Nová LADA NIVA
Moderátor: Moderátoři
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Netvrdim, že se mi to stává běžně, fakt jenom hodně málokdy, ale rozhodně to neni kontaktama, ale rukama
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Lada Niva Euro5
Od října 2010 dodává AVTOVAZ na evropské trhy třídvéřové Lady Nivy v provedení dle normy Euro5, která vstoupí v platnost 1. 1. 2011 (nedodržení znamená pokuty). Na ruském trhu zatím pokračuje dosavadní provedení Euro3.
Euro5 se liší od dosavadního evropského provedení Euro4 následujícími úpravami: elektronický pedál akcelerátoru, elektromechanický pohon škrticí klapky, nová váha vzduchu s digitálním výstupem, nová řídicí jednotka motoru polovičních rozměrů, nový softvare a nový katalyzátor s optimalizovanou velikostí pracovní plochy a větším obsahem palladia a rhodia.
Po těchto úpravách jsou emise CO2 150g/km.
Euro5 se liší od dosavadního evropského provedení Euro4 následujícími úpravami: elektronický pedál akcelerátoru, elektromechanický pohon škrticí klapky, nová váha vzduchu s digitálním výstupem, nová řídicí jednotka motoru polovičních rozměrů, nový softvare a nový katalyzátor s optimalizovanou velikostí pracovní plochy a větším obsahem palladia a rhodia.
Po těchto úpravách jsou emise CO2 150g/km.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Pokud ta elektronika bude rozumne vyrobena, tak bude i rozumne dobre pracovat. Aut jezdicich s elektronikou dlouhodobe bez zavad jsou kolem nas mraky.
Jen takove zamysleni - my dnes nadavame, kolik stoji nova ridici jednotka pro nejake vozidlo. Docela by me zajimalo, kolik treba v roce 87 - 89 stal fungl novy karburator Ozon nebo Solex. Kolik prumernych mesicinich platu to delalo. Nemate nekdo povedomost o tomto udaji?
Jen takove zamysleni - my dnes nadavame, kolik stoji nova ridici jednotka pro nejake vozidlo. Docela by me zajimalo, kolik treba v roce 87 - 89 stal fungl novy karburator Ozon nebo Solex. Kolik prumernych mesicinich platu to delalo. Nemate nekdo povedomost o tomto udaji?
VAZ 2104 1.3 1989
není čas na nostalgii ani na eventuelní polemizaci o použití elektroniky.Prostě je to fakt, tak to je a my se to musíme takhle brát.Pokud použitá elektronika bude kvalitní myslím,že není co řešit.Pokud si vzpomenu na sytič zejména v zimě a porovnám vstřikování kde sytič odpadá a vyhodnotím výsledek= komfort, tak u mě jasně vede elektronika.Stejně tak je pro mě lepší vyměnit snímač apd. než se dlouhé hodiny trápit se seřízením karburátoru aj.
Navíc hodnoty elektroniky jsou neměnné(již.např. bezkontakt rozdělovač) a to znamená opět komfort a spoleh.
Osobně jsem vděčný za každou modernizaci Lady a pokud využívá současné technologie,zařízení aj.,tak je to pouze dobře.
Navíc hodnoty elektroniky jsou neměnné(již.např. bezkontakt rozdělovač) a to znamená opět komfort a spoleh.
Osobně jsem vděčný za každou modernizaci Lady a pokud využívá současné technologie,zařízení aj.,tak je to pouze dobře.
Uvidíme, jak se poperou s rychlostí reakce elektronickýho plynu, to je jediná zásadní změna.
OT odděleno sem: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=14908
OT odděleno sem: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=14908
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
No nevím, jestli tohle bude z hlediska spolehlivosti nějaký terno. Nahrazení jednoho potenciometru dvěma potenciometrama a servomotorkem potenciálně přináší daleko větší riziko poruchy. Navíc to zastává funkci servomotorku volnoběhu. A jako ND to asi bude pěkná mastnota, tipuju, že cs si za to bez okolků řekne 5000,- jen to hvízdne...Majo píše:ked sa naserem aj ja si take kupim, uz som vymenil 2 snimace polohy skrtiacej klapky a furt to robi picoviny
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
No jo, kolikrát se v normálním autě vymění za dobu života řídicí jednotka? Kolikrát se vymění ostatní akční členy a příslušenství?JmJ píše:Pokud ta elektronika bude rozumne vyrobena, tak bude i rozumne dobre pracovat. Aut jezdicich s elektronikou dlouhodobe bez zavad jsou kolem nas mraky.
Jen takove zamysleni - my dnes nadavame, kolik stoji nova ridici jednotka pro nejake vozidlo. Docela by me zajimalo, kolik treba v roce 87 - 89 stal fungl novy karburator Ozon nebo Solex. Kolik prumernych mesicinich platu to delalo. Nemate nekdo povedomost o tomto udaji?
Kolikrát se ve starém autě vymění za život karbec a příslušenství?
V nedelu to bolo 2krat ... a kolko takych nediel uz boloMartasBrno píše:Kolikrát se ve starém autě vymění za život karbec a příslušenství?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)