Nová LADA NIVA
Moderátor: Moderátoři
- Laďuša
- Příspěvky: 12118
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Netvrdim, že se mi to stává běžně, fakt jenom hodně málokdy, ale rozhodně to neni kontaktama, ale rukama ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever
►Stodolní II◄
Estonian-czech crazy night
Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno
Tři sestry <|||> Ladagang
°Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás ![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Chatka 12 forever
![toothy10 :toothy10:](./images/smilies/toothy12.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Partyman :partyman:](./images/smilies/icon_pidu.gif)
Osa Klatovy-Plzeň-Brno
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Lada Niva Euro5
Od října 2010 dodává AVTOVAZ na evropské trhy třídvéřové Lady Nivy v provedení dle normy Euro5, která vstoupí v platnost 1. 1. 2011 (nedodržení znamená pokuty). Na ruském trhu zatím pokračuje dosavadní provedení Euro3.
Euro5 se liší od dosavadního evropského provedení Euro4 následujícími úpravami: elektronický pedál akcelerátoru, elektromechanický pohon škrticí klapky, nová váha vzduchu s digitálním výstupem, nová řídicí jednotka motoru polovičních rozměrů, nový softvare a nový katalyzátor s optimalizovanou velikostí pracovní plochy a větším obsahem palladia a rhodia.
Po těchto úpravách jsou emise CO2 150g/km.
Euro5 se liší od dosavadního evropského provedení Euro4 následujícími úpravami: elektronický pedál akcelerátoru, elektromechanický pohon škrticí klapky, nová váha vzduchu s digitálním výstupem, nová řídicí jednotka motoru polovičních rozměrů, nový softvare a nový katalyzátor s optimalizovanou velikostí pracovní plochy a větším obsahem palladia a rhodia.
Po těchto úpravách jsou emise CO2 150g/km.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Pokud ta elektronika bude rozumne vyrobena, tak bude i rozumne dobre pracovat. Aut jezdicich s elektronikou dlouhodobe bez zavad jsou kolem nas mraky.
Jen takove zamysleni - my dnes nadavame, kolik stoji nova ridici jednotka pro nejake vozidlo. Docela by me zajimalo, kolik treba v roce 87 - 89 stal fungl novy karburator Ozon nebo Solex. Kolik prumernych mesicinich platu to delalo. Nemate nekdo povedomost o tomto udaji?
Jen takove zamysleni - my dnes nadavame, kolik stoji nova ridici jednotka pro nejake vozidlo. Docela by me zajimalo, kolik treba v roce 87 - 89 stal fungl novy karburator Ozon nebo Solex. Kolik prumernych mesicinich platu to delalo. Nemate nekdo povedomost o tomto udaji?
MFP
VAZ 2104 1.3 1989
Hyundai i30 1.6 GDI 2013
Škoda Felicia 1.3 1996
Škoda Fabia 1.4 MPI 2002
BMW M135i 3.0 2012
VAZ 2104 1.3 1989
Hyundai i30 1.6 GDI 2013
Škoda Felicia 1.3 1996
Škoda Fabia 1.4 MPI 2002
BMW M135i 3.0 2012
není čas na nostalgii ani na eventuelní polemizaci o použití elektroniky.Prostě je to fakt, tak to je a my se to musíme takhle brát.Pokud použitá elektronika bude kvalitní myslím,že není co řešit.Pokud si vzpomenu na sytič zejména v zimě a porovnám vstřikování kde sytič odpadá a vyhodnotím výsledek= komfort, tak u mě jasně vede elektronika.Stejně tak je pro mě lepší vyměnit snímač apd. než se dlouhé hodiny trápit se seřízením karburátoru aj.
Navíc hodnoty elektroniky jsou neměnné(již.např. bezkontakt rozdělovač) a to znamená opět komfort a spoleh.
Osobně jsem vděčný za každou modernizaci Lady a pokud využívá současné technologie,zařízení aj.,tak je to pouze dobře.![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Navíc hodnoty elektroniky jsou neměnné(již.např. bezkontakt rozdělovač) a to znamená opět komfort a spoleh.
Osobně jsem vděčný za každou modernizaci Lady a pokud využívá současné technologie,zařízení aj.,tak je to pouze dobře.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Uvidíme, jak se poperou s rychlostí reakce elektronickýho plynu, to je jediná zásadní změna.
OT odděleno sem: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=14908
OT odděleno sem: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=14908
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
No nevím, jestli tohle bude z hlediska spolehlivosti nějaký terno. Nahrazení jednoho potenciometru dvěma potenciometrama a servomotorkem potenciálně přináší daleko větší riziko poruchy. Navíc to zastává funkci servomotorku volnoběhu. A jako ND to asi bude pěkná mastnota, tipuju, že cs si za to bez okolků řekne 5000,- jen to hvízdne...Majo píše:ked sa naserem aj ja si take kupim, uz som vymenil 2 snimace polohy skrtiacej klapky a furt to robi picoviny
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
No jo, kolikrát se v normálním autě vymění za dobu života řídicí jednotka? Kolikrát se vymění ostatní akční členy a příslušenství?JmJ píše:Pokud ta elektronika bude rozumne vyrobena, tak bude i rozumne dobre pracovat. Aut jezdicich s elektronikou dlouhodobe bez zavad jsou kolem nas mraky.
Jen takove zamysleni - my dnes nadavame, kolik stoji nova ridici jednotka pro nejake vozidlo. Docela by me zajimalo, kolik treba v roce 87 - 89 stal fungl novy karburator Ozon nebo Solex. Kolik prumernych mesicinich platu to delalo. Nemate nekdo povedomost o tomto udaji?
Kolikrát se ve starém autě vymění za život karbec a příslušenství?
V nedelu to bolo 2kratMartasBrno píše:Kolikrát se ve starém autě vymění za život karbec a příslušenství?
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)