Riadene karburatory Axtec

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Rasto KE

Riadene karburatory Axtec

Příspěvek od Rasto KE »

Ponúkam jednoduche, spolahlive lahko pochopitelne a zrealizovatelne riesenie problematiky riadenych karburátorov Axtec.
V hrubej crte sa jedna o upravu (podotknem jednoduchu) telesa veka karburátora na klasicky mechanicky sitic (manualne ovladany). S maximalnym zjednodusenim termo-pneumatickej podpory regulacie so zachovanim povodnej elektronickej regulacie emisii. V drvivej vacsine nie je potrebne kupovat novy diel ako taky (karburator pri problemoch s tvorbou zmesi pri alebo v roznych rezimoch , riadiaca jednotka po neodbornom alebo nepozornom zaobchadzani (darlingtonove tranzistory)).
To koli emisným kontrolam (na Slovensku), pocitu radosti zo zdolania problematiky a v neposlednej rade vyssej ekologickosti.
Uživatelský avatar
trucker
Příspěvky: 28
Registrován: pon úno 26, 2007 09:19
Bydliště: Piešťany-Mateja Bela
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trucker »

nooo to ma zaujíma a pasuje to do žigula 2103?
žigulák je už legenda

Biodiesel production

LandRover Discovery I
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

bud rad, ze to v aute nemas, nie este to tam cpat :P

pasuje to vsade, akurat treba do vyfucku lambda sondu(kedze je to elektronicky riadene).
Takato nejaka uprava ma opodstatnenie pre tych, co sa s tym musia dennodenne zozierat v svojich autach, kde to pomstychtivy Vasil namontoval
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
andy_ďas
Příspěvky: 24
Registrován: pát říj 20, 2006 21:03
Bydliště: u Kladna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od andy_ďas »

mně ho tam pomstychtivý Vasil namontoval :ctf2: :P
Lada_BV
Příspěvky: 203
Registrován: pon led 01, 2007 10:10
Bydliště: okres Břeclav, ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lada_BV »

Lituji majitele Ladovek s karburátorem AXTEC.
PS: Vlastní zkušenost. :Hangman:
majitel dvou Lad
1. 21053 původně systém AXTEC :Hangman: :violent1: nyní WEBER a 1700 ccm :hello1: a od 31.12.2009 ohořelá :angryfire: od 10/2010 zase opravená, ale zázrak už to není...
Dne 14.12.2013 umřela
2. 21073 1700i
a z jiného soudku
3. Daewoo Tico
4. Hyundai Accent 1,5 CRDi

5. Hyundai Tucson
6. Hyundai I10
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

Nevím co pořád máte. Mám auto z 95roku, já osobně ho mám asi 5 let a zatím v pohodě. Najeto 70 000km podle tachometru a jezdím pořád. Až se něco podělá a nepůjde to spravit, tak možná budu taky nadávat, ale zatí k tomu nemám důvod.
Hnojar
Příspěvky: 296
Registrován: čtv lis 25, 2004 07:59
Bydliště: Orlová - opět :))))
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hnojar »

Ivo píše:Nevím co pořád máte. Mám auto z 95roku, já osobně ho mám asi 5 let a zatím v pohodě. Najeto 70 000km podle tachometru a jezdím pořád. Až se něco podělá a nepůjde to spravit, tak možná budu taky nadávat, ale zatí k tomu nemám důvod.



Ovšem to nadávání si dokážu živě představit :D " Dyť to nejde, to je ale systém, já se na to vy.....ru" :D
EMI
Příspěvky: 1084
Registrován: pon zář 04, 2006 09:24
Bydliště: JN69PI
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od EMI »

Ivo píše:Nevím co pořád máte. Mám auto z 95roku, já osobně ho mám asi 5 let a zatím v pohodě. Najeto 70 000km podle tachometru a jezdím pořád. Až se něco podělá a nepůjde to spravit, tak možná budu taky nadávat, ale zatí k tomu nemám důvod.


už jsem viděl spostu lidí, kteří to vyndali hned jako první věc z auta a nahradili karburátorem 03 nebo 06 a mají klid :lol: :P viz muj strejda....
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG :finga:

BLIZZARD = iron fist in a velvet glove

osa Klatovy - Plzeň - ....
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

Až mě okolnosti donutí, tak ho možná taky vyměním, ale zatím nemám důvod. Jak to tak sleduju, jsem asi jediný, kdo s tím jezdí bez nějakých problémů.
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6511
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Drobek na to take neda dopustit.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

JmJ píše:Drobek na to take neda dopustit.


to bude tim ze sem s tim nemel problem, dokonce sem si to cele schoval, kdybych nekdy chtel experimentovat...stavim se za Iva, kdyz by mne to zklamalo tak by to slo...ale celkove karburatory solex byly lepsi, nerikam ze Axtec:-)
ale se Solexem zere zigul podstatne min a ma lepsi chod... :P
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3255
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommel »

Drobek81 píše: ale se Solexem zere zigul podstatne min a ma lepsi chod... :P


Mužu potvrdit měl jsem ho na 13ce a parada, spotřeba super a chod motoru taky velmi dobrý :)
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
Martin Kalenda
Příspěvky: 28
Registrován: úte říj 31, 2006 20:09
Bydliště: Valdek

Příspěvek od Martin Kalenda »

Pořád do kola, sem rád, že sem ten systém zlikvidoval.
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6511
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Drobek81 píše:
JmJ píše:Drobek na to take neda dopustit.


to bude tim ze sem s tim nemel problem, dokonce sem si to cele schoval, kdybych nekdy chtel experimentovat...stavim se za Iva, kdyz by mne to zklamalo tak by to slo...ale celkove karburatory solex byly lepsi, nerikam ze Axtec:-)
ale se Solexem zere zigul podstatne min a ma lepsi chod... :P


ty mas ten solexovy karbec? neudelame pokus? ;-))
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“