Si děláš srandu ne? Já sem se těšil že bude mít 150Hp a ono nicPája píše:ale nic moc rozdíl
Lada 1800 kk
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Hadíčky je jedna věc . Hlavní je "know-how" . Chce to alespoň teploměr výfukových plynů a lambdu . Plnou nádrž benzínu , dlouhou rovinku a hromadu času . "Blbosti" typu tlakoměr paliva , hrst trysek a vzdušníků ... a stopkama konče .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Neverim svym ocim, dyt to musi letet jak raketa, nekde je zdrejmne hodne velka chyba. Hodne lidi mi rikalo at 40ky neberu, ze je to na 16ku malo, ale ze by to melo az tak velky vliv, to semi nechce verit ...
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
To LRRH: Majo to měl u nějakýho týpka, ale půlku úkonů nechápe a druhou půlku si nepamatuje.
To Saša: bez teploměru se musim obejít, lambdu mám, místo rovinky a plný nádrže mám k dispozici brzdu. Tlakoměr paliva bych bral, ten budík ještě nemám , kde ho šikovně sehnat? Hrst trysek a vzdušníků v tomto případě stojí několik tisíc korun, takže budu asi muset k někomu, kdo takovou sadičku má...
To Atex: S obsahem musíš brát v úvahu i otáčky max. výkonu a ty mám já dost dole, takže dle výpočtů tam mám osazeny 40ky s otryskováním s lehce nadprůměrnýmy průměry trysek a vzdušníků. Druhá věc je že to podle výpočtů nejede tak jak má...
To Saša: bez teploměru se musim obejít, lambdu mám, místo rovinky a plný nádrže mám k dispozici brzdu. Tlakoměr paliva bych bral, ten budík ještě nemám , kde ho šikovně sehnat? Hrst trysek a vzdušníků v tomto případě stojí několik tisíc korun, takže budu asi muset k někomu, kdo takovou sadičku má...
To Atex: S obsahem musíš brát v úvahu i otáčky max. výkonu a ty mám já dost dole, takže dle výpočtů tam mám osazeny 40ky s otryskováním s lehce nadprůměrnýmy průměry trysek a vzdušníků. Druhá věc je že to podle výpočtů nejede tak jak má...
VAZ 1800kk na prvočinitele
Stav se u řehounků.Budíky na sesynchronizování karburádtorů budou mít stopro.Nebo se stav někde v motoservise a dohdni se tam.Motorku bez toho nesešteluješ(pokud to není stříkačka).Pravděpodobně se ti to celý hádá na rozdílný směsi pro jednotlivý válce a celej motor totálně kulhá.
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
Tlakoměr palova (manometr) je k sehnání za zhruba 160kč bez poštovného . Jak se zadním vývodem tak se spodním . Nejlepší je 0 - 0.8 bar , ale nemají je všude (obyč. 0 - 1.2 bar) . Jsou průměru 63mm . Bohužel papír mám na letišti takže nevím firmu . (Praha a mají je skladem) Používáme je v UL .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
To Pája. Pokud bych podobný problém (synchronizace klapek) řešil v amatérských podmínkách, použil bych místo diferenciálního manometru U trubici naplněnou něčím, co by v případě "nacucnutí" nevadilo motoru (např. olej M2T). Stačí tenká průhledná plastová hadička připevněná na laťku. Oba konce bych připojil přes škrtící otvory (aby olej nemohl v případě "nacucnutí" vletět do motoru najednou) na sací potrubí karburátorů za klapkami. Cena takového "přístroje" bude nepatrným zlomkem ceny profi dif. manometru a přesnost i citlivost bude dostačující . Podobně jsme to před mnoha lety řešili u svazarmovské Felicie (ještě té s laminátovou střechou) .
- VaSek
- Příspěvky: 227
- Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
- Bydliště: Dvůr Králové
- Kontaktovat uživatele:
Jaký máš tedy osazení?Pája píše:To LRRH: Majo to měl u nějakýho týpka, ale půlku úkonů nechápe a druhou půlku si nepamatuje.
To Saša: bez teploměru se musim obejít, lambdu mám, místo rovinky a plný nádrže mám k dispozici brzdu. Tlakoměr paliva bych bral, ten budík ještě nemám , kde ho šikovně sehnat? Hrst trysek a vzdušníků v tomto případě stojí několik tisíc korun, takže budu asi muset k někomu, kdo takovou sadičku má...
To Atex: S obsahem musíš brát v úvahu i otáčky max. výkonu a ty mám já dost dole, takže dle výpočtů tam mám osazeny 40ky s otryskováním s lehce nadprůměrnýmy průměry trysek a vzdušníků. Druhá věc je že to podle výpočtů nejede tak jak má...
Něco kolem ?
Difuzory 30mm
Hlavní tryska 120
emulzní trubice 7777.8 nebo 7777.6
vzdušník 170
volnoběžná 45
Ty 40 jsou naprosto optimální pokud má být ten motor ještě použitelnej v běžným provozu. Jak se to chovalo na testovací jízdě? Táhlo to od spodu plynule až do otáček? Myslím, že když se ti vše podaří doladit tak lze očekávat těch 110-120 koní.
Synchronizace klapek je samozřejmě problém, ale ten se projeví při volnoběhu a při přechodu. Při plným otevření už je to zanedbatelný.
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)