Nejoptimálnější konfigurace motoru

Moderátor: Moderátoři

Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

alebo rovno hotovu hlavu od madarov.

Ja som z 1,7 na karburatore spokojny, ale moj nazor je, ze aj SPI je lepsie ako karburator.
Samozrejme pokial je auto na LPG tak je to uz trosku ine, pretoze na benzin sa tam jazdi minimalne a klasicky system LPG je rovnako na h.vno ako pri karburatore.
Cize v podstate suhlasim s Markom.

A k hlave: mozem hovorit zo skusenosti a nie z toho co kde nejaka baba povidala.
Hlavy su vsetky stejne, aj tie na 1,7i. Ine hlavy su, ale mam ju ja a este par ludi z klubu spocitatelnych na prstoch. Je to hlava pouzivana na MPI. Ma vacsie ventily, vpredu snimac na vacku a nema vystup vody na vyhrievanie sacieho potrubia. Kto tu hlavu zozenie je umelec! To je jednoduhsie zohnat rovno MPI.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Na tom, co říká LRRH něco bude. Když sem měnil hlavu na 17tce za 15kovou, tak mi klesly tlaky. A to měla bejt ta 15ková snížená o 1mm.

[ Komentář přidal: Majo: po listopad 19, 2007 11:45 ]
to neberiem, podla mna si mal len na tej 15kovej nahovno zapastovane ventily
Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 1006
Registrován: ned lis 06, 2005 22:01
Bydliště: u maminky

Příspěvek od Acibuk »

A o kolik? Btw pozdrav od nás Magdu:)
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....

Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 1006
Registrován: ned lis 06, 2005 22:01
Bydliště: u maminky

Příspěvek od Acibuk »

ještě lingvistické okénko - proč je na ni nálitek SDELANO V CCCP, kdyz íčka už leninovce nepamatují?Ale to asi není argument.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....

Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12138
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Acibuk píše:ještě lingvistické okénko - proč je na ni nálitek SDELANO V CCCP, kdyz íčka už leninovce nepamatují?Ale to asi není argument.
Majo píše:.....
A k hlave: mozem hovorit zo skusenosti a nie z toho co kde nejaka baba povidala.
Hlavy su vsetky stejne, aj tie na 1,7i....
Jestli to nebude tim.... Zásobu hlav udělali v roce 1976 a jedou na ní furt :mrgreen:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

Acibuk píše:ještě lingvistické okénko - proč je na ni nálitek SDELANO V CCCP, kdyz íčka už leninovce nepamatují?Ale to asi není argument.
nektere maji cccp nektere russia. ale neni na zadne napsany ze je to typ 21011
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Uživatelský avatar
dusin
Příspěvky: 1023
Registrován: čtv srp 26, 2004 17:42
Bydliště: Libomyšl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dusin »

No,když bajlaj voko vemu v potaz,že 1700 má o 3 mm větší vrtání než 1600 a teorii,že hlava je stejná,vyjde mi že dojde ke zvýšení kompresního pomněru(tlačim víc do stejně velkýho objemu hlavy jako 1500/1600/1300*/1200**)



*-tyto motory maj klasickou unifikovanou hlavu 21011
**-první 1200 měli vyšší kompresní poměr(hlavy 2101)ale od hocijakého roku(pravděpodobně s nástupem 1500) se to montuje jak to přijde pod ruku a typem 21011

To že Ivan nechal zrobït nový formy a zapomněl na ně vytvořit označení na věci nic nemění...
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

To Majo: Lepší sedla si asi ještě neviděl.
To Aci: Průměrně cca o 1,5 atm. Pozdravuju..
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

vsetky sedla su rovnake/rozbor materialu som ale nerobil/,
az teraz citam co pisal LRRH(asi sucasne so mnou len to skor odoslal) a ja by som na to povedal ze jednoducho kus, ktory rozoberal, mal znizenu hlavu.
Ja som totiz priestor v hlave meral a vyska i tvar boli rovnake...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

to že by byla hlava snižena si nemyslím, navíc všechny hrany měly skosení, které po snižení samozřejmě nezůstává... ale nebudu se tu dohadovat, můj názor jsem řek, tim končim....

ještě otázka: jak chcete dát stejnou hlavu na motor s vrtáním 76 a taky s 82.. myslím že vrámci těsnění je to dost na hovno, já jsem to boužel nezměřil, ale připadlo mi že "vrtání" v hlavě bylo přibližně stejné jako vrtání 1700...
Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 1006
Registrován: ned lis 06, 2005 22:01
Bydliště: u maminky

Příspěvek od Acibuk »

celkem správná poznámka - proč je těsnění pod hlavu jiný? to přece musí být jiná i hlava, resp. nějaké její tvary?
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....

Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Trevor
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trevor »

Tesnenie je podla mna rovnake akurat sa lisi kvalitou spracovania. To je hadam prve tesnenie ktore vyzera normalne.

Proste ber to tak ze rozdiel bude iba v kompresii v nicom inom takze ak sa ti to bude zdat malo tak tu hlavu das liznut. Nerataj ze to budu nejake velke rozdiely vo vykone.
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 1006
Registrován: ned lis 06, 2005 22:01
Bydliště: u maminky

Příspěvek od Acibuk »

Hlava je lizla o 1,5mm, to myslim postacuje. Pokud to bude moc zrat, udelam z toho icko na lpg s vyssi kompresi.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....

Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Trevor
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trevor »

No pokial vychadzame z toho ze hlavy su rovnake tak pri znizeni hlavy 1,5mm by kompresny pomer mal byt 10,25 co je tak akurat
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 1006
Registrován: ned lis 06, 2005 22:01
Bydliště: u maminky

Příspěvek od Acibuk »

mm: 1500 1600 1700
0,0 8,5 8,5 9,3
0,2 8,61 8,60 9,41
0,4 8,72 8,70 9,53
0,6 8,84 8,81 9,65
0,8 8,96 8,92 9,78
1,0 9,08 9,03 9,91
1,2 9,21 9,15 10,04
1,4 9,34 9,27 10,18
1,6 9,47 9,39 10,32
1,8 9,61 9,52 10,46
2,0 9,76 9,65 10,61

chápu dobře ? - červená hodnota byla, modrá bude..
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....

Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“