65 A Alternátor Fiat Croma
Moderátor: Moderátoři
- Pavel04
- Příspěvky: 602
- Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
- Bydliště: Praha - Nusle
- Kontaktovat uživatele:
65 A Alternátor Fiat Croma
Vcera sem koupil, dneska nasadil
Alternátor BOSH od motoru Fiat Croma 2.0 má 65A. Na pohled stejnej tak sem to prubnul.
V podstate jediny co je jiny je remenice - je vic vystrcena dopredu, coz sem vyresil umistenim takove velike podlozky tak, aby byl altik vic vzadu. Dale je vnejsi prumer remenice na pohled mensi ale vnitrni je uz prakticky stejna (neznam charakteristiku (rozsah otacek) toho alternatoru tak sem ji nemenil.
Posledni vec je ze nema vrchni zavit, ktery se zapichne do te kolejnicky a dotahne, ale nejake ocko, zrejme pro kolejnicku o 90* pootocenou. Takze sem to zadelal jen tim spodnim sroubem, kterej sem poradne utah. Ono stejne, nevim jak menite alternatory vy, ale ja vzdycky volne zasroubuju spodni sroub, pak do ty vrchni kolejnicky nacpu nejakej klic, kterym to napnu, ten mi to tam sam drzi, fest dotahnu, klic vyndam a zasroubuju tam tu 17 matku, ktera tam stejne pak uz je jenom jako pojistka. Tudiz jeji absence snad neni kriticka. Tentokrat sem postupoval stejne, jenom jsem vrazil klic mezi vrsek alternatoru a blok.
Funguje dobre, i se zaplejma svetlama mam i treba pri 500 rpm 14V. Dalsi pozitivum je ze funguje kontrolka dobijeni.
Doufam ze se diky mensi remenici neodporouci...
Fotky jsou az kdyz to bylo hotovy, ale trosku rozdily videt jsou.
http://www.ukazto.com/img/IM000208.jpg
http://www.ukazto.com/img/IM000209-u3y1.jpg
http://www.ukazto.com/img/IM000212.jpg
Alternátor BOSH od motoru Fiat Croma 2.0 má 65A. Na pohled stejnej tak sem to prubnul.
V podstate jediny co je jiny je remenice - je vic vystrcena dopredu, coz sem vyresil umistenim takove velike podlozky tak, aby byl altik vic vzadu. Dale je vnejsi prumer remenice na pohled mensi ale vnitrni je uz prakticky stejna (neznam charakteristiku (rozsah otacek) toho alternatoru tak sem ji nemenil.
Posledni vec je ze nema vrchni zavit, ktery se zapichne do te kolejnicky a dotahne, ale nejake ocko, zrejme pro kolejnicku o 90* pootocenou. Takze sem to zadelal jen tim spodnim sroubem, kterej sem poradne utah. Ono stejne, nevim jak menite alternatory vy, ale ja vzdycky volne zasroubuju spodni sroub, pak do ty vrchni kolejnicky nacpu nejakej klic, kterym to napnu, ten mi to tam sam drzi, fest dotahnu, klic vyndam a zasroubuju tam tu 17 matku, ktera tam stejne pak uz je jenom jako pojistka. Tudiz jeji absence snad neni kriticka. Tentokrat sem postupoval stejne, jenom jsem vrazil klic mezi vrsek alternatoru a blok.
Funguje dobre, i se zaplejma svetlama mam i treba pri 500 rpm 14V. Dalsi pozitivum je ze funguje kontrolka dobijeni.
Doufam ze se diky mensi remenici neodporouci...
Fotky jsou az kdyz to bylo hotovy, ale trosku rozdily videt jsou.
http://www.ukazto.com/img/IM000208.jpg
http://www.ukazto.com/img/IM000209-u3y1.jpg
http://www.ukazto.com/img/IM000212.jpg
Vaz 2107 no engine - 0g CO2
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11037
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Pokud nemáš pořádně chycený vršek, tak to myslím bude vibrovat, což nemusí být zrovna nejvhodnější pro vodní pumpu a také tu je teoretická možnost prasknutí obalu altecu u těch spodních ok. Ale to je jen moje laická teorie. Jinak 14V při světlech a 500 rpm je dost pozitivní věc, ale není to přece jen tou menší řemenicí a teoretickým přetáčením alternátoru?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
No vida, inspirativní příspěvek.
Zrovna jsem uvažoval založit topic "Alternativní náhradní díly", tj díly pro jiná auta použitelné v Ladě, protože s tou kvalitou dílů to je , no , víme jaké.
Jinak, ten horní držák to bude chtít co nejdřív domyslet, ten spodní to nemůže dlouhodobě udržet. To se bude povolovat(ten klíňák), a nebude na to spoleh.
Zrovna jsem uvažoval založit topic "Alternativní náhradní díly", tj díly pro jiná auta použitelné v Ladě, protože s tou kvalitou dílů to je , no , víme jaké.
Jinak, ten horní držák to bude chtít co nejdřív domyslet, ten spodní to nemůže dlouhodobě udržet. To se bude povolovat(ten klíňák), a nebude na to spoleh.
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
- Pavel04
- Příspěvky: 602
- Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
- Bydliště: Praha - Nusle
- Kontaktovat uživatele:
Sdílim tvoje obavy, nemaje při ruce svářečku, tak sem to tam dal tak jak to leží a běží. Později tam přibude i ten šroub.Koko Loko píše:Pokud nemáš pořádně chycený vršek, tak to myslím bude vibrovat, což nemusí být zrovna nejvhodnější pro vodní pumpu a také tu je teoretická možnost prasknutí obalu altecu u těch spodních ok. Ale to je jen moje laická teorie. Jinak 14V při světlech a 500 rpm je dost pozitivní věc, ale není to přece jen tou menší řemenicí a teoretickým přetáčením alternátoru?
_________________
Vaz 2107 no engine - 0g CO2
- Pavel04
- Příspěvky: 602
- Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
- Bydliště: Praha - Nusle
- Kontaktovat uživatele:
ted sem si vzpomel este na jednu rozdilnost. Ten altik nema z jedny strany vyrez pro hlavu 19 sroubu jako klasika, tak sem zaprel o spodni kryci plech druhej klic nasazenej na ten sroub. Coz mi pripomina vyhodu DOHC motoru, protoze ten plech nemusim sundavat. altik v pohode vyndam vrchem diky tomu kolik je tam mista
Vaz 2107 no engine - 0g CO2
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
mno ale aspon funguje:-)coz u druheho auta origo ruskej odesel...Wolf píše: Nemam rad Bosch, pred casem mne nastvali se svickama . W.
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
nova niva ma iny alternator - 80A a je aj inak uchyteny alternator, keby sa ten uchyt dal kupit tak pasuje na ten fiatacky....
a teraz pozeram ze sa kupit da, v katalogu ND som ho nasiel, ak bude zajem, dodam kat.cislo....
a teraz pozeram ze sa kupit da, v katalogu ND som ho nasiel, ak bude zajem, dodam kat.cislo....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4