dvk píše:No, mě to samomávání právě docela vyhovuje a zase je mě líto pořád cvakat s lukasem dvě polohy dolů a zase zpátky po každém nastříkání. A vypnout se to dá jediným přepínačem
Tak jasně. Já netvrdím, že to nemůže někomu vyhovovat. Pokud, tak je to v pořádku. A jestliže máš tuto funkci ovladatelnou vypínačem, tak je to úplně super. Se cvakáním lukasu máš sice do určité míry pravdu (taky mě to párkrát napadlo), ale osobně jsem měl na dvou autech najeto 200 tkm s častým přepínáním a ani u jednoho lucas nikdy neodešel. Čili bude asi skutečně poměrně kvalitní.
mayo456 píše:často sa mi stáva, že stierače zprv idú po suchom okne.
Přesně! Tohle je jedna z věcí, kvůli které to nesnáším.
Luděk Musil píše:Víš Alberte ono to máš těžký ....

. Vývojáři to nějak vyvinou a kalkulanti to potom upraví ...

Takže se potom z původně smysluplné funkce stane paskvil. A na druhou stranu - dát řidiči možnost, aby si to nastavil sám je taky (v dnešní době) drahá záležitost. Je to o funkce a tlačítka navíc a ne každý řidič (tipoval bych tak každý osmý) to dokáže.
Takže v Tvém případě bych si asi udržoval až do odevzdání řidičského průkazu (po neprojítí lékařskou prohlídkou) nějaký starý vůz, pravděpodobně Jahodu, která tyto (Tebou nesnášené) vymoženosti nemá. L.
S těmi kalkulanty máš asi pravdu. U aut z cenového low-endu bych to i chápal. Ale od střední třídy by to mělo být ve standadru. Cenové navýšení by bylo=0, neboť displej na palubce je a tlačítek jsou tam taky mraky. Stačí centrální kompl dovybavit patřičným programem a je hotovo. Kurnik, když to šlo před 10, 15 nebo 20 lety, tak ať mě nikdo netvrdí, že dneska by to byl problém. Ale většině ovcí je to, bohužel, asi fakt jedno.
A s tím zásobením se pořádnými auty, nebo hlavně díly máš pravdu. Když vidím, v jak dobré kondici je moje pětadvacetiletá nulapětka, tak těch dalších cca třicet let by už vydržet mohla.
PS: Tomáši, omlouvám se za lehké plevelení tématu.
