To budou na dálnici ostatní "namyšlení"šofírci čumět až utrpí jejich ego ked ich sůdobů káru predbehne "sedmičkový veterán",veď už aj tak Luděk jezdil jkoo chro chro...(pig)

Moderátor: Moderátoři
nějaký dva kubíčky po 1800 myslím tedy pokud si tak nějak pamatuju.. 1798 či tak cosi Luďooooo???Pool píše:Poklona, jste dobří fachmeni. Já bych tomu tipoval tak 66 kW. Kolik to má obsah přesně?
Dle slov Luďka když je motor ohřátý tak to díky tý absenci vybrání v pístech má tak velkou kompresi že to nechce ani startér otočit...Marek píše:Je to přesně 1773ccm. Jenže stupeň komprese není přesně znám, neboť písty mají rovné dno a jiný nedoběh v horní úvrati.
Motor jsem v činnosti neviděl a neslyšel, ale odhaduji ho těsně pod hranici 150 Nm a 100 koní.
Marek píše:...současný kompresní poměr kolem 10,5-11:1...
Že by Fiat - nejbližší to příbuzný?Štěpán Getsko píše:Z čeho jsou ty písty o průměru 84mm ?