Volnoběh

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roman »

Tak, tak a niektore jednoduchsie elektronicke zpalovania, bez obmedzenia prudu cievkou zabrania :P prehrievaniu cievky tym, ze v nich pri dlhsie zapnutom zapalovani odide spinaci trazistor a je srandy kopec....
Roman
Uživatelský avatar
MZ
Příspěvky: 237
Registrován: úte dub 19, 2005 17:57
Bydliště: Holýšov

Příspěvek od MZ »

Nemo píše:
EMI píše:jaká páčka??
No, ono, zapoměl jsem, že mám reduktor ještě postaru montovaný-na přepážce, takže se na něm brždění projevuje mnohem víc, než u dnes standartních montáží.
Mix na přepážce? Podle mě je to leší varianta než podélně s autem vedle rozdělovače... Vždy jsem to měl tak a bylo to OK.
již bez Lady. Přešel ke Škodě.
Uživatelský avatar
janci
Příspěvky: 237
Registrován: stř úno 07, 2007 18:46
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od janci »

Nemo píše: A mimochodem, chcípání při prudším brždění jsem odstranil tím, že jsem v reduktoru odlehčil tu delší/těžší stranu plechové páky, která spojuje membránu s ventilem. :wink:
A pri benzine sa to da ako odstranit. Ked je studensi motor a prudko zabrzdim sa niekedy stalo,ze zdechol motor.
VAZ 2102 r.v. 1977 Kombik oslavuje 30r 160 000km origo
Marek
Příspěvky: 5274
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

janci píše:A pri benzine sa to da ako odstranit. Ked je studensi motor a prudko zabrzdim sa niekedy stalo,ze zdechol motor.
To se odstranit nedá. Jste, pánové, zmlsaní moderními stroji!!! Na Ladách není automatická regulace nebo stabilizace volnoběhu, takže prostě a jednoduše řečeno - nejde to. Dokud voda i olej nemají 90°C, volnoběžné otáčky jsou nižší než mají být - to je zákon fyziky.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“