Nová LADA NIVA

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Zvláštní, to se mě ještě nikdy v žádným autě nestalo, pokud nepočítám když byly kontakty v páčce rozbitý a tak nějak to při přepínání blinkrů blikalo jak chtělo.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12118
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Netvrdim, že se mi to stává běžně, fakt jenom hodně málokdy, ale rozhodně to neni kontaktama, ale rukama ;)
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
vik2
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vik2 »

me vic zajimaji ty tri paky na stredoven tunelu :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Uživatelský avatar
veliz
Příspěvky: 505
Registrován: čtv led 28, 2010 21:19
Bydliště: Praha-západ

Lada Niva Euro5

Příspěvek od veliz »

Od října 2010 dodává AVTOVAZ na evropské trhy třídvéřové Lady Nivy v provedení dle normy Euro5, která vstoupí v platnost 1. 1. 2011 (nedodržení znamená pokuty). Na ruském trhu zatím pokračuje dosavadní provedení Euro3.

Euro5 se liší od dosavadního evropského provedení Euro4 následujícími úpravami: elektronický pedál akcelerátoru, elektromechanický pohon škrticí klapky, nová váha vzduchu s digitálním výstupem, nová řídicí jednotka motoru polovičních rozměrů, nový softvare a nový katalyzátor s optimalizovanou velikostí pracovní plochy a větším obsahem palladia a rhodia.

Po těchto úpravách jsou emise CO2 150g/km.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
johnhar
Příspěvky: 16
Registrován: ned lis 14, 2010 17:27
Bydliště: Modra N/C ,východ SR

Příspěvek od johnhar »

no jasné zase len viac a viac elektroniky,ale stým nespravíme nič taká je doba. Zaujímalo by ma či niekto nepočul alebo nevie niečo o novej Nive s motorom Peugeot 1,6HDi niekde som otom počul alebo čítal ale nespomeniem si.
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6525
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Pokud ta elektronika bude rozumne vyrobena, tak bude i rozumne dobre pracovat. Aut jezdicich s elektronikou dlouhodobe bez zavad jsou kolem nas mraky.

Jen takove zamysleni - my dnes nadavame, kolik stoji nova ridici jednotka pro nejake vozidlo. Docela by me zajimalo, kolik treba v roce 87 - 89 stal fungl novy karburator Ozon nebo Solex. Kolik prumernych mesicinich platu to delalo. Nemate nekdo povedomost o tomto udaji?
MFP
VAZ 2104 1.3 1989
Hyundai i30 1.6 GDI 2013
Škoda Felicia 1.3 1996
Škoda Fabia 1.4 MPI 2002
BMW M135i 3.0 2012
Uživatelský avatar
FOMA
Příspěvky: 2183
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Příspěvek od FOMA »

není čas na nostalgii ani na eventuelní polemizaci o použití elektroniky.Prostě je to fakt, tak to je a my se to musíme takhle brát.Pokud použitá elektronika bude kvalitní myslím,že není co řešit.Pokud si vzpomenu na sytič zejména v zimě a porovnám vstřikování kde sytič odpadá a vyhodnotím výsledek= komfort, tak u mě jasně vede elektronika.Stejně tak je pro mě lepší vyměnit snímač apd. než se dlouhé hodiny trápit se seřízením karburátoru aj.
Navíc hodnoty elektroniky jsou neměnné(již.např. bezkontakt rozdělovač) a to znamená opět komfort a spoleh.
Osobně jsem vděčný za každou modernizaci Lady a pokud využívá současné technologie,zařízení aj.,tak je to pouze dobře. 8)
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Uvidíme, jak se poperou s rychlostí reakce elektronickýho plynu, to je jediná zásadní změna.

OT odděleno sem: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=14908
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Obrázek Obrázek Obrázek
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

ked sa naserem aj ja si take kupim, uz som vymenil 2 snimace polohy skrtiacej klapky a furt to robi picoviny :evil:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Raduz
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Příspěvek od Raduz »

Majo píše: snimace
Od té doby co mám bezkontaktní tak je to dobrý...... (na 2111), ale to bude asi stejnej.
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Majo píše:ked sa naserem aj ja si take kupim, uz som vymenil 2 snimace polohy skrtiacej klapky a furt to robi picoviny :evil:
No nevím, jestli tohle bude z hlediska spolehlivosti nějaký terno. Nahrazení jednoho potenciometru dvěma potenciometrama a servomotorkem potenciálně přináší daleko větší riziko poruchy. Navíc to zastává funkci servomotorku volnoběhu. A jako ND to asi bude pěkná mastnota, tipuju, že cs si za to bez okolků řekne 5000,- jen to hvízdne...
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

no ja si ked tak pockam, kym to budu mat na UA :mrgreen:
ale je pravda, ze to si asi radsej nakupim 20 snimacov a budem skusat ci bude jeden dobry :lol:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

JmJ píše:Pokud ta elektronika bude rozumne vyrobena, tak bude i rozumne dobre pracovat. Aut jezdicich s elektronikou dlouhodobe bez zavad jsou kolem nas mraky.

Jen takove zamysleni - my dnes nadavame, kolik stoji nova ridici jednotka pro nejake vozidlo. Docela by me zajimalo, kolik treba v roce 87 - 89 stal fungl novy karburator Ozon nebo Solex. Kolik prumernych mesicinich platu to delalo. Nemate nekdo povedomost o tomto udaji?
No jo, kolikrát se v normálním autě vymění za dobu života řídicí jednotka? Kolikrát se vymění ostatní akční členy a příslušenství?

Kolikrát se ve starém autě vymění za život karbec a příslušenství?
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Cory
Příspěvky: 11573
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

MartasBrno píše:Kolikrát se ve starém autě vymění za život karbec a příslušenství?
V nedelu to bolo 2krat :mrgreen: ... a kolko takych nediel uz bolo :lol:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“