Poruchy

Moderátor: Moderátoři

Zamčeno
Erik
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Příspěvek od Erik »

co to je?? :oops:
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

EGR je ventil na recyklaci vyfukovych plnu, trochu vyfukovych plynu se pri tom micha do sani - mely to snad nektere1700i v nivach mozna i 2107 - dela se to kvuli zlepseni emisi.
myslim ze zadny motor z desitkove rady tohle nemel ( tedy 1,5l 8v euro2 rozhodne ne:-)
Erik
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Příspěvek od Erik »

A co je to takovej ten černej válec (snad z nějakým aktivním uhlím??), je to v prostoru motoru?
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

to je absorber benzinovych par - myslim ze do toho vede i odvzdusneni nadrze, ventil co tam je se otevira pri behu motoru a nasava to do saciho potrubi.
tahle plastova bandaska by teplo vyfukovych plynu neprezila:-))
Erik
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Příspěvek od Erik »

Jen jsem se zeptal 8)
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

Erik: v pohode, sem tam poradim nebo alespon reknu svuj nazor....
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

zrcátko

Příspěvek od zelvotron »

Díky všem za odpovědi na to zrcátko, mě to přijde že tam mám tři polohy - den, ztmavená, noc-plně černý zrcátko v kterym neni nic vidět, Jen mě zajímalo jestli je to rozbitý nebo je to normální funkce. Asi to vyřešim jako Jiří - něčím tu páčku podložim aby mi to po přepnutí zůstávalo v tý ztmavený poloze uprostřed, protože ta krajní je stejně na nic.

stropní čidlo: taky mi vrčí, hned po zapnutí zapalování, zatim jen trošku, zepředu to skoro neni slyšet a po nastartování vůbec, přišel sem na to když sem opravoval stahování zadního okýnka a zapínal zapalování a seděl na zadních sedačkách :D. Souvislost funkce čidla s nastavením teploty sem zatim nezkoumal :) :) Jinak ta automatická ragulace mě taky štve tim že po dosažení teploty se ventilátor nevypne ale začne foukat studenej vzduch :( . Hele a máte všichni tlačítko vnitřní cirkulace vzduchu, na všech fotkách Lad je a je i v letácích jako standartní výbava, jen v naší jaksi chybí.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
honzat
Příspěvky: 198
Registrován: stř dub 26, 2006 07:49
Bydliště: Tachov

Příspěvek od honzat »

tlačítko vnitřní cirkulace nemám a dost chybí-pokud jede člověk za avií.
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Tlačítko mám, ale není zapnuté. :-)
Prý to tlačítko vymontovávaj před prodejem, ale u mě zapomněli.....
Z ruska to prý chodí s tlačítkem, ale bez toho uzavíracího vehementu.
Ze začátku jsem se na to ptal a bylo mi řečeno, že to prý funguje jen když je namontovaná klima. Na druhou stranu tady někdo tvrdil, že mu to fachá i bez klimy...
Pak jsem si nechal namontovat LPG a auto přestalo jezdit, tak jsem řešil důležitější věci a tohle jsem už pak vypustil...
Naposledy upravil(a) Skalouš dne pon led 22, 2007 07:33, celkem upraveno 1 x.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Erik
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Příspěvek od Erik »

My tam vnitřní cirkulaci máme, klima ne. Když jsem se o tom bavil na Mělníku s p. Burianem (ptal jsem se ho na možnost namontování pylového filtru), tak říkal, že buď pylový filtr (což mají novější vozy) a nebo vnitřní cirkulace (starší vozy). Tak jsem si nechal tu cirkulaci 8)
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

Tlačítko vnitřní cirkulace tam mám, ale že bych si někdy všiml funkce..., stejně bych přepínal, až když je v kabině smrad...
Mám tomu rozumět tak, že mám v Ladě jen to tlačítko? :o
Dodge Avenger 2.0 VVT
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Já mám jen tlačítko, jiní mají i vehement. :-)
Myslím, že vehement je u aut z dovozu z Německa....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Erik
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Příspěvek od Erik »

POznáš to snadno, když máš zapnuté zapalování, tak to tlačítko zmáčkneš, to slyšet není, ale když ho za chvíli vymáčkneš (vypneš), tak je slyšet takové jakoby klapnutí.
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Jiri píše:EGR je ventil na recyklaci vyfukovych plnu, trochu vyfukovych plynu se pri tom micha do sani - mely to snad nektere1700i v nivach mozna i 2107 - dela se to kvuli zlepseni emisi.
myslim ze zadny motor z desitkove rady tohle nemel ( tedy 1,5l 8v euro2 rozhodne ne:-)
Když sem překládal tabulku údajů k palubnímu počítači tak v hodnotách předávaných od řídící jednotky tam o EGR ventilu cosi bylo tak nevim jestli tam je nebo ne (a jsem docela rád že o něm zatím nevím :D což znamená že zatím funguje- pokud tam je a pokud tam neni tak tím líp :) :) )

Skalouš a Erik: dík za podrobnej výklad ohledně vybavení Lad vnitřní cirkulací, aspoň vím že nemám v autě nějakou anomálii :D :D

Jo, koupil sem si multimetr, tak bych chtěl změřit příkon auta v klidovym stavu, nevíte někdo náhodou kolik by to tak mělo být? Měří to do 200mA (0,2A) - což by podle mě mělo stačit, je to sice jen takovej ten šmejd z OBI za stovku, ale nerad bych to zničil hned při prvním použití...
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
honzat
Příspěvky: 198
Registrován: stř dub 26, 2006 07:49
Bydliště: Tachov

Příspěvek od honzat »

Měl jsem problém se spotřebou el. proudu v klidu, tak náhodou ty hodnoty znám. Auto v klidu bez připojeného rádia- 40 mA, s připojenou pamětí rádia- 60 mA, a spřipojeným vypnutým rádiem- 170 mA. Mám rádio SENCOR- pěknej šmejd a žrout, musel jsem ho nechat zapojit přes klíček. Teď jsem vyměnil hodiny za počítač, tak nevím, tu spotřebu proudu jsem ještě neměřil.
Zamčeno

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“