Lada 1800 kk

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
peet2101
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Příspěvek od peet2101 »

Pája píše:ale nic moc rozdíl
Si děláš srandu ne? Já sem se těšil že bude mít 150Hp a ono nic :( :(
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Já se taky těšil a ono nic. Můj skromný odhad je 100 koní... :(
VAZ 1800kk na prvočinitele
Trevor
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trevor »

a taka blba otazka mas to zostelovane ?
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 1006
Registrován: ned lis 06, 2005 22:01
Bydliště: u maminky

Příspěvek od Acibuk »

tak teď už bys mě možná předjel :P
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....

Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
rosta
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvek od rosta »

to chce doladit-na tom hrozně záleží-největší zátah to bude mít kolem 4500-6500 tisíc
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Sakra vy ste všichni chytrý... Kdyby mi aspoň někdo řek jak na to...
VAZ 1800kk na prvočinitele
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

jedine co aj viem ze tam pichne do tych dierok hadicky na taku masinku a to nejako steluje :) takze asi budes muset najst nekoho kdo sa tomu venuje a spravi ti to
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

majo to šteloval jak??.. co sem slyšel, tak mu to prej jede pekelně.. :mrgreen:
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Hadíčky je jedna věc . Hlavní je "know-how" . Chce to alespoň teploměr výfukových plynů a lambdu . Plnou nádrž benzínu , dlouhou rovinku a hromadu času . "Blbosti" typu tlakoměr paliva , hrst trysek a vzdušníků ... a stopkama konče .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Neverim svym ocim, dyt to musi letet jak raketa, nekde je zdrejmne hodne velka chyba. Hodne lidi mi rikalo at 40ky neberu, ze je to na 16ku malo, ale ze by to melo az tak velky vliv, to semi nechce verit ...
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

To LRRH: Majo to měl u nějakýho týpka, ale půlku úkonů nechápe a druhou půlku si nepamatuje.

To Saša: bez teploměru se musim obejít, lambdu mám, místo rovinky a plný nádrže mám k dispozici brzdu. Tlakoměr paliva bych bral, ten budík ještě nemám :D, kde ho šikovně sehnat? Hrst trysek a vzdušníků v tomto případě stojí několik tisíc korun, takže budu asi muset k někomu, kdo takovou sadičku má...

To Atex: S obsahem musíš brát v úvahu i otáčky max. výkonu a ty mám já dost dole, takže dle výpočtů tam mám osazeny 40ky s otryskováním s lehce nadprůměrnýmy průměry trysek a vzdušníků. Druhá věc je že to podle výpočtů nejede tak jak má... :?
VAZ 1800kk na prvočinitele
Uživatelský avatar
dusin
Příspěvky: 1023
Registrován: čtv srp 26, 2004 17:42
Bydliště: Libomyšl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dusin »

Stav se u řehounků.Budíky na sesynchronizování karburádtorů budou mít stopro.Nebo se stav někde v motoservise a dohdni se tam.Motorku bez toho nesešteluješ(pokud to není stříkačka).Pravděpodobně se ti to celý hádá na rozdílný směsi pro jednotlivý válce a celej motor totálně kulhá.
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Tlakoměr palova (manometr) je k sehnání za zhruba 160kč bez poštovného . Jak se zadním vývodem tak se spodním . Nejlepší je 0 - 0.8 bar , ale nemají je všude (obyč. 0 - 1.2 bar) . Jsou průměru 63mm . Bohužel papír mám na letišti takže nevím firmu . (Praha a mají je skladem) Používáme je v UL .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Petr HC »

To Pája. Pokud bych podobný problém (synchronizace klapek) řešil v amatérských podmínkách, použil bych místo diferenciálního manometru U trubici naplněnou něčím, co by v případě "nacucnutí" nevadilo motoru (např. olej M2T). Stačí tenká průhledná plastová hadička připevněná na laťku. Oba konce bych připojil přes škrtící otvory (aby olej nemohl v případě "nacucnutí" vletět do motoru najednou) na sací potrubí karburátorů za klapkami. Cena takového "přístroje" bude nepatrným zlomkem ceny profi dif. manometru a přesnost i citlivost bude dostačující . Podobně jsme to před mnoha lety řešili u svazarmovské Felicie (ještě té s laminátovou střechou) .
Uživatelský avatar
VaSek
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VaSek »

Pája píše:To LRRH: Majo to měl u nějakýho týpka, ale půlku úkonů nechápe a druhou půlku si nepamatuje.

To Saša: bez teploměru se musim obejít, lambdu mám, místo rovinky a plný nádrže mám k dispozici brzdu. Tlakoměr paliva bych bral, ten budík ještě nemám :D, kde ho šikovně sehnat? Hrst trysek a vzdušníků v tomto případě stojí několik tisíc korun, takže budu asi muset k někomu, kdo takovou sadičku má...

To Atex: S obsahem musíš brát v úvahu i otáčky max. výkonu a ty mám já dost dole, takže dle výpočtů tam mám osazeny 40ky s otryskováním s lehce nadprůměrnýmy průměry trysek a vzdušníků. Druhá věc je že to podle výpočtů nejede tak jak má... :?
Jaký máš tedy osazení?
Něco kolem ?
Difuzory 30mm
Hlavní tryska 120
emulzní trubice 7777.8 nebo 7777.6
vzdušník 170
volnoběžná 45

Ty 40 jsou naprosto optimální pokud má být ten motor ještě použitelnej v běžným provozu. Jak se to chovalo na testovací jízdě? Táhlo to od spodu plynule až do otáček? Myslím, že když se ti vše podaří doladit tak lze očekávat těch 110-120 koní.

Synchronizace klapek je samozřejmě problém, ale ten se projeví při volnoběhu a při přechodu. Při plným otevření už je to zanedbatelný.
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“