Milda píše:Prostřední a vpravo je tvojeVlevo je tátovo. Dobrej tip co?
My new car...
Moderátor: Moderátoři
-
Štěpán
-
Štěpán
Mluvíš mi z dušeMarek píše:Teda, Štěpáne, pěkně sis pod vozem ustlal - ta předposlední fotka nemá chybu!!!
Jinak podobné práce znám - moc v lásce je nemám, ale rozhodně raději udělám spojku než bych měl opravovat oděrky na karoserii (karosářské práce absolutně nenávidím...........).
Jak koukám moc místa tam taky není, co ??? Podobně jako u mě.
-
Štěpán
Další servisní operace na mém vozu...
Doplnění klimatizace. Respektive vysátí náplně ( asi 320g ) a oleje, naplnění nového oleje a chladící náplně ( asi 825g ). Celkem mě to stálo 1000,-Kč , což je cena v celku solidní. V autorizovaném servisu citroen za to chtějí kolem 2000,-Kč. Už mi to konečně pořádně chladí... A můžeme konečně vyrážet na dovču...
Doplnění klimatizace. Respektive vysátí náplně ( asi 320g ) a oleje, naplnění nového oleje a chladící náplně ( asi 825g ). Celkem mě to stálo 1000,-Kč , což je cena v celku solidní. V autorizovaném servisu citroen za to chtějí kolem 2000,-Kč. Už mi to konečně pořádně chladí... A můžeme konečně vyrážet na dovču...
-
Štěpán
-
Štěpán
Tak další zajmavá perlička ohledně Xantie...
Ve středu jsem natankoval v Horních Počernicích plnou a vyjel jsem směr Mladá Boleslav. Ujel jsem po dálnici asi 45km a dalších pár kilometrů přes město, a pak jsem hned zajej na benzínku. Ujel jsem od benzínky k benzínce vzdálenost 47.7km při rychlosti 85km/h za 2,05l, což po přepočtu je 4,3l/100km. S 1400kg těžkou krávou a pár kily navíc jako já a spolujezdec je to vcelku obdivuhodná spotřeba
Ve středu jsem natankoval v Horních Počernicích plnou a vyjel jsem směr Mladá Boleslav. Ujel jsem po dálnici asi 45km a dalších pár kilometrů přes město, a pak jsem hned zajej na benzínku. Ujel jsem od benzínky k benzínce vzdálenost 47.7km při rychlosti 85km/h za 2,05l, což po přepočtu je 4,3l/100km. S 1400kg těžkou krávou a pár kily navíc jako já a spolujezdec je to vcelku obdivuhodná spotřeba
-
Štěpán
-
Štěpán
Tak další servisní operace na citronovi.
Vyměnil jsem dnes všechny 4 koule na kolech. Přední koule sice byli originál od citroenu, ale byli už foukaný. Zadní byli taky origo, ale podle všeho ještě původní od výroby ( 10 let a 170 000lm ). Vyměnil jsem je za koule od I.F.H.S. , za COMFORTY a můžu říct, že to co jsem doposuď myslel, že je komfortní svezení je v porovnání s timhle co mám teď, kostitřas od VW groop. Jedu po dálnici 180km/h a opravdu necítím pod zadkem nic. Pokuď příjde nějaká nerovnost v podobě vln na silnici a tak, tak mám pocit, že se mi chce spát
Nádherně to houpe...
4 koule mě se slevou stáli 4200,-Kč a je na ně 80 000km záruka, což v mém případě je tak 4 až 5 let.
Vyměnil jsem dnes všechny 4 koule na kolech. Přední koule sice byli originál od citroenu, ale byli už foukaný. Zadní byli taky origo, ale podle všeho ještě původní od výroby ( 10 let a 170 000lm ). Vyměnil jsem je za koule od I.F.H.S. , za COMFORTY a můžu říct, že to co jsem doposuď myslel, že je komfortní svezení je v porovnání s timhle co mám teď, kostitřas od VW groop. Jedu po dálnici 180km/h a opravdu necítím pod zadkem nic. Pokuď příjde nějaká nerovnost v podobě vln na silnici a tak, tak mám pocit, že se mi chce spát
4 koule mě se slevou stáli 4200,-Kč a je na ně 80 000km záruka, což v mém případě je tak 4 až 5 let.
-
Štěpán
Tak jelikož ta moje je pěkna stydlivka, tak to sem dám já.
Dostala k vánocům dárek od mého bratra. A tady se chlubím místo ní... 
Je to Fiat SEICENTO Sporting ABARTH
Výkon 40kW
Max. rychlost 160km/h
Hmotnost 750kg
Oproti Xantii je to tvrdý jak kostitřas, ale je to takovej kříženec myšky se stíhačkou SU 27. Má to neskutečný manevrovací schopnosti a s takhle výkonným motorem to dokáže divy.
[ Komentář přidal: Laďuša: so leden 17, 2009 21:41 ]
Ha, prozradil jsi se
Proto přesouvam do ostatních strojů 
Je to Fiat SEICENTO Sporting ABARTH
Výkon 40kW
Max. rychlost 160km/h
Hmotnost 750kg
Oproti Xantii je to tvrdý jak kostitřas, ale je to takovej kříženec myšky se stíhačkou SU 27. Má to neskutečný manevrovací schopnosti a s takhle výkonným motorem to dokáže divy.
[ Komentář přidal: Laďuša: so leden 17, 2009 21:41 ]
Ha, prozradil jsi se
Oproti xantii jsou asi všecky auta kostitřas.Prostě hydraulika je hydraulika.Štěpán Getsko píše:Oproti Xantii je to tvrdý jak kostitřas,
Občas si zastesknu a bral bych BX zas.
Kam jezdíš dofukovat koule?Mě to dělal tenkrát v J.Hradci pan Hejda a naprostá spokojenost s tím jeho servisem.Ovšem pro Tebe to bude asi z ruky.Něco mi pořád říká, v souvislosti s citroenem- Robert-Holice.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
-
Štěpán
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Štěpán Getsko, vezl jsem se v tom jednou a bohate to stacilo
.Na mě je to malý,málo místa na nohy a na hlavu. 
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
škoda že ji v desítce nemám.Pak bych si dal šípy na kapotu místo plachetnice a hyjééŠtěpán Getsko píše:No jo no... Holt, hydraulika je hydraulika...
Dost lidí na hydrauliku nadává, ale nevím proč.Opravdu není čeho se bát, když to auto dostávalo pravidelnou údržbu, tak není co řešit.Jak je to vlastně u Xantie?Na krajní spodní polohu se dá jezdit nebo ne? BX ve spodní poloze je vlastně zaparkovaný a jet se s tím nedá (myslím že ani nesmí).Ale je to dost divný když je to dole, tak do toho nasedávat, takovej nezvyk, to u xantie není, jak tolik dolů nespadne.Kolik má vlastně poloh?tři?
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch