Snižování hlavy

Moderátor: Moderátoři

Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

mel sem hlavu stejne. ted mi vykukuje roh saciho ventilu : lol: ale kdyz vezmu ze stevo ma hlavu dolu o 3,5mm a jen o 2,5mm. me by uz ten saci nedolihal. mozna je 1.7 hlava opravdu trochu nizsi :roll:
a ty ruzky jsou seriovy vybrani na ventily
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dusan
Příspěvky: 3968
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

No ked tak rozmyslam 1,7 ma kompresny pomer 9,3.... Neje mozne ze je hlava nizsia ?
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Vše totiž ukazuje na to že tahle hlava (1700) je už z výroby jiná oproti 01-07. (jiné číslo) . Meřil jsem (zatím né moc přesně): průměr sacího i výfukového kanálu jsou stejné , jak na 1500 . Rozměr spalovacího prostoru v hlavě je větší u 1700 . (šířka) a prostor je nižší . Na výšku má hlava 1700 z mého motoru oproti 1500 o 1,5mm méně . "Nedoběh" pístů je prakticky 0 .Jak na to tak okometricky koukám , není kam snižovat ? . Jinak si daj ventil a píst KISS OF DEATH ! ?
Tšsnění je také nižší(o fous ale je)Dnes to vyfotím s pravítkem .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Malda
Příspěvky: 1013
Registrován: čtv srp 18, 2005 13:17

Příspěvek od Malda »

12-ka ma taky nedobeh 0,1 a snizuje se, takze snizit pude. Ovsem PISS OF DEATH moznej je ... Otazka je o kolik se necha snizit, aby se to nepotkalo pri max provoznich otackach (abys to nevyhnal na 8000 a uz to nestihaly vracet pruziny). To by me zajimalo taky.
mimochodem, tak pekny auto a je tak zbastleny tou cernou maskou a hroznejma poklicema a ty blinkry, no skoda mluvit. fuj
Calling name Bastl One
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

K 8000 n/min to pustí jen "blbec" i kdž na LPG tam u 1,7i "nejde" omezovač .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Dusan píše:No ked tak rozmyslam 1,7 ma kompresny pomer 9,3.... Neje mozne ze je hlava nizsia ?
Větší kompresní poměr u 1,7ky je způsobenej větším obsahem.
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3275
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommel »

Ja měl hlavu sniženou o 2mm pohoda, Maysner o 2,5mm zatim neodzkoušeno :mrgreen:
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6641
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Saša píše:K 8000 n/min to pustí jen "blbec"
:oops:

7800 standardni 2105 motor, stale zije.
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4335
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Saša píše:K 8000 n/min to pustí jen "blbec"
Jen trochu mimo, já nikdy neslyšel o přetočeném motoru v LADĚ a že jsem zažil jeden, který dostával extra čočku. (1200tka v 2102, uměl na trojku tachometrových 140, dle tacha chodil asi do 160km/h, tchán tehdy prostě nenašel limit, zastavila ho až koroze)
Zažil někdo tu hranici, kterou motor LADA snese? Kde ta hranice otáček je? A čím to končí, že se pustí ventily do pístů? Nebo něčím jiným?
Uvažujme zatím sériový motor, těch je přeci jen více.
Bílý LADA a okřídlená spol.
marty
Příspěvky: 122
Registrován: ned říj 17, 2004 19:37
Bydliště: kosoř

Příspěvek od marty »

tak jsem právě změřil 1700kovou hlavu co mám doma a vyšla my vejška 11cm 1mm ale jestli byla rovnaná nebo ne to si nejsem jistej ale proti patnáckový je niší taky mě to zarazilo stejně jsem jí tam vrazil
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3275
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommel »

Ano 11cm 1mm jsem měl i já a Maysner, před sniženim pokuď se nepletu :wink:
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

jj. tak vysoka by mela byt. jen ty kanaly mi prijdou u sasi divny. asi vyrobni tolerance jako prase. moje hlava ze 1700 oproti bratrove z 1500 ma o 1mm vetsi kanaly :roll: koukal sem na muj motor a nedobeh tam je cca 1mm
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Uživatelský avatar
Malda
Příspěvky: 1013
Registrován: čtv srp 18, 2005 13:17

Příspěvek od Malda »

Saso, "omezeny" ickare samozrejme neberu :)
Teepee píše:Zažil někdo tu hranici, kterou motor LADA snese? Kde ta hranice otáček je? A čím to končí, že se pustí ventily do pístů? Nebo něčím jiným?
Uvažujme zatím sériový motor, těch je přeci jen více.
Rek bych, ze se to potka, otazka, jestli se to na ty otacky vubec roztoci. Tak povezte nicitele - Tommel a spol :mrgreen:
mimochodem, tak pekny auto a je tak zbastleny tou cernou maskou a hroznejma poklicema a ty blinkry, no skoda mluvit. fuj
Calling name Bastl One
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3275
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommel »

Mě se motor nepotkal ani při 8000ot... maximalně odešlo těsněni pod hlavou
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Dnes jsem měřil . Děkuji Všem za informace . Hlava 1700 (výška 111.0mm) 1500 112.2mm . u hlavy 1700 je "vrch saciho ventilu 0.5mm pod rovinou dosedací plochy (viz foto) Takže usuzuji že si s tím už někdo hrál a tím pádem jsem si cvičně sundal hlavu .
No o přetáčení motoru bych mohl také něco napsat ale není se čím "vytahovat" ba naopak (Před dvaceti lety) - motor 1200 (určen do šrotu) se "potkal"(písty pomáhaly pružinám zvedat ventily) bez poškození . Na pístech zůstali jen ťukance . (9200 ot/min digitální ot.) ovšem se tomu musí pomoct sám se tam nedotočí .
Přílohy
Rozměr.JPG
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“