Hladina paliva v nádrži 2121
Moderátor: Moderátoři
Re: Hladina paliva v nádrži 2121
JJ, ale když to vezmu do extrému, tak nejdivočejší palivoměry páchal PAL Magneton. Jak v Oktávce, tak i třeba ještě ve 105/120, byly rafičky palivoměrů extrémě divoké. Dobře si pamatuju, že hned po zapnutí zapalování, divoce vyletěly, rozkmitaly se a teprve poté se pomaličku uklidňovaly. Chybělo jim totiž tlumení vlastního el-mg. mechanismu. A když to vezmu tak nějak celkově, tak palivoměr v Ladě mě asi fakt vyhovuje nejvíc.
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1511
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hladina paliva v nádrži 2121
V krabicích a kulaťácích je to lepší, ale Niva má nádrž naležato pod sedadlem a hlavně placatější a o hodně výš než kombík, tudíž tam to kmitání ručičky palivoměru je o dost divočejší.
VAZ 1117
Re: Hladina paliva v nádrži 2121
Pokial dobre pametam v nadrzi je reostat a ten je pripevneny jednym koncom na kostru, a teraz si predstavce co sa stane ak sa. Kondik 22mF nabity na 12V pripoji tvrdo na kostru v nadrzi....Luděk Ondrůch píše:Vcelku elegantní řešení, akorát bych na vývody kondenzátorů připájel kabelová očka a ty přitáhl pod šroubky palivoměru. Vybuchnout v nádrži nic nemůže, protože tam žádný zásah do nádrže není, jedná se pouze o vyhlazení vstupního signálu pro budík aby se eliminovaly napěťové špičky vznikající při rozvlnění paliva při průjezdu zatáčkami.
Dá se použít jen jeden kondenzátor 22 000 mikroF. Třeba tento: http://www.gme.cz/elektrolyticke-konden ... -p123-326/
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1511
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hladina paliva v nádrži 2121
Ja ked som vytiahol Ickovy plavak u 04ky tak som sa nestihal divit, kontakt ulomeny, obcas sa oprel, zaiskril, druhy kabel tiez na odchode.... V nadrzi je prilis nasyteny vzduch benzinovymi vyparmi a prilis malo kyslika aby to dokazalo vybuchnut....Dusan píše:Pokial dobre pametam v nadrzi je reostat a ten je pripevneny jednym koncom na kostru, a teraz si predstavce co sa stane ak sa. Kondik 22mF nabity na 12V pripoji tvrdo na kostru v nadrzi....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Hladina paliva v nádrži 2121
čiže dobra rada znie - jazdit s plnou nadrzou
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Hladina paliva v nádrži 2121
ale ne u nivky jinak ty stějne pulka nadrže vyteče víčkem ven pokud se postavíš nekde v náklonu
Lada Niva 1.7i GM praktik rok 1997 offroad
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Re: Hladina paliva v nádrži 2121
Pokial nevymenis vicko za nejake normalne alebo ho nerozoberies a neopravis
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Hladina paliva v nádrži 2121
Ahoj poradil by prosím někdo kam mám připevnit ten kondík na této přístrojovce? Je to Niva praktik 2001. Dík
- mirozv
- Příspěvky: 959
- Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
- Bydliště: okr. Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hladina paliva v nádrži 2121
Vidí sa mi, že tu by mohlo byť niečo okolo tej "kalibrácie" http://www.niva-faq.msk.ru/tehnika/dvig ... /du214.htm