Ano...proč pro Kristovy rány je dekl cca 30x30 přístupu k elektrice od místa řidiče přímo pod bočním oknem, kterým kvůli prachbídné aerodynamice zatéká nejen při stání a otevřeném okně, ale ve většině busů i za jízdy při nepatrně pootevřeném okně (za deště, to je fakt, abych zase příliš nekřivdil) a u některých kusů i při stání a zavřeném okně (chtělo by se napsat i za slunečného počasí ). Je podle mě takovým malým zázrakem, že co týden není ve zprávách hořící pražská SORka.Saša píše:Pokud se dnes podíváte do autobusu na elektriku tak vás musí napadnout jen jedna věc
Velmi nedávno přišlo do Prahy několik nových Solarisů Urbino 10,5 a první co mě přaštilo do očí jsou boční pozičky (na 10,5 metru dlouhý maringotce jich je asi 8 ), které blikají zároveň s blinkry . 9 řidičů z 10 nepochopí o co jde, tím jsem si jistý, takže za mě to je akorát další zbytečná funkce, která se může s...t.
Když tu mám na drátě hned několik lidí, kteří občas servisují busy, co je na některých starších SORKách vývod vzadu na straně motoru, z kterého vycházejí pomalu obláčky jak z tramspkého táboráku? Sem tam to na nějakém echt volítanym kousku je k vidění a hlavně za tmy a chladna to čoudí celkem dost. Na Solarisech nebo Ivecách jsem to nikdy neviděl. Není to proud jako od výfuku, ale opravdu jako z komínku od kamen na chalupě a přijde mi, že ani otáčky a zatížení motoru na průběh dýmu nemá vliv. Co to sakryš je?