Já takyMarek píše:Viz já !!!Vašátor píše: Ale jinak souhlasím s tím, že se dá zvednout výkon a zároveň i snížit spotřeba.
Max. z hlavy
Moderátor: Moderátoři
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Vsak presne o to mi ide!Vašátor píše:Já takyMarek píše:Viz já !!!Vašátor píše: Ale jinak souhlasím s tím, že se dá zvednout výkon a zároveň i snížit spotřeba.
Brutalnu vacku a dva webre a tyzden spor a den sa voz !!! Takto to ja nechcem riesit!
Racej sa budem piplat s hlavou sacim potrubim vyfuk zvody. Na karbace je v Mt jeden odbornik sice viac na Skodovacke a on mi odporucil karbec z T 613- ky samo upravi ho max. ako sa da. S lahkou nohou spotreba musi ostat v norme, ale az nejaky tipek ma zozadu zacne tlacit tak potom nech ukaze co v nom je!
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Spíš takhle... seriový karburátor je většinou navržen do otáček tak 5000 a dál už nevyhovuje, ani se nepředpokládá jeho využívání v otáčkách vyšších. Předpokládá se, že bude využíván v normálních otáčkách a při navržení byl brán zřetel na spotřebu. Od toho se odvíjí velikost komor, difuzorů, trysek atd. Z toho vyplívá, že motor ve vysokých otáčkách je jednak "omezován" složením směsi, jednak je "bržděn" průměrem difuzorů. T 613 má všechno větší (difuzory až 27mm). Samozřejmě se hodí víc na motory upravené. Na seriovém motoru se to projeví jen málo, spíš to bude chlastat a pojede úplně stejně.
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
co mi bylo řečeno, tak pokut tomu nebudeš vyloženě stát na krku, tak se s tim karburátorem dá jezdit levnějc jako s origo.. nuž pokusim se sehnat a uvidím... mechanik co mi too zdělil s tim takhle fungoval.. plus lehce ostřejší vačka, a kompletně propracovane rozvody, měl to na motoru 21011.. dle jeho slov to bylo bezvadné... ma doma nějaké tabulky jak ho natriskovat do žiga na jakej motor, takže tak.. takže skusim a uvidím.. mam pocit že ten karbec má podtlak na druhé komoře...
Podtlak samozrejme prerobit na mech.otvaranie ako u webrov.Little Red Riding Hood píše:co mi bylo řečeno, tak pokut tomu nebudeš vyloženě stát na krku, tak se s tim karburátorem dá jezdit levnějc jako s origo.. nuž pokusim se sehnat a uvidím... mechanik co mi too zdělil s tim takhle fungoval.. plus lehce ostřejší vačka, a kompletně propracovane rozvody, měl to na motoru 21011.. dle jeho slov to bylo bezvadné... ma doma nějaké tabulky jak ho natriskovat do žiga na jakej motor, takže tak.. takže skusim a uvidím.. mam pocit že ten karbec má podtlak na druhé komoře...
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
to bude akorát více žrát, ale taky sem zastánce staré dobré mechaniky.. ...mtx píše:Podtlak samozrejme prerobit na mech.otvaranie ako u webrov.
Naposledy upravil(a) Little Red Riding Hood dne stř srp 15, 2007 11:08, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 66
- Registrován: stř říj 06, 2004 21:14
- Bydliště: Praha, Švihov u KT
- Kontaktovat uživatele:
No je to znat docela dost...kdyz jsem osadil podtlak, tak mi spotreba klesla asi o 1,5l...ale taky to trochu min jelo, resp. min razantni nastup vykonu...EMI píše:Mě zase spoustu lidí říkalo, že podtlakový otvírání 2. kalpky je lepší než mechanický - podtlakem si motor "sám řekne" kolik chce a řek bych, že to bude znát i na spotřebě
exLada2105_exLada 2107;
exBMW E 30 318is_ exE30 324d
BMW E 30 325iAT_E 30 316iT
exBMW E 30 318is_ exE30 324d
BMW E 30 325iAT_E 30 316iT
Myslím, že největší vliv na spotřebu má to, jak člověk šlape na plyn ... když je někdo prase a zacápne ho do podlahy hned, je jasný, že s podtlakovým otvíráním druhé komory bude mít spotřebu výrazně menší. Pokud člověk ví, jak šlapat na plyn, dosáhne tak menší spotřeby i většího výkonu klidně i při Weberu. Já mám Webera, zvětšený druhý difuzér, osazený úplně jinýma tryskama - většíma a spotřeba Bechyně - Brno 7,2l/100Km. A to jsem to nijak nešetřil. Hodně záleží na celkové konstrukci karburátoru. (Weber a Ozon je defakto to samý, až na podtlak). S karburátorem z Fiatu (typ přesně nevím, myslím Regata) kamarád dosahoval s předělaným motorem 1,5 na 100Ps spotřeby defakto stejné, jak na sériovce.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- George DeLorean
- Příspěvky: 439
- Registrován: stř lis 22, 2006 19:50
- Bydliště: Praha