Nejoptimálnější konfigurace motoru
Moderátor: Moderátoři
alebo rovno hotovu hlavu od madarov.
Ja som z 1,7 na karburatore spokojny, ale moj nazor je, ze aj SPI je lepsie ako karburator.
Samozrejme pokial je auto na LPG tak je to uz trosku ine, pretoze na benzin sa tam jazdi minimalne a klasicky system LPG je rovnako na h.vno ako pri karburatore.
Cize v podstate suhlasim s Markom.
A k hlave: mozem hovorit zo skusenosti a nie z toho co kde nejaka baba povidala.
Hlavy su vsetky stejne, aj tie na 1,7i. Ine hlavy su, ale mam ju ja a este par ludi z klubu spocitatelnych na prstoch. Je to hlava pouzivana na MPI. Ma vacsie ventily, vpredu snimac na vacku a nema vystup vody na vyhrievanie sacieho potrubia. Kto tu hlavu zozenie je umelec! To je jednoduhsie zohnat rovno MPI.
Ja som z 1,7 na karburatore spokojny, ale moj nazor je, ze aj SPI je lepsie ako karburator.
Samozrejme pokial je auto na LPG tak je to uz trosku ine, pretoze na benzin sa tam jazdi minimalne a klasicky system LPG je rovnako na h.vno ako pri karburatore.
Cize v podstate suhlasim s Markom.
A k hlave: mozem hovorit zo skusenosti a nie z toho co kde nejaka baba povidala.
Hlavy su vsetky stejne, aj tie na 1,7i. Ine hlavy su, ale mam ju ja a este par ludi z klubu spocitatelnych na prstoch. Je to hlava pouzivana na MPI. Ma vacsie ventily, vpredu snimac na vacku a nema vystup vody na vyhrievanie sacieho potrubia. Kto tu hlavu zozenie je umelec! To je jednoduhsie zohnat rovno MPI.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
ještě lingvistické okénko - proč je na ni nálitek SDELANO V CCCP, kdyz íčka už leninovce nepamatují?Ale to asi není argument.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
- Laďuša
- Příspěvky: 12138
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Acibuk píše:ještě lingvistické okénko - proč je na ni nálitek SDELANO V CCCP, kdyz íčka už leninovce nepamatují?Ale to asi není argument.
Jestli to nebude tim.... Zásobu hlav udělali v roce 1976 a jedou na ní furtMajo píše:.....
A k hlave: mozem hovorit zo skusenosti a nie z toho co kde nejaka baba povidala.
Hlavy su vsetky stejne, aj tie na 1,7i....

Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever
►Stodolní II◄
Estonian-czech crazy night
Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno
Tři sestry <|||> Ladagang
°Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás 
Chatka 12 forever



Osa Klatovy-Plzeň-Brno


Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?


nektere maji cccp nektere russia. ale neni na zadne napsany ze je to typ 21011Acibuk píše:ještě lingvistické okénko - proč je na ni nálitek SDELANO V CCCP, kdyz íčka už leninovce nepamatují?Ale to asi není argument.
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
No,když bajlaj voko vemu v potaz,že 1700 má o 3 mm větší vrtání než 1600 a teorii,že hlava je stejná,vyjde mi že dojde ke zvýšení kompresního pomněru(tlačim víc do stejně velkýho objemu hlavy jako 1500/1600/1300*/1200**)
*-tyto motory maj klasickou unifikovanou hlavu 21011
**-první 1200 měli vyšší kompresní poměr(hlavy 2101)ale od hocijakého roku(pravděpodobně s nástupem 1500) se to montuje jak to přijde pod ruku a typem 21011
To že Ivan nechal zrobït nový formy a zapomněl na ně vytvořit označení na věci nic nemění...
*-tyto motory maj klasickou unifikovanou hlavu 21011
**-první 1200 měli vyšší kompresní poměr(hlavy 2101)ale od hocijakého roku(pravděpodobně s nástupem 1500) se to montuje jak to přijde pod ruku a typem 21011
To že Ivan nechal zrobït nový formy a zapomněl na ně vytvořit označení na věci nic nemění...
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
vsetky sedla su rovnake/rozbor materialu som ale nerobil/,
az teraz citam co pisal LRRH(asi sucasne so mnou len to skor odoslal) a ja by som na to povedal ze jednoducho kus, ktory rozoberal, mal znizenu hlavu.
Ja som totiz priestor v hlave meral a vyska i tvar boli rovnake...
az teraz citam co pisal LRRH(asi sucasne so mnou len to skor odoslal) a ja by som na to povedal ze jednoducho kus, ktory rozoberal, mal znizenu hlavu.
Ja som totiz priestor v hlave meral a vyska i tvar boli rovnake...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
to že by byla hlava snižena si nemyslím, navíc všechny hrany měly skosení, které po snižení samozřejmě nezůstává... ale nebudu se tu dohadovat, můj názor jsem řek, tim končim....
ještě otázka: jak chcete dát stejnou hlavu na motor s vrtáním 76 a taky s 82.. myslím že vrámci těsnění je to dost na hovno, já jsem to boužel nezměřil, ale připadlo mi že "vrtání" v hlavě bylo přibližně stejné jako vrtání 1700...
ještě otázka: jak chcete dát stejnou hlavu na motor s vrtáním 76 a taky s 82.. myslím že vrámci těsnění je to dost na hovno, já jsem to boužel nezměřil, ale připadlo mi že "vrtání" v hlavě bylo přibližně stejné jako vrtání 1700...
celkem správná poznámka - proč je těsnění pod hlavu jiný? to přece musí být jiná i hlava, resp. nějaké její tvary?
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
-
- Příspěvky: 759
- Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
- Bydliště: Šurany -SK
- Kontaktovat uživatele:
Tesnenie je podla mna rovnake akurat sa lisi kvalitou spracovania. To je hadam prve tesnenie ktore vyzera normalne.
Proste ber to tak ze rozdiel bude iba v kompresii v nicom inom takze ak sa ti to bude zdat malo tak tu hlavu das liznut. Nerataj ze to budu nejake velke rozdiely vo vykone.
Proste ber to tak ze rozdiel bude iba v kompresii v nicom inom takze ak sa ti to bude zdat malo tak tu hlavu das liznut. Nerataj ze to budu nejake velke rozdiely vo vykone.
530i
Chatka 12 4ever
Expedicia Eesti 2010
Chatka 12 4ever

Expedicia Eesti 2010
Hlava je lizla o 1,5mm, to myslim postacuje. Pokud to bude moc zrat, udelam z toho icko na lpg s vyssi kompresi.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
mm: 1500 1600 1700
0,0 8,5 8,5 9,3
0,2 8,61 8,60 9,41
0,4 8,72 8,70 9,53
0,6 8,84 8,81 9,65
0,8 8,96 8,92 9,78
1,0 9,08 9,03 9,91
1,2 9,21 9,15 10,04
1,4 9,34 9,27 10,18
1,6 9,47 9,39 10,32
1,8 9,61 9,52 10,46
2,0 9,76 9,65 10,61
chápu dobře ? - červená hodnota byla, modrá bude..
0,0 8,5 8,5 9,3
0,2 8,61 8,60 9,41
0,4 8,72 8,70 9,53
0,6 8,84 8,81 9,65
0,8 8,96 8,92 9,78
1,0 9,08 9,03 9,91
1,2 9,21 9,15 10,04
1,4 9,34 9,27 10,18
1,6 9,47 9,39 10,32
1,8 9,61 9,52 10,46
2,0 9,76 9,65 10,61
chápu dobře ? - červená hodnota byla, modrá bude..
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.