Tak tak. Nejen pofiderní, ale zjevně tady došlo k hlubokému, ale opravdu hlubokému nedorozumění a zmatení pojmů.Koko Loko píše:To je nějaké pofidérní
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Libore, můžu tě ujistit, že žádná, opakuji žádná, tedy ani Tvoje, třináctistovková nulapětka, notabene z pětaosmdesátého roku, žádný katalyzátor neměla. To co Ty mylně považuješ za katalyzátor, je ve skutečnosti detonátor.
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
Zcela určitě jde o druhý díl výfuku, který byl určen pro vysokozdvihové motory (1500 a 1600). Zřejmě jej na Tvé auto někdo v minulosti osadil. Jeho (ne)použití nemá v dnešní době na nic žádný vliv. Nejvýraznějším rozdílem je zvukový projev, kdy v případě dílu s detonátorem od něho jde zpod auta takový "prdivější" zvuk. Takže klidně můžeš použít jakýkoliv typ výfuku, který je určen pro krabice.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)