Zajdovo Nove vozitko 21073i
Moderátor: Moderátoři
Kód 15- Teplota chladící kapaliny (Zvýšené napětí signálu) Asi špatný čidlo (na výstupu vody z hlavy motoru do chladiče)
Kód 54 - Oktanová korekce (zvýšené nebo nedostatečné napětí signálu) U některejch aut se vyskytuje v motoru na pravom podběhu potenciometr mělo by na něm být 1 až 5V) já ho tam nemam tak kde přesně hledat neporadím. Pepa
Kód 54 - Oktanová korekce (zvýšené nebo nedostatečné napětí signálu) U některejch aut se vyskytuje v motoru na pravom podběhu potenciometr mělo by na něm být 1 až 5V) já ho tam nemam tak kde přesně hledat neporadím. Pepa
2101 r.v.09.1971
21073 r.v.06.1996
21044 r.v. 1998
21073 r.v.06.1996
21044 r.v. 1998
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Aha! Sorry! Omlouvám se za mystifikaci propojení prvního horního a prvního dolního pinu. Opravdu má být správně první horní a druhý horní. Dlouho jsem toto vyblikání závad nedělal - proto si nepamatuju osazení dia-zásuvky. Jen vím, že ten osamělý krajový se NESMÍ k ničemu zapojit. Slouží jen k propojení s diagnostickým přístrojem (diagnostický přístroj není multimetr).
Kod 54 - oktanový korektor se opravdu nachází na pravém podběhu. Je to krabička velikosti relé a je na ní shora šroubek, kterým se (proti chodu hodinových ručiček) snižuje předstih (tedy od cca 4 V do 1 V / 8° - O°) nebo po směru hodinových ručiček zvyšuje předstih (od 1 V do 4 V / 0° - 8°). Z výroby je nastaven na 1 V
Při zapnutém zapalování (motor neběží!!!!!) změříš napětí na jeho svorkách multimetrem.
Zajímala by mě jeho hodnota. Změř a dej vědět. L.
Kod 54 - oktanový korektor se opravdu nachází na pravém podběhu. Je to krabička velikosti relé a je na ní shora šroubek, kterým se (proti chodu hodinových ručiček) snižuje předstih (tedy od cca 4 V do 1 V / 8° - O°) nebo po směru hodinových ručiček zvyšuje předstih (od 1 V do 4 V / 0° - 8°). Z výroby je nastaven na 1 V
Při zapnutém zapalování (motor neběží!!!!!) změříš napětí na jeho svorkách multimetrem.
Zajímala by mě jeho hodnota. Změř a dej vědět. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
tak zda se ze opraveno, myslim si ze tam byl jenom spatny kontakt. Vytahl jsem konektor dal Z5 a nastartuju a C-E zhasl. Jinak prave to napeti je 4,37V ??? neni to moc? Kolik tam dat, kdyz jezdim na klasicky Natural 95?
VAZ 2106, motor 2105 LPG (uz neni )
VAZ 2107 1500ccm 5q LPG (uz neni - prodana)
VAZ 21073i 1700ccm
VAZ 2107 1500ccm 5q LPG (uz neni - prodana)
VAZ 21073i 1700ccm
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Nekdy si to zacvrlika Prisuzoval jsem to velke vuli na ventilech. S hratim nedokazu posoudit, ale asi vic nez cerveny. (1500ccm) Staci jet pri otackach kolem 3500ot/min a teplota jde i za polovinu rozsahu.Luděk Musil píše:Necvrliká to? Nehřeje se to? Obzvláště do kopců? L.
VAZ 2106, motor 2105 LPG (uz neni )
VAZ 2107 1500ccm 5q LPG (uz neni - prodana)
VAZ 21073i 1700ccm
VAZ 2107 1500ccm 5q LPG (uz neni - prodana)
VAZ 21073i 1700ccm
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
hlavně když tomu šlápneš na krkZajda píše:Nekdy si to zacvrlika ...
je potřeba tímto korektorem snížit předstih ... minimálně o 2 spíše však o 3 V. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Pepa: kdyz ho na podbehu nemas jsou ty dva draty(zelenej a cernej) co do nej vedou bud spojeny natvrdo nebo pres nejakej odpor a strceny v tom cernym husim krku s elektrikou k icku. normalni vec. v servisech asi nevedli co s tim a tak to zkouseli a pak korektor vzali
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
- Marek89
- Příspěvky: 1818
- Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
- Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
- Kontaktovat uživatele:
Aký maš olej v prevodovke ? Ten prípravok tomu nepomôže.
Lada 2105
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!