Zvětšeni středove diry na kole

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
ARMAN
Příspěvky: 196
Registrován: pon srp 22, 2005 11:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Zvětšeni středove diry na kole

Příspěvek od ARMAN »

umite to někdo? nebo mate někdo kontakt na někoho kdo to umi v praze? jde jen o 1mm(z 57 udělat 57.1) ale chci aby to bylo udělano symetricky ne vrtačkou nebo pilnikem 8) a za nějaky křesťansky peniz? :P
napište kdyžtak SZ nebo přimo sem :wink:
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

z 57 na 57.1 je o desetinu mm nebo se nejak pletu?
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Uživatelský avatar
ARMAN
Příspěvky: 196
Registrován: pon srp 22, 2005 11:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ARMAN »

jj sorry jsem se splet :oops: když jsem kolo chtěl nandat tak to vypadalo že to pujde ale jak jsem se s tim nesral nešlo to nandat :evil:

0,1 a to děla takove problemy? zkoušel jsem 2 kola a nešly dat, plechač zas tam vlit hned

edit: zkusim se podivat jestli to neni nějaky zadělany bordelem(což by nemělo byt) ja toho nadělam s 0,1mm :lol:
Uživatelský avatar
Krwel
Příspěvky: 128
Registrován: stř čer 02, 2004 07:40
Bydliště: Říčany u Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krwel »

Zkusil bych nejdriv vzit naboj smirkem. Ale pokud by jsi chtel, tak kousek od uhrinevse je jeden strejda, kterej tyhle veci dela.
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

ja som zvacsoval 57 na 58,4 a to vrtackou symetricky :mrgreen:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

už jsem to psal.. s cistym svedomim pilnik...i kdybyc to uplne vyosil tak excentricita 1mm je hodnota kterou maji i nove (levne) gumy
pri trose usili se da dostat na hodnotu pod 0,2mm i pilnikem

a tady je neco ze servisniho navodu na F127 http://kotamuda.humlak.cz/navody_manual ... apravy.htm
obvodová házivost disku nesmi byt vetsi nez 2mm :-)
pokud ches setrit investuj do velkeho pilniku. pokud to chces mit extra presne tak investuj nejdrive do srovnani rafku a pak do vyvrtani diry na soustruhu (dle meho to za to nestoji ) vysledkem bude presna dira na nepresnem rafku u auta kde ne na nejaky ten mm nehledi
Uživatelský avatar
ARMAN
Příspěvky: 196
Registrován: pon srp 22, 2005 11:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ARMAN »

diky chlapy :) pokusim se to opatrně obrousit kulatym pilnikem krouživym pohybem :)
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5189
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

přesně,já si taky musel na svejch kolech pomoci z 58,1 na 58,6 mm a pár tahů pilníkem to zpravilo :wink:
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

A co takto dat do vrtacky brusiaci špak? :twisted:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Hnojar
Příspěvky: 296
Registrován: čtv lis 25, 2004 07:59
Bydliště: Orlová - opět :))))
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hnojar »

Nevím jestli jsem blbej ale nechápu proč řešíte házení disku v souvislosti se středovou dírou......disk se přece nevystředí nasazením "díry" disku na náboj ale utažením kolových šroubů, které mají kuželový tvar v místě kde se dotýkají disků....... :?
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

Hnojar píše:Nevím jestli jsem blbej ale nechápu proč řešíte házení disku v souvislosti se středovou dírou......disk se přece nevystředí nasazením "díry" disku na náboj ale utažením kolových šroubů, které mají kuželový tvar v místě kde se dotýkají disků....... :?
Bejvavalo :-) disk se dnes nasazuje klibrovanou středovou dírou na kalibrovaný trn - je to přessnější
Hnojar
Příspěvky: 296
Registrován: čtv lis 25, 2004 07:59
Bydliště: Orlová - opět :))))
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hnojar »

Jiří: Takže si znovu gratuluju k tomu že mám auto s koncepcí 40 let starou :lol:
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5189
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

Hnojar píše:.disk se přece nevystředí nasazením "díry" disku na náboj ale utažením kolových šroubů, které mají kuželový tvar v místě kde se dotýkají disků....... :?
žiješ ve velkym omylu člověče,pouhým dotažením šroubů to nikdy nevystředíš :!:
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
slavoj
Příspěvky: 136
Registrován: úte dub 18, 2006 15:23
Bydliště: VELKY SARIS

Příspěvek od slavoj »

radek mb píše:
Hnojar píše:.disk se přece nevystředí nasazením "díry" disku na náboj ale utažením kolových šroubů, které mají kuželový tvar v místě kde se dotýkají disků....... :?
žiješ ve velkym omylu člověče,pouhým dotažením šroubů to nikdy nevystředíš :!:
Presne tak, ono to casom zacne hadzat ked si sruby sadnu. Ta stredova diera tam nieje len tak na ozdobu aby ti tam vosiel chromovany klobucik krytky naboja :)
Hnojar
Příspěvky: 296
Registrován: čtv lis 25, 2004 07:59
Bydliště: Orlová - opět :))))
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hnojar »

Tak mě ukamenujte........... :shock:
Odpovědět

Zpět na „Karoserie a ostatní“