Air box neboli čistič vzduchu a jeho úpravy

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Radek
Příspěvky: 310
Registrován: čtv čer 03, 2004 13:10
Bydliště: Praha

Příspěvek od Radek »

BARTEK píše:Nevite z čeho je ten kompresor .Nebo z čeho se to da dopasovat?
To je Volumex, kompresor co se v osmdesátých letech používal v Itálii, montoval se tuším do Fiatů (nebo do jiných italských aut, to dá rozum)
21053 - r.v. 1990 - mám od r. 1998 až navěky
2124 Niva - r.v. 1987 - měl jsem 2006-RIP 2015 (budiž jí slévárna lehká)
Pool

Příspěvek od Pool »

Jo jo Volumex pochází od Fiatu a montovali se taky do Lancie. Je poháněno přes klikovej hřídel, víc nevím..
Uživatelský avatar
Standa
Příspěvky: 53
Registrován: stř črc 28, 2004 21:42
Bydliště: Holice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Standa »

Proč nebude obřezanej filtr,fungovat na LPG???Co musim udělat pro to aby to fungovalo?Obohatit směs?Jak hodně?A jakej je výslednej efekt.300 z místa a nebo 100na100.Napište mi někdo něco rozumnýho.

K těm fotkám.Myslím si že ke každý takový fotce by se mnělo ještě přidávat okopírované oprávnění.Aby byla jistota že je to auto vubec provozu schopný.Nemýslím pohybu myslím provozu.Vraťte se na zem.Jednoho s dvojtým turbem na žigulu už jsme tady mněli.


Stenly
Uživatelský avatar
Radek
Příspěvky: 310
Registrován: čtv čer 03, 2004 13:10
Bydliště: Praha

Příspěvek od Radek »

Standa píše:.Vraťte se na zem.Jednoho s dvojtým turbem na žigulu už jsme tady mněli.
Jo, máš pravdu. Konkrétně ten kompresor je ale z maďarský Ladamánie, takže bych tipoval, že to auto bylo funkční.
21053 - r.v. 1990 - mám od r. 1998 až navěky
2124 Niva - r.v. 1987 - měl jsem 2006-RIP 2015 (budiž jí slévárna lehká)
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

zname kluka co dal do 1600 turbo z renaultu master... po urcitej dobe sa turbo rozutekalo ale motor ide dalej.... vacej sprav nemam :oops: ale v lete na sraze o tom bude debata s panom ktory to teda skusil a povie urcite viacej:)
dalej viem a zase poznam dalsieho co turbo do lady vie prisposobit a je si isty ze to ide...
ved ked moze fungovat FIAT 1,5T uno ci jaka bestia tak preco nie i lada?
Pool

Příspěvek od Pool »

Zřejmě to chce i další úpravy na motoru, aby byl schopný ustát ten nárust výkonu. To by byla rychlá smrt, na obyčejný sériový motor namontovat TURBO!
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

myslim ze ani ne... ono ako si to vemes kdyz dam turbo mozem chcet nejakych 20% navrch ale aj viac a presne tu je ta zivotnost... ako vies tak lada ma velmi pevny spodok....
BARTEK
Příspěvky: 47
Registrován: sob úno 26, 2005 22:51
Bydliště: hnojnik
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BARTEK »

Co je na tom pravdy že se da použit TURBO ze stareho transita?
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

Pool píše:Zřejmě to chce i další úpravy na motoru, aby byl schopný ustát ten nárust výkonu. To by byla rychlá smrt, na obyčejný sériový motor namontovat TURBO!
Seriova Lada ma 8,5:1 kompresny pomer, to je ideal na namontovanie turba. Keby sa aj nic ine neurobil, bolo by to paradne! Samozrejme nepisem, ze by sa muselo poriadne vyriesit mazanie toho turba a pouzit olej vhodny pre motor s turbom. So zivotnostou by som to nevidel tragicky. Malo by to podobny efekt ako znizenie bloku(hlavy). Samozrejme 20% vykonu si Cmelo povedal strasne malo, dobre turbo a hlavne dobre namontovane turbo dokaze pridat aj 100-150% vykonu. Samozrejme nepredpokladam, ze by to v domacich podmienkach skutocne niekto dokazal(myslim tu efektivitu, nie samotnu montaz).
No ale bez poriadneho vyfuku by to iste neslo. Seriovka by ten vykon pekne zadusila! 8)
Pool

Příspěvek od Pool »

Stejně by to byla makačka, předělávat na TURBO. Chtělo by to zároveň s turbem přejít na nějakou vstřikovací jednotku (nejlépe z 2107i). Muselo by se překopat sací potrubí, přizpůsobit na výstup turba. Potom možná i výfukový, pokud je turbo poháněno plyny. Nebo překopat rozvodové kolo, zajistit spravný převod na pohon turba. No řezání a svařování dvě pr.... Fakt diplomová práce :?
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

...a presne preto sa mi Garret M4 vala stale len v garazi :)
Deli
Příspěvky: 85
Registrován: úte čer 01, 2004 12:37
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Deli »

Pool píše:Stejně by to byla makačka, předělávat na TURBO. Chtělo by to zároveň s turbem přejít na nějakou vstřikovací jednotku (nejlépe z 2107i). Muselo by se překopat sací potrubí, přizpůsobit na výstup turba. Potom možná i výfukový, pokud je turbo poháněno plyny. Nebo překopat rozvodové kolo, zajistit spravný převod na pohon turba. No řezání a svařování dvě pr.... Fakt diplomová práce :?
Diplomka je oproti tomu uplna pohoda...
Deli
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6587
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Deli píše:
Pool píše:Stejně by to byla makačka, předělávat na TURBO. Chtělo by to zároveň s turbem přejít na nějakou vstřikovací jednotku (nejlépe z 2107i). Muselo by se překopat sací potrubí, přizpůsobit na výstup turba. Potom možná i výfukový, pokud je turbo poháněno plyny. Nebo překopat rozvodové kolo, zajistit spravný převod na pohon turba. No řezání a svařování dvě pr.... Fakt diplomová práce :?
Diplomka je oproti tomu uplna pohoda...
Diplomky a bakalarky a vubec jine prace toho druhu ja uplne z duse nenavidim. :evil:
VAZ 2104 1.3 1989
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

Guy Croft ich predava za 900 libier(po GO).je to volumex, zrejme z nejakych fiatkov alebo lancii(to presne neviem)
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

tych20% som si vymyslel...
zase myslis ze ked das na seriovej lade vykon o 150% ze to nepojde srat?: pojde a cele a velmi rychlo...
a ktomu pomeru jj lada ma najidealnejsi pomer pre turbo
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“