Pája píše:Hustý, dneska už odborníci měněj těsnění pod hlavou bez dělání vůlí. Halt pokrok je pokrok.
kdo by čekal že po orovnání plochy se to změní? Ale ne, je možné, že si to sedlo
Moderátor: Moderátoři
Pája píše:Hustý, dneska už odborníci měněj těsnění pod hlavou bez dělání vůlí. Halt pokrok je pokrok.
MartasBrno píše:Marku - ty jsi to trefil. Ještě mám otázku: Co s tím žlutým svinstvem na svíčkách? Ty jsme samo očistili, ale ony ty nulové či někde záporné vůle můžou mít následky... Jaké a co si o tom mám myslet? Bohužel si nevzpomenu na původní (ne)nastavení ventilů, takže info o 1, a 4, svíčce postrádá smysl...
Celkem jednodse, rekneme ze to bude 10 tisic. Pokud sezenes za 15 neco vyrazne lepsiho, co uz budes znat, tak feldu slisuj a kup jine. Kazdopadne at uz to budes opravovat nebo komprimovat, rozebrat to muzes tak jako tak za to nc nedas.MartasBrno píše:Tak a je to tady. Pickup stávkuje, na čtvrtém válci tlakuje do chlazení. Střídavě kouří - nekouří, táhne - netáhne, čili buď to půjde z domu, anebo opravit.
Dvorní servisman to vidí na sundání hlavy, poslat ji na natlakování + přebrus, poskládat to zpět a doufat, že budou dobré přesahy vložek. Co vy na to? Za 5 tisíc a víc prý...
Má cenu zkoušet to sám doma jen rozebrat, dát nové těsnění pod hlavu a zase složit? Auto mělo jezdit ještě max. dva roky. V tuto chvíli má najeto 302 000, město, nakládané, i překládané přes míru, celoročně.
Tak já dělám těsnění pod hlavou u Felicie za 46 minut, orovnání hlavy (pomineme-li, že se to nesmí) je tak dvacet minut. Ale pořád si myslím, že jiný motor je v tomto případě lepší volba. Protože rozhodně nevyjde na takové peníze, jaké tu psal, že mu mechanik chce naúčtovat za opravu.Vašátor píše: Ale asi to beru podle svých možností, kdy jsem schopen vyměnit těsnění pod hlavou, včetně srovnání hlavy (bez tlakování) za jeden den s prstem v zadeli a nemusím nikam jezdit.