Stránka 19 z 26
Napsal: pát črc 22, 2011 10:32
od Hurikán
Koko Loko píše:To je nějaké pofidérní
Tak tak. Nejen pofiderní, ale zjevně tady došlo k hlubokému, ale opravdu hlubokému nedorozumění a zmatení pojmů.
Libore, můžu tě ujistit, že žádná, opakuji žádná, tedy ani Tvoje, třináctistovková nulapětka, notabene z pětaosmdesátého roku,
žádný katalyzátor neměla. To co Ty mylně považuješ za katalyzátor, je ve skutečnosti detonátor.
Zcela určitě jde o druhý díl výfuku, který byl určen pro vysokozdvihové motory (1500 a 1600). Zřejmě jej na Tvé auto někdo v minulosti osadil. Jeho (ne)použití nemá v dnešní době na nic žádný vliv. Nejvýraznějším rozdílem je zvukový projev, kdy v případě dílu s detonátorem od něho jde zpod auta takový "prdivější" zvuk. Takže klidně můžeš použít jakýkoliv typ výfuku, který je určen pro krabice.
Napsal: pon črc 25, 2011 17:27
od libormahdal
Hurikán píše:Koko Loko píše:To je nějaké pofidérní
Tak tak. Nejen pofiderní, ale zjevně tady došlo k hlubokému, ale opravdu hlubokému nedorozumění a zmatení pojmů.
Libore, můžu tě ujistit, že žádná, opakuji žádná, tedy ani Tvoje, třináctistovková nulapětka, notabene z pětaosmdesátého roku,
žádný katalyzátor neměla. To co Ty mylně považuješ za katalyzátor, je ve skutečnosti detonátor.
Zcela určitě jde o druhý díl výfuku, který byl určen pro vysokozdvihové motory (1500 a 1600). Zřejmě jej na Tvé auto někdo v minulosti osadil. Jeho (ne)použití nemá v dnešní době na nic žádný vliv. Nejvýraznějším rozdílem je zvukový projev, kdy v případě dílu s detonátorem od něho jde zpod auta takový "prdivější" zvuk. Takže klidně můžeš použít jakýkoliv typ výfuku, který je určen pro krabice.
a přesně tohle jsem po dvou dnech i zjistil ... Omlouvám se
Re: 2105
Napsal: sob pro 10, 2011 22:53
od ravenman
Zdravím všetkých , vlastním Ladu 2105 -1300S, potreboval by som odbornú radu ohľadom problému , nedávno som si všimol že sa mi zhromažduje hrdzavá voda v interéry, respektíve mi kvapká na úložnú poličku pod hlavnou skrinkou. Začal som bližšie skúmať príčinu. Evidentne mi zvonku voda nepresakuje, ale presakuje z ventilu s tiahlom na páčku úrovňe teplého vzduchu (prietoku), ked trochú pohýbem páčkou teda aj tým ventilom voda začne výrazne kvapkať , prosím čo by ste mi doporučili ? dúfam že kôli tomu výmenníku či čo to je nebudem musieť rozobrať celý interiér , rozmýšlal som dotiahnuť to tiahlo, ktoré je ukončené plochou skrutkou . Auto zatiaľ kúrí ale myslím že čoskoro dokúri. Prosím o lopatickejšie vysvetlenie, som nováčik v obore . Ďakujem
Ešte upresním že ten dielec vyustuje až do priestoru motora a je naňho napojená veľká hadica , evidentne koli ohrevu vody na kúrenie.
Re: 2105
Napsal: sob pro 10, 2011 23:22
od Hurikán
Je to jasné, odešel Ti kohout topení. Tekoucí kohout topení je poměrně častá závada. Odstranit se dá jen výměnou. Když jej budeš kupovat, je lepší vzít tzv. keramický (zn. Luzar). Pokud tedy máš možnost volby. I když já zatím všude dával klasické a jsem spokojený.
