Já takyMarek píše:Viz já !!!Vašátor píše: Ale jinak souhlasím s tím, že se dá zvednout výkon a zároveň i snížit spotřeba.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Moderátor: Moderátoři
Já takyMarek píše:Viz já !!!Vašátor píše: Ale jinak souhlasím s tím, že se dá zvednout výkon a zároveň i snížit spotřeba.
Vsak presne o to mi ide!Vašátor píše:Já takyMarek píše:Viz já !!!Vašátor píše: Ale jinak souhlasím s tím, že se dá zvednout výkon a zároveň i snížit spotřeba.
Podtlak samozrejme prerobit na mech.otvaranie ako u webrov.Little Red Riding Hood píše:co mi bylo řečeno, tak pokut tomu nebudeš vyloženě stát na krku, tak se s tim karburátorem dá jezdit levnějc jako s origo.. nuž pokusim se sehnat a uvidím... mechanik co mi too zdělil s tim takhle fungoval.. plus lehce ostřejší vačka, a kompletně propracovane rozvody, měl to na motoru 21011.. dle jeho slov to bylo bezvadné... ma doma nějaké tabulky jak ho natriskovat do žiga na jakej motor, takže tak.. takže skusim a uvidím.. mam pocit že ten karbec má podtlak na druhé komoře...
to bude akorát více žrát, ale taky sem zastánce staré dobré mechaniky.. ...mtx píše:Podtlak samozrejme prerobit na mech.otvaranie ako u webrov.
No je to znat docela dost...kdyz jsem osadil podtlak, tak mi spotreba klesla asi o 1,5l...ale taky to trochu min jelo, resp. min razantni nastup vykonu...EMI píše:Mě zase spoustu lidí říkalo, že podtlakový otvírání 2. kalpky je lepší než mechanický - podtlakem si motor "sám řekne" kolik chce a řek bych, že to bude znát i na spotřebě