Elektronicke zapalovaní

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11033
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Zkus udělat koncový stupeň podle tohoto. http://kotamuda.humlak.cz/navody_manual ... resize.jpg
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Cory
Příspěvky: 11573
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Toto zapalovanie som uz kedysi robil a nerozbehal som ho. Ja som iba taky slaby amater co sa tyka elektroniky. Nechcel by mi to niekto urobit? Chcel som vyskusat Markovo zap., ale u nas sa neda zohnat kondik 220nF/1000V a BUS14 tiez nie.Pocul som ze sa da nahradit tusim BU921, ale neviem,co tam treba pomenit atd....
laky
Příspěvky: 14
Registrován: ned pro 16, 2007 22:23
Bydliště: Banská Bystrica

Příspěvek od laky »

Mam taký dotaz dá sa pouzit el. zapalovanie aj do Samary, mam tam bezkontaktny rozdelovac , signal okamziku iskry sa riadi komutátorom. Bude menej trpiet palec a kontakty pri pouziti nejakého el. zapalovania ?
Trevor
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trevor »

Okamzik isky sa riadi zostupnou hranou a to vtedy ked prechdza clona do vyrezu na tom kolecku :wink:

Pokial mas to v samare tak pouzi origo komutator ktory ma prisposobeny konektor presne na kabelaz ktora je v aute. Opalovanie kontaktov je viac menej rovnake pokial tam pouzijes seriove veci.
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Cory
Příspěvky: 11573
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Moment moment! Ake kontakty v samare?Ked je to bezkontaktny rozdelovac, tak ti ziadne el. zapalovanie dodavat netreba. Na to tam je komutator.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Marek89
Příspěvky: 1812
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek89 »

S Corym som sa bavil cez ICQ o elektronickom zapaľovaní. Aké sú výhody, zvýši sa spotreba alebo nie a celkovo najlepšie by bolo aby o tom napísali majitelia aut s elektronickým zapaľovaním. Možno by som to dal, ale neviem.
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Cory
Příspěvky: 11573
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Pravdepodobne sa znizi.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
laky
Příspěvky: 14
Registrován: ned pro 16, 2007 22:23
Bydliště: Banská Bystrica

Příspěvek od laky »

Kontakty som myslel na veku rozdelovaca a palec mam nove aj veko aj palec a kontakty su po par km opalene ale asi to tak ma byt , ved pri takom napäti co tam prechadza je to asi nemozne aby boli ako nove. Vyhodu v el. zapalovni by som viuzil mozno na dlhsiu, sytejsiu iskru.
Cory
Příspěvky: 11573
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

S tym nic nenarobis. Uz je to raz tak.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Marek89
Příspěvky: 1812
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek89 »

Ma niekto predlohu plošného spoja v mierke 1:1 ? Nemám teraz čas navrhovať plošný spoj.

http://kotamuda.humlak.cz/navody_manual ... resize.jpg
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11033
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Jsou tu profi verze od MZ i moje otrocké, http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=666
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Marek89
Příspěvky: 1812
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek89 »

Klasický rozdeľovač ide do cca 5500ot./min. bez problémov ? Potom už je slabá iskra ? Keby som k rozdeľovači dorobil to zapaľovanie čo je v mojom predošlom príspevku, tak išlo by to aj nad 5500ot./min. bez problémov ?
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11033
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

S motorem 2105 i přes 8 tis. .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
miso b
Příspěvky: 20
Registrován: čtv lis 27, 2008 19:07
Bydliště: Žilina

Příspěvek od miso b »

Dobry den ja mam na svojej 2105 1300 rozdelovac s podtlakovou regulaciou predstihu, nebude to nijako vadit ked tam dan nejake to elektronicke zapalovanie a nebude tam ta podtlakova regulacia? Nebude to vadit napriklad pri vyssich otackach?
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Nebude. Je to tam původně pro zvýšení předstihu při ekonomické jízdě s málo přidaným plynem(přivřenou klapkou). Mě osobně to akorát rozhazovalo plynulej chod motoru, tak sem tu hadici vyškubnul a najednou to šlo jako samet. Od tý doby tam tu hadici od podtlaku mám jen na okrasu.

[ Komentář přidal: Luděk Musil: pá listopad 28, 2008 07:54 ]
Možná jsi zapomněl dodat, že jsi také zaslepil výstup z karburátoru. L.

Nezaslepil.
Naposledy upravil(a) Pája dne stř pro 03, 2008 17:20, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět

Zpět na „Elektrická soustava“