Coryho 2105

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět

Co urobit?

opravit a prestriekat blatnik
27
44%
prestriekat cele auto na obycajnu červenu
9
15%
prestriekat cele auto na cervenu metalizu
25
41%
 
Celkem hlasů: 61

Uživatelský avatar
mayo456
Příspěvky: 2665
Registrován: úte říj 25, 2005 20:28
Bydliště: Košice

Re: Coryho 2105

Příspěvek od mayo456 »

Majo píše:oprasim staru lyziarsku kuklu a niekto ti ukradne batoh :D
ty chceš aby ťa vyhodil von oknom za jazdy a ešte vo vzduchu do rici nakopal? :D :D
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Cory
Příspěvky: 11591
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Coryho 2105

Příspěvek od Cory »

Ty tu nerob mjr. Halušku, ale pomož mi hladat schemu vstrekovania na nivu euro3 :D
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
mayo456
Příspěvky: 2665
Registrován: úte říj 25, 2005 20:28
Bydliště: Košice

Re: Coryho 2105

Příspěvek od mayo456 »

:D
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: Coryho 2105

Příspěvek od Petr HC »

Poslední model co mám, ale je-li to E3 nejsem si jistý, poněvadž je tam jen jedna Lambda sonda.
Přílohy
MP7021214b.jpg
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Cory
Příspěvky: 11591
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Coryho 2105

Příspěvek od Cory »

No, obavam sa ze tato schemu bude na dlhe luštenie po večeroch :) ale ak tam niekto vidí čidlo fáz, tak by to malo byť E3. Aspon podla katalogu ND to tak je.

EDIT: Tak prave som si presiel všetky PINy konektrora a vyzera to na E2 (bez čidla vačky).
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: Coryho 2105

Příspěvek od Petr HC »

Tak bohužel čidlo fáze tam není. Dříve jsemto moc neprohlížel, ale vezmu to odshora .Označení čidel začíná ruským D.Takže : nahoře trochu stranou je čidlo rychlosti , pod ním vzduchová váha, lambda ,termistor chladící kapaliny, poloha pedálu akcelerace, čidlo detonací a posledni je čidlo polohy klikovky. Pravděpodobně jde o asynchronní vstřik (současně stříkají vždy dvě trysky tedy toto je asi E2). Novější verzi nemám.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Cory
Příspěvky: 11591
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Coryho 2105

Příspěvek od Cory »

Ano máš pravdu, už som si tu schému prešiel celú. Jednu takú som minule našiel (len bola farebnejšia a čitatelnejšia), tak som si spravil popisky, ktorý káblik kam ide a akej je farby. Takže čidlo fáz tam nie je.

Teraz mam celkovo dilemu, či mám kúpiť kabeláž pre E2 a osadiť tam tú moju RJ Bosch 2104 (1,5), alebo zohnať kabeláž z Nivy E3 (s čidlom fáz) a osadiť RJ 21214 (1,7), alebo nakoniec nabastliť celý systém z novej rady...

Ešte zháňam schému pre 2104 1,5 E2. Nenajde sa?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
Příspěvky: 11591
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Coryho 2105

Příspěvek od Cory »

No, teoreticky by som mohol mat vstrekovanie z novej rady, ktoré plní normu E3. Lenže, podľa schémy takéto vstrekovanie obsahuje 2 lambda sondy. Predpokladám, že jedna je pred katalyzátorom a druha je za katalyzátorom. To znamená, že by som musel použiť KAT, inak by mi vyhadzovalo chybu? Alebo sa to dá nejako oklamať?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Chester
Příspěvky: 849
Registrován: čtv dub 24, 2008 12:19
Bydliště: Chotěboř

Re: Coryho 2105

Příspěvek od Chester »

Přesně tak jedna před a jedna za. jestli by to nějak šlo obejít netušim
2103 1.5. r.v.1977
2111 1.5 16V r.v.2001 (JMJ´s EX)
2112 1.5 16V r.v.2005 +9.12.2022
105SP - kukačka:)
R. Scenic 2005 1.6 16V
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Re: Coryho 2105

Příspěvek od Puhi »

prvy blud co ma napadol: co by to robilo, ak by si tu druhu lambdu ulozil niekde na "cerstvy vzduch"? :mrgreen:
Cory
Příspěvky: 11591
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Coryho 2105

Příspěvek od Cory »

Asi by hlasilo chybu...ale niekde Saša alebo Peter HC pisali niečo o tom, že signaly z lambdy nie su spojité, ale diskrétne, to znamená, že pri chudobnej zmesi dáva lambda napr. 800mV, pri bohatej napr. 300mV (tie hodnoty su urcite blbosť, vymyslel som si ich). Potom by sa možno dali prepojiť kontakty na konektore pomocou rezistoru (alebo inej elektroniky), aby do RJ šlo napríklad 800mV (jednoducho aby to neindikovalo bohatú zmes). Ešte neviem, či tá druhá lambda je rovnaká ako prvá, alebo je iná a pracuje na inom princípe.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: Coryho 2105

Příspěvek od Petr HC »

Lambdy jsou stejné. Optimální napětí (způměrované obvody ŘJ je 445 mV).Takže dělič z 5V stab (vývod je na ŘJ), např 10k a 1 k a je vymalováno. 0,45 mA navíc stabilizátor jistě utahne. Vstup pro lambda sondu je vysokoimpedanční, takže neovlivní napětí z děliče. CO korektor u E2 (Samara) je v podstatě totéž.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Cory
Příspěvky: 11591
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Coryho 2105

Příspěvek od Cory »

Petr HC, dakujem :wink: Mne ako študentovi ekonómie - štatistiky slovo delič moc nevraví, ale zhruba asi viem o čo ide, len neviem, či si to predstavujem správne. Pokial áno, tak tie rezistory majú byť spojené za sebou (v sérii), najprv 10k a potom 1k. "Za" týmito rezistormi by sa malo objaviť 454,5mV ak dobre počítam.

Dole na obrázku je lambda zo schémy vstrekovacieho systému. Vieš mi povedať, ktorý vývod s ktorým prepojím?
Přílohy
lambda.png
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: Coryho 2105

Příspěvek od Petr HC »

Na vývodech B a D je žhavení Lambda sondy (LS) -nezapojovat. A a C jsou vývody systému LS. Když bys to chtěl "ošulit" podle schematu, který jsem Ti poslal, bylo by to takto: mezi vývody A a C (na ŘJ 28 a 10) bych zapojil odpor 1 k blokovaný kondenzátorem cca 10 k (10000 pF) a k vývodu A (na ŘJ 28) bych připojil + 5 Vstab. přes odpor 10 k (na ŘJ z vývodu 12 nebo 26 - změřit, kde je těch + 5 Vstab). Vše propojit krátkými vodiči u ŘJ a vývody k LS (u výfuku) dobře zaizolovat. Pokud máš jinou ŘJ - bude třeba vše jinak.To bys mi musel zaslat přesný popis toho, co tam vlastně máš. Více napoví obrázek.
Přílohy
LS.jpg
LS.jpg (18.45 KiB) Zobrazeno 485 x
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Cory
Příspěvky: 11591
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Coryho 2105

Příspěvek od Cory »

Dakujem Ti Petre :) Máš to u mňa. RJ je 2112-1411020-50. Schému som našiel len pre 21124-......
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“