manuál Ghia - 150 koní a jede to šíleně, jak jinak než na LPG
Pšenda
Příspěvky: 313
Registrován: úte čer 01, 2004 14:38
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pšenda »

Little Red Riding Hood píše:
Pšenda píše:A který typ karburátoru z Tatry měl na mysli? DDSR, EDSR nebo SEDR. Jsou v nich dost podstatné rozdíly.
jde přesně o typ: JIKOV 32/34SEDR používal se i ve 1203 s motorem 1500..
Ten bych možná někde vyhrabal.
Ford Sierra 2.9i V6 Manuál Ghia - 150 koní a jede to šíleně, jak jinak než na LPG
Uživatelský avatar
mtx
Příspěvky: 96
Registrován: pon říj 02, 2006 21:05
Bydliště: Martin

Příspěvek od mtx »

Pšenda píše:
Little Red Riding Hood píše:
Pšenda píše:A který typ karburátoru z Tatry měl na mysli? DDSR, EDSR nebo SEDR. Jsou v nich dost podstatné rozdíly.
jde přesně o typ: JIKOV 32/34SEDR používal se i ve 1203 s motorem 1500..
Ten bych možná někde vyhrabal.
To by bolo dobre! Skus volaky pozret a musi byt komplet!
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3256
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommel »

Abych nezakladal nové téma tak se chci zeptat když snižim hlavu o 2mm tak mi komprese vzroste z 8,5 na 9,94 o kolik se zvedne výkon motoru ? :roll: Nekamenovat prosím :lol:
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“