Zajdovo Nove vozitko 21073i

Moderátor: Moderátoři

jakke
Příspěvky: 658
Registrován: ned črc 01, 2007 19:16
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakke »

aa propojil si to dobře
Uživatelský avatar
Zajda
Příspěvky: 64
Registrován: úte bře 28, 2006 15:52
Bydliště: Lukoveček
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zajda »

jakke píše:aa propojil si to dobře
tak jak na te fotce dratem, jde to spatne videt
VAZ 2106, motor 2105 LPG (uz neni :( )
VAZ 2107 1500ccm 5q LPG (uz neni :( - prodana)
VAZ 21073i 1700ccm
jakke
Příspěvky: 658
Registrován: ned črc 01, 2007 19:16
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakke »

musiš propojit ty dva v první řadě uplně napravo nevim jak to říct :|
Uživatelský avatar
Zajda
Příspěvky: 64
Registrován: úte bře 28, 2006 15:52
Bydliště: Lukoveček
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zajda »

jakke píše:musiš propojit ty dva v první řadě uplně napravo nevim jak to říct :|
:oops: asi sem to spatne pochopil :oops:
VAZ 2106, motor 2105 LPG (uz neni :( )
VAZ 2107 1500ccm 5q LPG (uz neni :( - prodana)
VAZ 21073i 1700ccm
Uživatelský avatar
Pepa
Příspěvky: 129
Registrován: úte čer 01, 2004 21:09
Bydliště: Říčany

Příspěvek od Pepa »

Podle fotky to vypadá, že propojuješ horní a dolní řadu. Propoji musíš ty v horní řadě podle obráízku, potom zapnout zapalování nestartovat!!!! (když to uděláš správně roztočí se větrák chladiče, pokud funguje :D) Pepa
Přílohy
Zasuvka.JPG
2101 r.v.09.1971
21073 r.v.06.1996
21044 r.v. 1998
Uživatelský avatar
Zajda
Příspěvky: 64
Registrován: úte bře 28, 2006 15:52
Bydliště: Lukoveček
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zajda »

uz se podarilo :)) diky
dle me to vyblikalo asi
kod 12,
kod 15,
kod 54,

to by melo byt vse, potom bylo zase 12
VAZ 2106, motor 2105 LPG (uz neni :( )
VAZ 2107 1500ccm 5q LPG (uz neni :( - prodana)
VAZ 21073i 1700ccm
Uživatelský avatar
Pepa
Příspěvky: 129
Registrován: úte čer 01, 2004 21:09
Bydliště: Říčany

Příspěvek od Pepa »

Kód 15- Teplota chladící kapaliny (Zvýšené napětí signálu) Asi špatný čidlo (na výstupu vody z hlavy motoru do chladiče)
Kód 54 - Oktanová korekce (zvýšené nebo nedostatečné napětí signálu) U některejch aut se vyskytuje v motoru na pravom podběhu potenciometr mělo by na něm být 1 až 5V) já ho tam nemam tak kde přesně hledat neporadím. Pepa
2101 r.v.09.1971
21073 r.v.06.1996
21044 r.v. 1998
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Aha! Sorry! :oops: Omlouvám se za mystifikaci propojení prvního horního a prvního dolního pinu. Opravdu má být správně první horní a druhý horní. Dlouho jsem toto vyblikání závad nedělal - proto si nepamatuju osazení dia-zásuvky. Jen vím, že ten osamělý krajový se NESMÍ k ničemu zapojit. Slouží jen k propojení s diagnostickým přístrojem (diagnostický přístroj není multimetr).
Kod 54 - oktanový korektor se opravdu nachází na pravém podběhu. Je to krabička velikosti relé a je na ní shora šroubek, kterým se (proti chodu hodinových ručiček) snižuje předstih (tedy od cca 4 V do 1 V / 8° - O°) nebo po směru hodinových ručiček zvyšuje předstih (od 1 V do 4 V / 0° - 8°). Z výroby je nastaven na 1 V
Při zapnutém zapalování (motor neběží!!!!!) změříš napětí na jeho svorkách multimetrem.
Zajímala by mě jeho hodnota. Změř a dej vědět. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Zajda
Příspěvky: 64
Registrován: úte bře 28, 2006 15:52
Bydliště: Lukoveček
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zajda »

tak zda se ze opraveno, myslim si ze tam byl jenom spatny kontakt. Vytahl jsem konektor dal Z5 a nastartuju a C-E zhasl. Jinak prave to napeti je 4,37V ??? neni to moc? Kolik tam dat, kdyz jezdim na klasicky Natural 95?
VAZ 2106, motor 2105 LPG (uz neni :( )
VAZ 2107 1500ccm 5q LPG (uz neni :( - prodana)
VAZ 21073i 1700ccm
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Necvrliká to? Nehřeje se to? Obzvláště do kopců? L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Zajda
Příspěvky: 64
Registrován: úte bře 28, 2006 15:52
Bydliště: Lukoveček
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zajda »

Luděk Musil píše:Necvrliká to? Nehřeje se to? Obzvláště do kopců? L.
Nekdy si to zacvrlika :lol: Prisuzoval jsem to velke vuli na ventilech. S hratim nedokazu posoudit, ale asi vic nez cerveny. (1500ccm) Staci jet pri otackach kolem 3500ot/min a teplota jde i za polovinu rozsahu.
VAZ 2106, motor 2105 LPG (uz neni :( )
VAZ 2107 1500ccm 5q LPG (uz neni :( - prodana)
VAZ 21073i 1700ccm
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Zajda píše:Nekdy si to zacvrlika ...
hlavně když tomu šlápneš na krk :D
je potřeba tímto korektorem snížit předstih ... minimálně o 2 spíše však o 3 V. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

Pepa: kdyz ho na podbehu nemas jsou ty dva draty(zelenej a cernej) co do nej vedou bud spojeny natvrdo nebo pres nejakej odpor a strceny v tom cernym husim krku s elektrikou k icku. normalni vec. v servisech asi nevedli co s tim a tak to zkouseli a pak korektor vzali :roll:
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Uživatelský avatar
Zajda
Příspěvky: 64
Registrován: úte bře 28, 2006 15:52
Bydliště: Lukoveček
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zajda »

jsem vymenil olej v prevodovce a ona porad knoura (nejvic na 5ku). jak to polecit aby nemusela ven ? jsem tu cetl diskusi o nejakem pripravku (i do motoru) pomohl by ?
VAZ 2106, motor 2105 LPG (uz neni :( )
VAZ 2107 1500ccm 5q LPG (uz neni :( - prodana)
VAZ 21073i 1700ccm
Uživatelský avatar
Marek89
Příspěvky: 1818
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek89 »

Aký maš olej v prevodovke ? Ten prípravok tomu nepomôže.
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“