![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Alternátor BOSH od motoru Fiat Croma 2.0 má 65A. Na pohled stejnej tak sem to prubnul.
V podstate jediny co je jiny je remenice - je vic vystrcena dopredu, coz sem vyresil umistenim takove velike podlozky tak, aby byl altik vic vzadu. Dale je vnejsi prumer remenice na pohled mensi ale vnitrni je uz prakticky stejna (neznam charakteristiku (rozsah otacek) toho alternatoru tak sem ji nemenil.
Posledni vec je ze nema vrchni zavit, ktery se zapichne do te kolejnicky a dotahne, ale nejake ocko, zrejme pro kolejnicku o 90* pootocenou. Takze sem to zadelal jen tim spodnim sroubem, kterej sem poradne utah. Ono stejne, nevim jak menite alternatory vy, ale ja vzdycky volne zasroubuju spodni sroub, pak do ty vrchni kolejnicky nacpu nejakej klic, kterym to napnu, ten mi to tam sam drzi, fest dotahnu, klic vyndam a zasroubuju tam tu 17 matku, ktera tam stejne pak uz je jenom jako pojistka. Tudiz jeji absence snad neni kriticka. Tentokrat sem postupoval stejne, jenom jsem vrazil klic mezi vrsek alternatoru a blok.
Funguje dobre, i se zaplejma svetlama mam i treba pri 500 rpm 14V. Dalsi pozitivum je ze funguje kontrolka dobijeni.
Doufam ze se diky mensi remenici neodporouci...
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Fotky jsou az kdyz to bylo hotovy, ale trosku rozdily videt jsou.
http://www.ukazto.com/img/IM000208.jpg
http://www.ukazto.com/img/IM000209-u3y1.jpg
http://www.ukazto.com/img/IM000212.jpg