Vymena sponovaku rozvodovej retaze.

Moderátor: Moderátoři

TomasNM
Příspěvky: 198
Registrován: stř pro 23, 2009 14:58
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TomasNM »

Sponovak riesim tu:
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=328863#328863
Par znamych s frezami to zvladne.
Original system riesit uz nebudem,s tymto to uz musi prezit aj Lenina v mauzoleu.
Citroen Evasion 2.1TD
Jarin
Příspěvky: 82
Registrován: pon říj 22, 2007 23:08
Bydliště: Pozlovice

Podložka pod malé rozvodové kolečko

Příspěvek od Jarin »

Chlapi dává se pod malé rozvodové kolečko na kliku nějaká podložka,
nebo kolečko přijde na kliku samotné.Nějak si nejsu jistý.Díky moc
popest
Příspěvky: 361
Registrován: úte led 09, 2007 18:37
Bydliště: Žatec

Příspěvek od popest »

Žádná podložka.
Jarin
Příspěvky: 82
Registrován: pon říj 22, 2007 23:08
Bydliště: Pozlovice

podložka

Příspěvek od Jarin »

Díky moc
TomasNM
Příspěvky: 198
Registrován: stř pro 23, 2009 14:58
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TomasNM »

Hosi,za chvilu ma caka moment "M" a budem to musiet rozobrat. Teraz mam akurat dalsie otazky:
1. Je olejova vana na Nive dost hlboka na to,aby som mohol zhodit prsa motoru a aby nevytiekol olej? Alebo olej treba vypustit?
2. Ked budem povolovat remenicu,ako zaistim motor proti otacaniu?
Citroen Evasion 2.1TD
rosta
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvek od rosta »

motor zajistíš tak že dáš kvalt a zatáhneš ručku..... a olej by ti vytéct nemusel protože niva má dost hluboku vanu....
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
TomasNM
Příspěvky: 198
Registrován: stř pro 23, 2009 14:58
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TomasNM »

To s tym zaistenim som myslel trochu inak.
Rucka mi nepomoze,lebo funguje tak,ako na kazdom starom aute,cize max.na 7%. OK,brzda to dokaze vyriesit,ale...
Na tu matku treba "moment prekvapenia",cize ostry naraz. Brzda na kolesach dokaze akurat zabranit motoru v uplnom otacani,ale cez pruziny v spojke,hardyspojku a silentbloky to znacne pruzi,takze tam je to problematicke.
Citroen Evasion 2.1TD
popest
Příspěvky: 361
Registrován: úte led 09, 2007 18:37
Bydliště: Žatec

Příspěvek od popest »

Povolit by se to mělo rázem... takže nasadit klíč a bouchnout kladivem... No, tohle jsem tehdy dělal a nic... zkoušel jsem to povolit i startérem... taky nic.

Já to povoluji tak, že vymontuji startér a pak vezmu tu kovovou úchytku co drží baterku a strčím ji do té díry po startéru tak, že jedna část se zaklesne mezi zuby setrváku a druhá se opře o blok.

Pak to jde krásně povolit a nemusím nikde bušit kladivem. Ten držák je z poměrně silného železa, takže to vždycky udržel.

Myslím, že i v knížce píšou, že při povolování řemenice se má motor zajistit proti otáčení nějakým přípravkem, který se právě strčí na místo startéru.
TomasNM
Příspěvky: 198
Registrován: stř pro 23, 2009 14:58
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TomasNM »

To ma tiez napadlo,len som sa chcel uistit,ci neni nejaka "diera" pri zotrvaku,co by priamo k tomuto ucelu sluzila. Ono aj ten starter je robota navyse. Kazdopadne dik,zase som mudrejsi.
Citroen Evasion 2.1TD
Cory
Příspěvky: 11573
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

remenicu som uz povoloval, ked som mal motorna zemi a bez zotrvacnika. Stacilo mi kladivo a majzlik. Samozrejme je dobre dat novu maticu, alebo staru opat "dotiahnut" majzlom.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
MacGyver
Příspěvky: 1541
Registrován: úte lis 11, 2008 16:59
Bydliště: Plzeň/Prášily
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MacGyver »

Mě taky ručka nepomohla, protože nebrzdí. U mě stačilo založit kola klínama a zařadit čtyrku. Ještě jsem použil dlouhou tyč, coby násobič momentu. Auto nejřív začalo vyjíždět vzhůru na klíny, pak se ozvala rána jak matka povolila a auto zase sjelo zpátky. To bych možná ještě zkusil, než by si začal sundavat startér, tím snad nic nezkazíš.
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!! :toothy10:
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Kladivo a klíč , nevymýšlejte vymyšlené . Jde to na první ránu .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
TomasNM
Příspěvky: 198
Registrován: stř pro 23, 2009 14:58
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TomasNM »

Cory píše:remenicu som uz povoloval, ked som mal motorna zemi a bez zotrvacnika.
Problem je v tom,ze ja ho mam v aute...
Citroen Evasion 2.1TD
Cory
Příspěvky: 11573
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

TomasNM píše:Problem je v tom,ze ja ho mam v aute...
O to je to praveze lahsie ako na zemi.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4266
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Saša píše:Kladivo a klíč , nevymýšlejte vymyšlené . Jde to na první ránu .
Ták, ale nejdřív ještě zkusit jen klíč, napružit hardynu a převody do zatažené ručky a pak za to škubnout (nahoru), žádný tahání. Protože, když po úderu kladivem vyskočí klíč 36/38, tak nic moc, hlavně v případě když není vyndanej chladič...
Bílý LADA a okřídlená spol.
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“