Riadene karburatory Axtec
Moderátor: Moderátoři
Riadene karburatory Axtec
Ponúkam jednoduche, spolahlive lahko pochopitelne a zrealizovatelne riesenie problematiky riadenych karburátorov Axtec.
V hrubej crte sa jedna o upravu (podotknem jednoduchu) telesa veka karburátora na klasicky mechanicky sitic (manualne ovladany). S maximalnym zjednodusenim termo-pneumatickej podpory regulacie so zachovanim povodnej elektronickej regulacie emisii. V drvivej vacsine nie je potrebne kupovat novy diel ako taky (karburator pri problemoch s tvorbou zmesi pri alebo v roznych rezimoch , riadiaca jednotka po neodbornom alebo nepozornom zaobchadzani (darlingtonove tranzistory)).
To koli emisným kontrolam (na Slovensku), pocitu radosti zo zdolania problematiky a v neposlednej rade vyssej ekologickosti.
V hrubej crte sa jedna o upravu (podotknem jednoduchu) telesa veka karburátora na klasicky mechanicky sitic (manualne ovladany). S maximalnym zjednodusenim termo-pneumatickej podpory regulacie so zachovanim povodnej elektronickej regulacie emisii. V drvivej vacsine nie je potrebne kupovat novy diel ako taky (karburator pri problemoch s tvorbou zmesi pri alebo v roznych rezimoch , riadiaca jednotka po neodbornom alebo nepozornom zaobchadzani (darlingtonove tranzistory)).
To koli emisným kontrolam (na Slovensku), pocitu radosti zo zdolania problematiky a v neposlednej rade vyssej ekologickosti.
bud rad, ze to v aute nemas, nie este to tam cpat
pasuje to vsade, akurat treba do vyfucku lambda sondu(kedze je to elektronicky riadene).
Takato nejaka uprava ma opodstatnenie pre tych, co sa s tym musia dennodenne zozierat v svojich autach, kde to pomstychtivy Vasil namontoval
pasuje to vsade, akurat treba do vyfucku lambda sondu(kedze je to elektronicky riadene).
Takato nejaka uprava ma opodstatnenie pre tych, co sa s tym musia dennodenne zozierat v svojich autach, kde to pomstychtivy Vasil namontoval
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
-
- Příspěvky: 203
- Registrován: pon led 01, 2007 10:10
- Bydliště: okres Břeclav, ČR
- Kontaktovat uživatele:
Lituji majitele Ladovek s karburátorem AXTEC.
PS: Vlastní zkušenost.
PS: Vlastní zkušenost.
majitel dvou Lad
1. 21053 původně systém AXTEC nyní WEBER a 1700 ccm a od 31.12.2009 ohořelá od 10/2010 zase opravená, ale zázrak už to není...
Dne 14.12.2013 umřela
2. 21073 1700i
a z jiného soudku
3. Daewoo Tico
4. Hyundai Accent 1,5 CRDi
5. Hyundai Tucson
6. Hyundai I10
1. 21053 původně systém AXTEC nyní WEBER a 1700 ccm a od 31.12.2009 ohořelá od 10/2010 zase opravená, ale zázrak už to není...
Dne 14.12.2013 umřela
2. 21073 1700i
a z jiného soudku
3. Daewoo Tico
4. Hyundai Accent 1,5 CRDi
5. Hyundai Tucson
6. Hyundai I10
-
- Příspěvky: 296
- Registrován: čtv lis 25, 2004 07:59
- Bydliště: Orlová - opět :))))
- Kontaktovat uživatele:
Ivo píše:Nevím co pořád máte. Mám auto z 95roku, já osobně ho mám asi 5 let a zatím v pohodě. Najeto 70 000km podle tachometru a jezdím pořád. Až se něco podělá a nepůjde to spravit, tak možná budu taky nadávat, ale zatí k tomu nemám důvod.
Ovšem to nadávání si dokážu živě představit " Dyť to nejde, to je ale systém, já se na to vy.....ru"
už jsem viděl spostu lidí, kteří to vyndali hned jako první věc z auta a nahradili karburátorem 03 nebo 06 a mají klid viz muj strejda....Ivo píše:Nevím co pořád máte. Mám auto z 95roku, já osobně ho mám asi 5 let a zatím v pohodě. Najeto 70 000km podle tachometru a jezdím pořád. Až se něco podělá a nepůjde to spravit, tak možná budu taky nadávat, ale zatí k tomu nemám důvod.
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
to bude tim ze sem s tim nemel problem, dokonce sem si to cele schoval, kdybych nekdy chtel experimentovat...stavim se za Iva, kdyz by mne to zklamalo tak by to slo...ale celkove karburatory solex byly lepsi, nerikam ze Axtec:-)JmJ píše:Drobek na to take neda dopustit.
ale se Solexem zere zigul podstatne min a ma lepsi chod...
- Tommel
- Příspěvky: 3266
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
Mužu potvrdit měl jsem ho na 13ce a parada, spotřeba super a chod motoru taky velmi dobrýDrobek81 píše: ale se Solexem zere zigul podstatne min a ma lepsi chod...
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
- Martin Kalenda
- Příspěvky: 28
- Registrován: úte říj 31, 2006 20:09
- Bydliště: Valdek
ty mas ten solexovy karbec? neudelame pokus? )Drobek81 píše:to bude tim ze sem s tim nemel problem, dokonce sem si to cele schoval, kdybych nekdy chtel experimentovat...stavim se za Iva, kdyz by mne to zklamalo tak by to slo...ale celkove karburatory solex byly lepsi, nerikam ze Axtec:-)JmJ píše:Drobek na to take neda dopustit.
ale se Solexem zere zigul podstatne min a ma lepsi chod...
VAZ 2104 1.3 1989