alternator
Moderátor: Moderátoři
Re: alternator
Ano tak určitě by jsi to už stokrát měl, i když jsi to dělal poprvé a nevěděl jak na to .
Ta vrchní matice nejde sundat ani po intervenci trubkáče a wd40.Řekněme že ji povolím,vzhledem k ideji všechno to sundat se nábízi jedna otázka-nezůstane tam zavěšený řemen a to všechno okolo?
Ta vrchní matice nejde sundat ani po intervenci trubkáče a wd40.Řekněme že ji povolím,vzhledem k ideji všechno to sundat se nábízi jedna otázka-nezůstane tam zavěšený řemen a to všechno okolo?
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: alternator
Pokud ten řemen z řemenic nesejmeš a neuložíš třeba na sedadlo spolujezdce tak tam asi zůstane, ale nedokáži si představit demontáž alternátoru bez sejmutí řemenu. S největší pravděpodobností se ti asi zesmekne a spadne pod vůz .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: alternator
Veverka, to je síla. Jdi to zkusit, vezmi si dobré nářadí. Co nejde povolit, jde třeba po poklepání, přinejhorším po nahřátí. To ale v motorovém prostoru nebude potřeba. Cory má pravdu.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: alternator
Téčko z Gola sady a šroubeček nemůže zvítězit . Ano, jsou obtížné práce na igulíku, ale demontáž altíku to rozhodně není. Začínám se pomalu děsit, že bude zarezlý i spodní šroub ... . Vzchop se! Neděle bude úspěšná!
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: alternator
Kde to nejde silou, jde to ještě větší silou. Pořádný ořech na gola sadu, trubku a hurá .... musí povolit.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: alternator
Možná, že bude potřeba i kloubku ... nebo v záchvatu zuřivosti sklepat držák baterky .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: alternator
Celý regulátor v obchodě na skladě nebyl,koupil jsem jen tu destičku za dvě sta.Bylo to prozřetelné?
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: alternator
Hm ... to by mě zajímalo, Láďo, jakou odpověď chceš slyšet . L.Veverka píše:Celý regulátor v obchodě na skladě nebyl,koupil jsem jen tu destičku za dvě sta.Bylo to prozřetelné?
PS: koupil jsem si 20 deka šunkovýho salámu - bude dobrej?
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: alternator
Odpovíš si sám po té co destičku osadíš do původního tělesa a odzkoušíš. Přebíjelo to, takže uhlíky špatné nebudou.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: alternator
Dobré slyšet.
MMCH podařilo se ho vyndat ,bohužel se podařilo i profesní selhání,zblblej z neustálého prohazování baterek sem tam jsem ji tam opoměl za patříčného smradu a jiskření,snad všechno přežilo.
Hrozí něco?
MMCH podařilo se ho vyndat ,bohužel se podařilo i profesní selhání,zblblej z neustálého prohazování baterek sem tam jsem ji tam opoměl za patříčného smradu a jiskření,snad všechno přežilo.
Hrozí něco?
Re: alternator
No,pojistka(ky) zkrat přežili.Mohl jsem odprásknout ty diody?
Pohledem byly uhlíky i kontakty v dobré kondici,kontaky jsem odrhnul hadrou a benzínem.Jeden šroub od desky byl vymletý,v minulosti na to někdo hrabal.
Nyní je vše v kupě s novó deskó.Až bude světlo,půjde to do auta.
Pohledem byly uhlíky i kontakty v dobré kondici,kontaky jsem odrhnul hadrou a benzínem.Jeden šroub od desky byl vymletý,v minulosti na to někdo hrabal.
Nyní je vše v kupě s novó deskó.Až bude světlo,půjde to do auta.
Re: alternator
Hoši tak úspěch se dostavil,je to tam.Měření ukazuje 14,4V-14,5V,spotřebiče fungujují ,klakson kníká.
Díky za trpělivou spolupráci,hlavně Petru HC a KL.Občas si říkám,že bez něj by to auto dávno skončilo ve šrotu .
Dnešní návštěva nonstopu bude zasloužená.
Díky za trpělivou spolupráci,hlavně Petru HC a KL.Občas si říkám,že bez něj by to auto dávno skončilo ve šrotu .
Dnešní návštěva nonstopu bude zasloužená.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: alternator
To ovšem neznamená, že to bude fungovat zítra, nebo za týden, nebo za ... . No, ale užij si to v tom nonstopu, zasloužíš si to .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
-
- Příspěvky: 1110
- Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
- Bydliště: Krkonoše
Re: alternator
Prošel jsem hodně stránek a odkazů, ale myslím že jsem nenašel správnou odpověď. V 06 mám alternátor, který je pravděpodobně z 05 (má vzadu takový nějaký udělátko co starý z 06 neměl). Tel altík jsem měnil asi před 7-8lety, když původní odešel, a z čeho byl si nepamatuju (měl jsem jích různě více ...) Ten alternátor funguje, dává správné napětí, vše se zdá OK. ALE, zároveň mám klasicky na podběhu zapojené relátko - není to to mechanický, je to nějaký asi "elektronický" z NDR (asi okolo 1990 nám to měnily v servise, protože to auto prakticky pořád přebíjelo i po výměně standardního relé za nové). V rámci současné GO bych to případně i upravil, pokud by toto byl problém. Má to smysl, je to nutnost? Preferuji zapojení tak, jak to má být v 06. Díky předem za jakoukoliv radu.