Poruchy
Moderátor: Moderátoři
A co je to takovej ten černej válec (snad z nějakým aktivním uhlím??), je to v prostoru motoru?
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
zrcátko
Díky všem za odpovědi na to zrcátko, mě to přijde že tam mám tři polohy - den, ztmavená, noc-plně černý zrcátko v kterym neni nic vidět, Jen mě zajímalo jestli je to rozbitý nebo je to normální funkce. Asi to vyřešim jako Jiří - něčím tu páčku podložim aby mi to po přepnutí zůstávalo v tý ztmavený poloze uprostřed, protože ta krajní je stejně na nic.
stropní čidlo: taky mi vrčí, hned po zapnutí zapalování, zatim jen trošku, zepředu to skoro neni slyšet a po nastartování vůbec, přišel sem na to když sem opravoval stahování zadního okýnka a zapínal zapalování a seděl na zadních sedačkách . Souvislost funkce čidla s nastavením teploty sem zatim nezkoumal Jinak ta automatická ragulace mě taky štve tim že po dosažení teploty se ventilátor nevypne ale začne foukat studenej vzduch . Hele a máte všichni tlačítko vnitřní cirkulace vzduchu, na všech fotkách Lad je a je i v letácích jako standartní výbava, jen v naší jaksi chybí.
stropní čidlo: taky mi vrčí, hned po zapnutí zapalování, zatim jen trošku, zepředu to skoro neni slyšet a po nastartování vůbec, přišel sem na to když sem opravoval stahování zadního okýnka a zapínal zapalování a seděl na zadních sedačkách . Souvislost funkce čidla s nastavením teploty sem zatim nezkoumal Jinak ta automatická ragulace mě taky štve tim že po dosažení teploty se ventilátor nevypne ale začne foukat studenej vzduch . Hele a máte všichni tlačítko vnitřní cirkulace vzduchu, na všech fotkách Lad je a je i v letácích jako standartní výbava, jen v naší jaksi chybí.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Tlačítko mám, ale není zapnuté.
Prý to tlačítko vymontovávaj před prodejem, ale u mě zapomněli.....
Z ruska to prý chodí s tlačítkem, ale bez toho uzavíracího vehementu.
Ze začátku jsem se na to ptal a bylo mi řečeno, že to prý funguje jen když je namontovaná klima. Na druhou stranu tady někdo tvrdil, že mu to fachá i bez klimy...
Pak jsem si nechal namontovat LPG a auto přestalo jezdit, tak jsem řešil důležitější věci a tohle jsem už pak vypustil...
Prý to tlačítko vymontovávaj před prodejem, ale u mě zapomněli.....
Z ruska to prý chodí s tlačítkem, ale bez toho uzavíracího vehementu.
Ze začátku jsem se na to ptal a bylo mi řečeno, že to prý funguje jen když je namontovaná klima. Na druhou stranu tady někdo tvrdil, že mu to fachá i bez klimy...
Pak jsem si nechal namontovat LPG a auto přestalo jezdit, tak jsem řešil důležitější věci a tohle jsem už pak vypustil...
Naposledy upravil(a) Skalouš dne pon led 22, 2007 07:33, celkem upraveno 1 x.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
My tam vnitřní cirkulaci máme, klima ne. Když jsem se o tom bavil na Mělníku s p. Burianem (ptal jsem se ho na možnost namontování pylového filtru), tak říkal, že buď pylový filtr (což mají novější vozy) a nebo vnitřní cirkulace (starší vozy). Tak jsem si nechal tu cirkulaci
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
POznáš to snadno, když máš zapnuté zapalování, tak to tlačítko zmáčkneš, to slyšet není, ale když ho za chvíli vymáčkneš (vypneš), tak je slyšet takové jakoby klapnutí.
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Když sem překládal tabulku údajů k palubnímu počítači tak v hodnotách předávaných od řídící jednotky tam o EGR ventilu cosi bylo tak nevim jestli tam je nebo ne (a jsem docela rád že o něm zatím nevím což znamená že zatím funguje- pokud tam je a pokud tam neni tak tím líp )Jiri píše:EGR je ventil na recyklaci vyfukovych plnu, trochu vyfukovych plynu se pri tom micha do sani - mely to snad nektere1700i v nivach mozna i 2107 - dela se to kvuli zlepseni emisi.
myslim ze zadny motor z desitkove rady tohle nemel ( tedy 1,5l 8v euro2 rozhodne ne:-)
Skalouš a Erik: dík za podrobnej výklad ohledně vybavení Lad vnitřní cirkulací, aspoň vím že nemám v autě nějakou anomálii
Jo, koupil sem si multimetr, tak bych chtěl změřit příkon auta v klidovym stavu, nevíte někdo náhodou kolik by to tak mělo být? Měří to do 200mA (0,2A) - což by podle mě mělo stačit, je to sice jen takovej ten šmejd z OBI za stovku, ale nerad bych to zničil hned při prvním použití...
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Měl jsem problém se spotřebou el. proudu v klidu, tak náhodou ty hodnoty znám. Auto v klidu bez připojeného rádia- 40 mA, s připojenou pamětí rádia- 60 mA, a spřipojeným vypnutým rádiem- 170 mA. Mám rádio SENCOR- pěknej šmejd a žrout, musel jsem ho nechat zapojit přes klíček. Teď jsem vyměnil hodiny za počítač, tak nevím, tu spotřebu proudu jsem ještě neměřil.