![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Moderátor: Moderátoři
Pokial dobre pametam v nadrzi je reostat a ten je pripevneny jednym koncom na kostru, a teraz si predstavce co sa stane ak sa. Kondik 22mF nabity na 12V pripoji tvrdo na kostru v nadrzi....Luděk Ondrůch píše:Vcelku elegantní řešení, akorát bych na vývody kondenzátorů připájel kabelová očka a ty přitáhl pod šroubky palivoměru. Vybuchnout v nádrži nic nemůže, protože tam žádný zásah do nádrže není, jedná se pouze o vyhlazení vstupního signálu pro budík aby se eliminovaly napěťové špičky vznikající při rozvlnění paliva při průjezdu zatáčkami.
Dá se použít jen jeden kondenzátor 22 000 mikroF. Třeba tento: http://www.gme.cz/elektrolyticke-konden ... -p123-326/
Ja ked som vytiahol Ickovy plavak u 04ky tak som sa nestihal divit, kontakt ulomeny, obcas sa oprel, zaiskril, druhy kabel tiez na odchode.... V nadrzi je prilis nasyteny vzduch benzinovymi vyparmi a prilis malo kyslika aby to dokazalo vybuchnut....Dusan píše:Pokial dobre pametam v nadrzi je reostat a ten je pripevneny jednym koncom na kostru, a teraz si predstavce co sa stane ak sa. Kondik 22mF nabity na 12V pripoji tvrdo na kostru v nadrzi....