kdo by čekal že po orovnání plochy se to změní? Ale ne, je možné, že si to sedloPája píše:Hustý, dneska už odborníci měněj těsnění pod hlavou bez dělání vůlí. Halt pokrok je pokrok.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Moderátor: Moderátoři
kdo by čekal že po orovnání plochy se to změní? Ale ne, je možné, že si to sedloPája píše:Hustý, dneska už odborníci měněj těsnění pod hlavou bez dělání vůlí. Halt pokrok je pokrok.
To žluté je pravděpodobně nespálené palivo. Díky nečinnosti oněch válců se palivo jen prohnalo kolem svíčky a očoudilo ji.MartasBrno píše:Marku - ty jsi to trefil. Ještě mám otázku: Co s tím žlutým svinstvem na svíčkách? Ty jsme samo očistili, ale ony ty nulové či někde záporné vůle můžou mít následky... Jaké a co si o tom mám myslet? Bohužel si nevzpomenu na původní (ne)nastavení ventilů, takže info o 1, a 4, svíčce postrádá smysl...
Celkem jednodse, rekneme ze to bude 10 tisic. Pokud sezenes za 15 neco vyrazne lepsiho, co uz budes znat, tak feldu slisuj a kup jine. Kazdopadne at uz to budes opravovat nebo komprimovat, rozebrat to muzes tak jako tak za to nc nedas.MartasBrno píše:Tak a je to tady. Pickup stávkuje, na čtvrtém válci tlakuje do chlazení. Střídavě kouří - nekouří, táhne - netáhne, čili buď to půjde z domu, anebo opravit.
Dvorní servisman to vidí na sundání hlavy, poslat ji na natlakování + přebrus, poskládat to zpět a doufat, že budou dobré přesahy vložek. Co vy na to? Za 5 tisíc a víc prý...
Má cenu zkoušet to sám doma jen rozebrat, dát nové těsnění pod hlavu a zase složit? Auto mělo jezdit ještě max. dva roky. V tuto chvíli má najeto 302 000, město, nakládané, i překládané přes míru, celoročně.
Tak já dělám těsnění pod hlavou u Felicie za 46 minut, orovnání hlavy (pomineme-li, že se to nesmí) je tak dvacet minut. Ale pořád si myslím, že jiný motor je v tomto případě lepší volba. Protože rozhodně nevyjde na takové peníze, jaké tu psal, že mu mechanik chce naúčtovat za opravu.Vašátor píše: Ale asi to beru podle svých možností, kdy jsem schopen vyměnit těsnění pod hlavou, včetně srovnání hlavy (bez tlakování) za jeden den s prstem v zadelia nemusím nikam jezdit.