Stránka 2 z 39

Re: Oltcit - odvézt/neodvézt

Napsal: sob pro 10, 2011 17:16
od 3enit
Kapota se otvírá jakoby "k řidiči", tedy stejně jak na Feldě, Favoritu...
Motor už přede a je to raketa, akorát brzdit rukavicou neni můj štýl :mrgreen: Z těch brzd mám ale teda strach, netuším,zatím, co by mohlo být kapúto...
AC pumpa též po smrti, hliník jaksi degradoval a vypadá jak vysušená rozpraskaná hlína. Nakonec se pumpa rozsypala.
Jo ještě koncovej tlumič výfuku je celkem jedna díra :mrgreen:

Re: Oltcit - odvézt/neodvézt

Napsal: sob pro 10, 2011 17:24
od Roman
Crocodile píše:Když tak na to koukám, neni tak ošklivý až na to schovaný zadní kolo, jako u všech francouzů té doby. Kam se otvírá kapota?
Komu sa nepacia zadne blatniky, ma moznost sa realizovat priklad:

Re: Oltcit - odvézt/neodvézt

Napsal: sob pro 10, 2011 17:31
od Marek
Lidská fantazie je nekonečná... ;-)

Re: Oltcit - odvézt/neodvézt

Napsal: sob pro 10, 2011 21:10
od Štěpán
Crocodile píše:Když tak na to koukám, neni tak ošklivý až na to schovaný zadní kolo, jako u všech francouzů té doby. Kam se otvírá kapota?
Francouzi ne! Všechny citroeni počínaje od DS-ka. a konče BX a XM
:D

Re: Oltcit - odvézt/neodvézt

Napsal: sob pro 10, 2011 22:03
od Hurikán
Crocodile píše:Když tak na to koukám, neni tak ošklivý až na to schovaný zadní kolo, jako u všech francouzů té doby. Kam se otvírá kapota?
A to mě se právě toto řešení odjakživa velice líbí. Ještě lepší to měly např. Tatry T77/87/97/600. Ty měly zadní kola zakrytá úplně. ;) Tohle je ukázka technicistního řešení, které jednoznačně zlepšuje aerodynamiku karoserie. Omezuje totiž škodlivé vířivé proudy okolo zadních podběhů. Nechápu, že se toto řešení neprosadilo masověji. Vlastně mě to ani moc nepřekvapuje, neboť málokdy dojde k masovému rozšíření nejlepšího dostupného systému. Zejména když nejde o mainstream.

Re: Oltcit - odvézt/neodvézt

Napsal: sob pro 10, 2011 22:05
od 3enit
Mám tedy vlastně velice nadčasový vůz? :mrgreen:

Re: Oltcit - odvézt/neodvézt

Napsal: sob pro 10, 2011 22:43
od zelvotron
Hurikán píše:
Crocodile píše:Když tak na to koukám, neni tak ošklivý až na to schovaný zadní kolo, jako u všech francouzů té doby. Kam se otvírá kapota?
A to mě se právě toto řešení odjakživa velice líbí. Ještě lepší to měly např. Tatry T77/87/97/600. Ty měly zadní kola zakrytá úplně. ;) Tohle je ukázka technicistního řešení, které jednoznačně zlepšuje aerodynamiku karoserie. Omezuje totiž škodlivé vířivé proudy okolo zadních podběhů. Nechápu, že se toto řešení neprosadilo masověji. Vlastně mě to ani moc nepřekvapuje, neboť málokdy dojde k masovému rozšíření nejlepšího dostupného systému. Zejména když nejde o mainstream.
Kup desítku :-D

Obrázek

Re: Oltcit - odvézt/neodvézt

Napsal: sob pro 10, 2011 23:59
od Crocodile
naopak na tatrách se mi toto řešení líbí, ale na těch citroenech většinou moc ne.

Re: Oltcit - odvézt/neodvézt

Napsal: ned pro 11, 2011 10:16
od 3enit
Doporučte mi prosím do tohoto stroje brzdovou kapalinu :) Doporučená je Syntol HD205, ale tu v Brně a u nás na Shellce asi nekoupim :D A hlavně se v tom nevyznám a nevím jakou náhradu...
Kdyby to bylo něco odtud: http://www.oleje.cz byl bych rád :)

EDIT: http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=450 ?

Re: Oltcit - odvézt/neodvézt

Napsal: ned pro 11, 2011 10:36
od Hurikán
Tomu linkovanému Sheronu se vyhni velkým obloukem! Je to neuvěřitelný šmejd! Koko-Loko by Ti mohl vyprávět, jak díky ní málem skončil ve škarpě.

Určitě bych Ti doporučil Syntol od Velvany. Ovšem ne 205, což je obyčejná DOT3, ale HD 265, což je DOT4. Jelikož máš vpředu kotouče, tak bych dal rozhodně DOT4. Je pravda, že sehnat ve Štatlu Velvanu není zrovna jednoduché. Většinou ji ještě mají na benzinkách Benzina, nebo v poctivých starých "komunistických" drogerkách. :D Jinak je to spíš o náhodě Na olejích.cz mají docela nic moc výběr. Tam bych si asi nevybral. Já osobně mám velmi dobré zkušenosti s brzdovkami ATE. Nejradši používám TYP 200. (viz: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... 76#p307576 ; http://www.e-cat.cz/p-1231085/naplne/dl ... 71_2540200 ) Je sice trošku dražší, ale má prodlouženou životnost, takže se nemusí měnit každé 2 roky, ale jednou za 4-5 let. Většinou je docela dobře dostupná jak v ATE brzdových centrech, tak i mnoha prodejců ND. Namátkou MJ auto v Židenicích, Auto Elit, Autoprofi, ... Určitě bych se nebál ani kapaliny TRW ( http://katalog.mjauto.cz/detail.phtml?k ... windowid=0& ) ;)

Re: Oltcit - odvézt/neodvézt

Napsal: ned pro 11, 2011 10:41
od 3enit
Díky za nabídky, jelikož nevím jestli to vbc bude brzdit tak do toho nechci rvát moc peněz když to třeba půjde do lisu :D

Re: Oltcit - odvézt/neodvézt

Napsal: ned pro 11, 2011 10:54
od Hurikán
Tak tam pro prvotní pokusy nalij cokoliv a jestliže to bude OX a auto si necháš dál, tak následně kapalinu vyměň za kvalitnější. ;) Jo a třeba TRW v MJ auto je jen o trošku dražší, než sračkový Sheron. :idea:

Re: Oltcit - odvézt/neodvézt

Napsal: ned pro 11, 2011 11:16
od Křečík Barbuška
Hele, mrkni sem http://oltcit.wz.cz/ mě to připadá zajímavé.

Re: Oltcit - odvézt/neodvézt

Napsal: ned pro 11, 2011 11:36
od 3enit
Já tam koukal a cituji:
Předepsaná brzdová kapalina odpovídá normě SAE J1703c. Původní náplň předepsaná firmou Citroën je kapalina Total SY, výrobce dodává rumunskou kapalinu Lifrom 010 SY. U nás je vhodnou náhradou kapalina SYNTOL HD 205.
Normě SAE J1703 (bez c, nevím co to znamená) odpovídá ten Sheron, tedy DOT3. Takže teoreticky... koupit DOT3 nebo DOT4? Jen to "c" mě znepokojuje :D

Re: Oltcit - odvézt/neodvézt

Napsal: ned pro 11, 2011 11:37
od Roman
"Jelikož máš vpředu kotouče, tak bych dal rozhodně DOT4."
Kotuce mas aj vzadu :D Oltcit bol nadcasove auto....