Ale určitě na stojanu bylo napsáno: "Čerpáme palivo bez bublin", že?DJW píše:neviem ako u vás, ale na Slovensku človek natankuje hocičo (raz som natankoval benzín s 2/5 obsahu vody a keď som potom nevedel naštartovať Ladu, ako by sa správal TSI.

Moderátor: Moderátoři
Světe div se , ale v Číně a cena je opravdu překvapivě nízká . Druhá možnost je ho vyrobit na "míru" . Ač se to může zdát na výrobu složité není tomu tak . Díky Neodymovým magnetům výjde motor překvapivě malý na daný výkon a díky rotačnímu "staroru" (točí se obal) má úžasný krouťák .DJW píše:a kde sa dá zohnať nejaký lacný trofázový trakčný motor,
Nezlob se na mně Sašo, ale toto je veliká mýlka. V tom případě by byly všechny moderní automatické pračky krokem ke středověku. Jedinou nectností ss motorů je komutátor a kartáče (uhlíky) dnes již nahrazené elektronickými komutátory (většina pohonů v PC a ostatní výpočetní technice, kde není vyžadováno přesné polohování - to je doména krokových motorů). Jinak mají ss a univerzální motory (resp. motory vinutá kotva - stator - někdy obráceně) pouze samé přednosti (zejména variabilita momentových a otáčkových charakteristik a další).Saša píše:Ovšem použít "dnes" stejnosměrný motor je krok vpřed ke středověku .
Mě to taky voní, stejně jako třeba Ávie, sfouklá svíčka a nebo ředidlo. Ale musí to bejt jenom chvilku, pak už je to hnus.Marek píše:dychtivě nasávám tu libou olejovou dvoutaktovou vůni
To by mě stejně zajímalo, na kolik to tak výde. A taky, jak se budou chovat ty magnety po 20, 30 letech... Měli jsme ve škole týpka ze Škodovky (vyrábí tramvaje se synchronníma strojema s permanentníma magnetama), ale tvrdil, že na to neexistuje žádná garance, neb nikdo neví, jestli to bude mít parametry stejný i po 50 letech a nebo po 20 prostě zvadne...Saša píše:ruhá možnost je ho vyrobit na "míru" . Ač se to může zdát na výrobu složité není tomu tak . Díky Neodymovým magnetům výjde motor překvapivě malý na daný výkon a díky rotačnímu "staroru" (točí se obal) má úžasný krouťák .
Byl jsem na tom, že automatky používají jednofázovej asynchronní? A nebo střídavej komutátorovej, i když to je v podstatě sériovej stejnosměrnej...Petr HC píše:V tom případě by byly všechny moderní automatické pračky krokem ke středověku.
garantujem ti ze po 4 mesiacoch v lakovni keby ti dam ovonat riedilo ano ho neucitisLaďuša píše:nebo ředidlo
Jako nostalgie snad, ale když si představím v té době rušnou křižovatku v Drážďanech nebo v Berlíně, mezi xpatrovými paneláky v letních 30 st.C a za bezvětří -Marek píše:Tak na tu se těším.....
Fakt je, že mnoho řidičů zavírá ventilaci a okna, když jede za wartburgem - já vše otvírám a dychtivě nasávám tu libou olejovou dvoutaktovou vůni nostalgických 60. a 70. let.
Laďuša píše: ... Byl jsem na tom, že automatky používají jednofázovej asynchronní? A nebo střídavej komutátorovej, i když to je v podstatě sériovej stejnosměrnej...