To je Volumex, kompresor co se v osmdesátých letech používal v Itálii, montoval se tuším do Fiatů (nebo do jiných italských aut, to dá rozum)BARTEK píše:Nevite z čeho je ten kompresor .Nebo z čeho se to da dopasovat?
Air box neboli čistič vzduchu a jeho úpravy
Moderátor: Moderátoři
21053 - r.v. 1990 - mám od r. 1998 až navěky
2124 Niva - r.v. 1987 - měl jsem 2006-RIP 2015 (budiž jí slévárna lehká)
2124 Niva - r.v. 1987 - měl jsem 2006-RIP 2015 (budiž jí slévárna lehká)
Proč nebude obřezanej filtr,fungovat na LPG???Co musim udělat pro to aby to fungovalo?Obohatit směs?Jak hodně?A jakej je výslednej efekt.300 z místa a nebo 100na100.Napište mi někdo něco rozumnýho.
K těm fotkám.Myslím si že ke každý takový fotce by se mnělo ještě přidávat okopírované oprávnění.Aby byla jistota že je to auto vubec provozu schopný.Nemýslím pohybu myslím provozu.Vraťte se na zem.Jednoho s dvojtým turbem na žigulu už jsme tady mněli.
Stenly
K těm fotkám.Myslím si že ke každý takový fotce by se mnělo ještě přidávat okopírované oprávnění.Aby byla jistota že je to auto vubec provozu schopný.Nemýslím pohybu myslím provozu.Vraťte se na zem.Jednoho s dvojtým turbem na žigulu už jsme tady mněli.
Stenly
Jo, máš pravdu. Konkrétně ten kompresor je ale z maďarský Ladamánie, takže bych tipoval, že to auto bylo funkční.Standa píše:.Vraťte se na zem.Jednoho s dvojtým turbem na žigulu už jsme tady mněli.
21053 - r.v. 1990 - mám od r. 1998 až navěky
2124 Niva - r.v. 1987 - měl jsem 2006-RIP 2015 (budiž jí slévárna lehká)
2124 Niva - r.v. 1987 - měl jsem 2006-RIP 2015 (budiž jí slévárna lehká)
zname kluka co dal do 1600 turbo z renaultu master... po urcitej dobe sa turbo rozutekalo ale motor ide dalej.... vacej sprav nemam ale v lete na sraze o tom bude debata s panom ktory to teda skusil a povie urcite viacej:)
dalej viem a zase poznam dalsieho co turbo do lady vie prisposobit a je si isty ze to ide...
ved ked moze fungovat FIAT 1,5T uno ci jaka bestia tak preco nie i lada?
dalej viem a zase poznam dalsieho co turbo do lady vie prisposobit a je si isty ze to ide...
ved ked moze fungovat FIAT 1,5T uno ci jaka bestia tak preco nie i lada?
Seriova Lada ma 8,5:1 kompresny pomer, to je ideal na namontovanie turba. Keby sa aj nic ine neurobil, bolo by to paradne! Samozrejme nepisem, ze by sa muselo poriadne vyriesit mazanie toho turba a pouzit olej vhodny pre motor s turbom. So zivotnostou by som to nevidel tragicky. Malo by to podobny efekt ako znizenie bloku(hlavy). Samozrejme 20% vykonu si Cmelo povedal strasne malo, dobre turbo a hlavne dobre namontovane turbo dokaze pridat aj 100-150% vykonu. Samozrejme nepredpokladam, ze by to v domacich podmienkach skutocne niekto dokazal(myslim tu efektivitu, nie samotnu montaz).Pool píše:Zřejmě to chce i další úpravy na motoru, aby byl schopný ustát ten nárust výkonu. To by byla rychlá smrt, na obyčejný sériový motor namontovat TURBO!
No ale bez poriadneho vyfuku by to iste neslo. Seriovka by ten vykon pekne zadusila!
Stejně by to byla makačka, předělávat na TURBO. Chtělo by to zároveň s turbem přejít na nějakou vstřikovací jednotku (nejlépe z 2107i). Muselo by se překopat sací potrubí, přizpůsobit na výstup turba. Potom možná i výfukový, pokud je turbo poháněno plyny. Nebo překopat rozvodové kolo, zajistit spravný převod na pohon turba. No řezání a svařování dvě pr.... Fakt diplomová práce
Diplomka je oproti tomu uplna pohoda...Pool píše:Stejně by to byla makačka, předělávat na TURBO. Chtělo by to zároveň s turbem přejít na nějakou vstřikovací jednotku (nejlépe z 2107i). Muselo by se překopat sací potrubí, přizpůsobit na výstup turba. Potom možná i výfukový, pokud je turbo poháněno plyny. Nebo překopat rozvodové kolo, zajistit spravný převod na pohon turba. No řezání a svařování dvě pr.... Fakt diplomová práce
Deli
Diplomky a bakalarky a vubec jine prace toho druhu ja uplne z duse nenavidim.Deli píše:Diplomka je oproti tomu uplna pohoda...Pool píše:Stejně by to byla makačka, předělávat na TURBO. Chtělo by to zároveň s turbem přejít na nějakou vstřikovací jednotku (nejlépe z 2107i). Muselo by se překopat sací potrubí, přizpůsobit na výstup turba. Potom možná i výfukový, pokud je turbo poháněno plyny. Nebo překopat rozvodové kolo, zajistit spravný převod na pohon turba. No řezání a svařování dvě pr.... Fakt diplomová práce
VAZ 2104 1.3 1989