Max. z hlavy
Moderátor: Moderátoři
S tymi ot. som to myslel obrazne!!!!!!čmelák píše:kamos ty uplne mimomtx píše:Aháááá!čmelák píše:jako citam a nechapem na co chce nekdo upravovat motor mat tam vykon ako prasa a iba jemne steklit plyn?
na hlavu
Tak to ked si upravim motor tak prac. otacky musia byt medzi 5000 - 7000 ot./min, pod 5000 sa si zadrie. OK!
Ked chcem pojdem na doraz a ked nie tak na spotrebu.
Na k****t je mi tam 296 vacka a dva webre a pod 12,13l/100km sa nikdy nedstanem.
Tak mi nehovor a nepis nezmysly, ze budem mat vykon ako svina a vzdy pojdem ako posraty!!!!!!!!! A radsej si poriadne precitaj prispevky a nechytaj sa tu za slovicka!!!!!!!
Naposledy upravil(a) mtx dne sob led 20, 2007 21:18, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
A který typ karburátoru z Tatry měl na mysli? DDSR, EDSR nebo SEDR. Jsou v nich dost podstatné rozdíly.Little Red Riding Hood píše:co mi bylo řečeno, tak pokut tomu nebudeš vyloženě stát na krku, tak se s tim karburátorem dá jezdit levnějc jako s origo.. nuž pokusim se sehnat a uvidím... mechanik co mi too zdělil s tim takhle fungoval.. plus lehce ostřejší vačka, a kompletně propracovane rozvody, měl to na motoru 21011.. dle jeho slov to bylo bezvadné... ma doma nějaké tabulky jak ho natriskovat do žiga na jakej motor, takže tak.. takže skusim a uvidím.. mam pocit že ten karbec má podtlak na druhé komoře...
Ford Sierra 2.9i V6 Manuál Ghia - 150 koní a jede to šíleně, jak jinak než na LPG
Je to SEDR ten novsi daval sa na T 613. ESDR ten bol tusim na T 603. U nas nie a nie ho zohnat! Ty by si ho dokazal???Pšenda píše:A který typ karburátoru z Tatry měl na mysli? DDSR, EDSR nebo SEDR. Jsou v nich dost podstatné rozdíly.Little Red Riding Hood píše:co mi bylo řečeno, tak pokut tomu nebudeš vyloženě stát na krku, tak se s tim karburátorem dá jezdit levnějc jako s origo.. nuž pokusim se sehnat a uvidím... mechanik co mi too zdělil s tim takhle fungoval.. plus lehce ostřejší vačka, a kompletně propracovane rozvody, měl to na motoru 21011.. dle jeho slov to bylo bezvadné... ma doma nějaké tabulky jak ho natriskovat do žiga na jakej motor, takže tak.. takže skusim a uvidím.. mam pocit že ten karbec má podtlak na druhé komoře...
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
EDSR byl na Tatře 613. Na Tatře 603 byl úplně jiný karburátor. Záleží na typu motoru. Ale v podstatě JIKOV 30 SSOP.mtx píše:Je to SEDR ten novsi daval sa na T 613. ESDR ten bol tusim na T 603. U nas nie a nie ho zohnat! Ty by si ho dokazal???Pšenda píše:A který typ karburátoru z Tatry měl na mysli? DDSR, EDSR nebo SEDR. Jsou v nich dost podstatné rozdíly.Little Red Riding Hood píše:co mi bylo řečeno, tak pokut tomu nebudeš vyloženě stát na krku, tak se s tim karburátorem dá jezdit levnějc jako s origo.. nuž pokusim se sehnat a uvidím... mechanik co mi too zdělil s tim takhle fungoval.. plus lehce ostřejší vačka, a kompletně propracovane rozvody, měl to na motoru 21011.. dle jeho slov to bylo bezvadné... ma doma nějaké tabulky jak ho natriskovat do žiga na jakej motor, takže tak.. takže skusim a uvidím.. mam pocit že ten karbec má podtlak na druhé komoře...
Ford Sierra 2.9i V6 Manuál Ghia - 150 koní a jede to šíleně, jak jinak než na LPG
Ten bych možná někde vyhrabal.Little Red Riding Hood píše:jde přesně o typ: JIKOV 32/34SEDR používal se i ve 1203 s motorem 1500..Pšenda píše:A který typ karburátoru z Tatry měl na mysli? DDSR, EDSR nebo SEDR. Jsou v nich dost podstatné rozdíly.
Ford Sierra 2.9i V6 Manuál Ghia - 150 koní a jede to šíleně, jak jinak než na LPG
To by bolo dobre! Skus volaky pozret a musi byt komplet!Pšenda píše:Ten bych možná někde vyhrabal.Little Red Riding Hood píše:jde přesně o typ: JIKOV 32/34SEDR používal se i ve 1203 s motorem 1500..Pšenda píše:A který typ karburátoru z Tatry měl na mysli? DDSR, EDSR nebo SEDR. Jsou v nich dost podstatné rozdíly.
- Tommel
- Příspěvky: 3265
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
Abych nezakladal nové téma tak se chci zeptat když snižim hlavu o 2mm tak mi komprese vzroste z 8,5 na 9,94 o kolik se zvedne výkon motoru ? Nekamenovat prosím
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska