Ano...proč pro Kristovy rány je dekl cca 30x30 přístupu k elektrice od místa řidiče přímo pod bočním oknem, kterým kvůli prachbídné aerodynamice zatéká nejen při stání a otevřeném okně, ale ve většině busů i za jízdy při nepatrně pootevřeném okně (za deště, to je fakt, abych zase příliš nekřivdil) a u některých kusů i při stání a zavřeném okně (chtělo by se napsat i za slunečného počasíSaša píše:Pokud se dnes podíváte do autobusu na elektriku tak vás musí napadnout jen jedna věc
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Velmi nedávno přišlo do Prahy několik nových Solarisů Urbino 10,5 a první co mě přaštilo do očí jsou boční pozičky (na 10,5 metru dlouhý maringotce jich je asi 8 ), které blikají zároveň s blinkry
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Když tu mám na drátě hned několik lidí, kteří občas servisují busy, co je na některých starších SORKách vývod vzadu na straně motoru, z kterého vycházejí pomalu obláčky jak z tramspkého táboráku? Sem tam to na nějakém echt volítanym kousku je k vidění a hlavně za tmy a chladna to čoudí celkem dost. Na Solarisech nebo Ivecách jsem to nikdy neviděl. Není to proud jako od výfuku, ale opravdu jako z komínku od kamen na chalupě a přijde mi, že ani otáčky a zatížení motoru na průběh dýmu nemá vliv. Co to sakryš je?