Technicky nejde o složitou opravu, ale je dobré, mít v tom cvik. Jako ostatně ve všem.
Tady na fóru je popsáno více způsobů, jak kohout vyměnit. Každý z nás má oblíbený jiný postup, takže těžko radit, co je univerzálně nejlepší. Pro inspiraci se můžeš mrknout na něco z tohoto:
http://forum.ladaklub.com/search.php?ke ... mit=Hledat
Nebo třeba pár zkušeností tady:
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... 63#p319463 A jestli chceš hodně povzbudit, tak doporučuji přečíst toto antické drama:
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... 74#p198474
A jaeště jedna věc. Až budeš hotov a poleješ vodu do chladiče, tak postupuj podle této rady:
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... 25#p122525 Konkrétně body 4 a 5. Usnadníš si odvzdušnění chladicího systému.
Re: 2105
Napsal: ned pro 11, 2011 00:53
od ravenman
Dík za radu , nedávno som mal auto v servise u známeho , menil mi aj chladiacu kvapalinu s nemrzkou ,termostat a pumpu . Chceš mi povedať že cez ten ventilový okruh nieje oddelený od chladiaceho okruhu motora ?
Re: 2105
Napsal: ned pro 11, 2011 07:00
od Křečík Barbuška
Je to přesně tak jak píše Tajfunek.
Re: 2105
Napsal: ned pro 11, 2011 10:50
od MartasBrno
Všechny normální auta mají normální hlavní chladicí okruh malý a velký, a vedle toho připojenej radiátor. Rozdíl je v tom, že dřív se teplo regulovalo kohoutem na trubce(množstvím horké kapaliny), dneska se reguluje klapkou vzduchu (množstvím vzduchu který protéká radiátor).
Re: 2105
Napsal: pon pro 12, 2011 23:34
od ravenman
Chlapi myslíte že sa mi bude dať osadiť koženkový perforovaný tapacír z LADY 2105-1500 na moju 2105-1300 ? + aky doporučujete postup pri rozoberaní , odskrutkoval som horných 5 skrutiek , kluky a všetko , predpokladám že tam sú zacvakávačky , otázka je ako ich nedolámať , respektíve ako postupovať ?
tu je foto 1500 tapaciru
Re: 2105
Napsal: úte pro 13, 2011 10:42
od ger007
bez toho aby si poskodil tie vycvakavacky to moc nejde, teda aspon mne sa to nikdy nepodarilo, vzdy som ich aspon polovicu polamal, inac by sa to malo dat kupit v mototechne normalne, v brne to maju minimalne u palickovej stoji to par korun
Re: 2105
Napsal: úte pro 13, 2011 17:06
od Marťas
Když se tenkym šroubovákem, nebo jídelním nožem dostaneš skoro úplně pod ty packy a pak jemně zabereš proti dveřím, tak to jde vytáhnout s výrazně menším poškozením.
Re: 2105
Napsal: úte pro 13, 2011 22:42
od ravenman
Díky za doporučenia , ináč som si všimol tvoj fotoalbum , máš to moc pekné tie foto žiguli , len by mňa zaujímalo kde si zohnal tie chrómovanéé puklice . Je to dnes dosť problém zohnať
Re: 2105
Napsal: úte pro 13, 2011 23:18
od Marťas
Re: 2105
Napsal: pát led 25, 2013 16:27
od Veverka
S 2105 se dalo jezdit v Carmagedonu
. 2:25
http://www.youtube.com/watch?v=A9Tu8xQo6_A
Re: 2105
Napsal: ned led 27, 2013 20:15
od Roman 2105
Super grafika, ani bych pomalu 05 nepoznal
Re: 2105
Napsal: ned led 27, 2013 21:29
od JmJ
Roman 2105 píše:Super grafika, ani bych pomalu 05 nepoznal
Ja ji taky nikdy nepznal a to jsem karmosa dohral asi desetkrat