Vymena sponovaku rozvodovej retaze.
Moderátor: Moderátoři
Podložka pod malé rozvodové kolečko
Chlapi dává se pod malé rozvodové kolečko na kliku nějaká podložka,
nebo kolečko přijde na kliku samotné.Nějak si nejsu jistý.Díky moc
nebo kolečko přijde na kliku samotné.Nějak si nejsu jistý.Díky moc
-
- Příspěvky: 198
- Registrován: stř pro 23, 2009 14:58
- Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
- Kontaktovat uživatele:
Hosi,za chvilu ma caka moment "M" a budem to musiet rozobrat. Teraz mam akurat dalsie otazky:
1. Je olejova vana na Nive dost hlboka na to,aby som mohol zhodit prsa motoru a aby nevytiekol olej? Alebo olej treba vypustit?
2. Ked budem povolovat remenicu,ako zaistim motor proti otacaniu?
1. Je olejova vana na Nive dost hlboka na to,aby som mohol zhodit prsa motoru a aby nevytiekol olej? Alebo olej treba vypustit?
2. Ked budem povolovat remenicu,ako zaistim motor proti otacaniu?
Citroen Evasion 2.1TD
-
- Příspěvky: 198
- Registrován: stř pro 23, 2009 14:58
- Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
- Kontaktovat uživatele:
To s tym zaistenim som myslel trochu inak.
Rucka mi nepomoze,lebo funguje tak,ako na kazdom starom aute,cize max.na 7%. OK,brzda to dokaze vyriesit,ale...
Na tu matku treba "moment prekvapenia",cize ostry naraz. Brzda na kolesach dokaze akurat zabranit motoru v uplnom otacani,ale cez pruziny v spojke,hardyspojku a silentbloky to znacne pruzi,takze tam je to problematicke.
Rucka mi nepomoze,lebo funguje tak,ako na kazdom starom aute,cize max.na 7%. OK,brzda to dokaze vyriesit,ale...
Na tu matku treba "moment prekvapenia",cize ostry naraz. Brzda na kolesach dokaze akurat zabranit motoru v uplnom otacani,ale cez pruziny v spojke,hardyspojku a silentbloky to znacne pruzi,takze tam je to problematicke.
Citroen Evasion 2.1TD
Povolit by se to mělo rázem... takže nasadit klíč a bouchnout kladivem... No, tohle jsem tehdy dělal a nic... zkoušel jsem to povolit i startérem... taky nic.
Já to povoluji tak, že vymontuji startér a pak vezmu tu kovovou úchytku co drží baterku a strčím ji do té díry po startéru tak, že jedna část se zaklesne mezi zuby setrváku a druhá se opře o blok.
Pak to jde krásně povolit a nemusím nikde bušit kladivem. Ten držák je z poměrně silného železa, takže to vždycky udržel.
Myslím, že i v knížce píšou, že při povolování řemenice se má motor zajistit proti otáčení nějakým přípravkem, který se právě strčí na místo startéru.
Já to povoluji tak, že vymontuji startér a pak vezmu tu kovovou úchytku co drží baterku a strčím ji do té díry po startéru tak, že jedna část se zaklesne mezi zuby setrváku a druhá se opře o blok.
Pak to jde krásně povolit a nemusím nikde bušit kladivem. Ten držák je z poměrně silného železa, takže to vždycky udržel.
Myslím, že i v knížce píšou, že při povolování řemenice se má motor zajistit proti otáčení nějakým přípravkem, který se právě strčí na místo startéru.
remenicu som uz povoloval, ked som mal motorna zemi a bez zotrvacnika. Stacilo mi kladivo a majzlik. Samozrejme je dobre dat novu maticu, alebo staru opat "dotiahnut" majzlom.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- MacGyver
- Příspěvky: 1541
- Registrován: úte lis 11, 2008 16:59
- Bydliště: Plzeň/Prášily
- Kontaktovat uživatele:
Mě taky ručka nepomohla, protože nebrzdí. U mě stačilo založit kola klínama a zařadit čtyrku. Ještě jsem použil dlouhou tyč, coby násobič momentu. Auto nejřív začalo vyjíždět vzhůru na klíny, pak se ozvala rána jak matka povolila a auto zase sjelo zpátky. To bych možná ještě zkusil, než by si začal sundavat startér, tím snad nic nezkazíš.
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!!
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!!
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Kladivo a klíč , nevymýšlejte vymyšlené . Jde to na první ránu .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Teepee
- Příspěvky: 4310
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Ták, ale nejdřív ještě zkusit jen klíč, napružit hardynu a převody do zatažené ručky a pak za to škubnout (nahoru), žádný tahání. Protože, když po úderu kladivem vyskočí klíč 36/38, tak nic moc, hlavně v případě když není vyndanej chladič...Saša píše:Kladivo a klíč , nevymýšlejte vymyšlené . Jde to na první ránu .
Bílý LADA a okřídlená spol.