Zvětšeni středove diry na kole
Moderátor: Moderátoři
Zvětšeni středove diry na kole
umite to někdo? nebo mate někdo kontakt na někoho kdo to umi v praze? jde jen o 1mm(z 57 udělat 57.1) ale chci aby to bylo udělano symetricky ne vrtačkou nebo pilnikem a za nějaky křesťansky peniz?
napište kdyžtak SZ nebo přimo sem
napište kdyžtak SZ nebo přimo sem
http://img.photobucket.com/albums/v481/ ... /sig-1.jpg
http://mujweb.cz/www/samarka <- fota a manual Samary
http://mujweb.cz/www/samarka <- fota a manual Samary
jj sorry jsem se splet když jsem kolo chtěl nandat tak to vypadalo že to pujde ale jak jsem se s tim nesral nešlo to nandat
0,1 a to děla takove problemy? zkoušel jsem 2 kola a nešly dat, plechač zas tam vlit hned
edit: zkusim se podivat jestli to neni nějaky zadělany bordelem(což by nemělo byt) ja toho nadělam s 0,1mm
0,1 a to děla takove problemy? zkoušel jsem 2 kola a nešly dat, plechač zas tam vlit hned
edit: zkusim se podivat jestli to neni nějaky zadělany bordelem(což by nemělo byt) ja toho nadělam s 0,1mm
http://img.photobucket.com/albums/v481/ ... /sig-1.jpg
http://mujweb.cz/www/samarka <- fota a manual Samary
http://mujweb.cz/www/samarka <- fota a manual Samary
už jsem to psal.. s cistym svedomim pilnik...i kdybyc to uplne vyosil tak excentricita 1mm je hodnota kterou maji i nove (levne) gumy
pri trose usili se da dostat na hodnotu pod 0,2mm i pilnikem
a tady je neco ze servisniho navodu na F127 http://kotamuda.humlak.cz/navody_manual ... apravy.htm
obvodová házivost disku nesmi byt vetsi nez 2mm
pokud ches setrit investuj do velkeho pilniku. pokud to chces mit extra presne tak investuj nejdrive do srovnani rafku a pak do vyvrtani diry na soustruhu (dle meho to za to nestoji ) vysledkem bude presna dira na nepresnem rafku u auta kde ne na nejaky ten mm nehledi
pri trose usili se da dostat na hodnotu pod 0,2mm i pilnikem
a tady je neco ze servisniho navodu na F127 http://kotamuda.humlak.cz/navody_manual ... apravy.htm
obvodová házivost disku nesmi byt vetsi nez 2mm
pokud ches setrit investuj do velkeho pilniku. pokud to chces mit extra presne tak investuj nejdrive do srovnani rafku a pak do vyvrtani diry na soustruhu (dle meho to za to nestoji ) vysledkem bude presna dira na nepresnem rafku u auta kde ne na nejaky ten mm nehledi
diky chlapy pokusim se to opatrně obrousit kulatym pilnikem krouživym pohybem
http://img.photobucket.com/albums/v481/ ... /sig-1.jpg
http://mujweb.cz/www/samarka <- fota a manual Samary
http://mujweb.cz/www/samarka <- fota a manual Samary
Bejvavalo disk se dnes nasazuje klibrovanou středovou dírou na kalibrovaný trn - je to přessnějšíHnojar píše:Nevím jestli jsem blbej ale nechápu proč řešíte házení disku v souvislosti se středovou dírou......disk se přece nevystředí nasazením "díry" disku na náboj ale utažením kolových šroubů, které mají kuželový tvar v místě kde se dotýkají disků.......
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
žiješ ve velkym omylu člověče,pouhým dotažením šroubů to nikdy nevystředíšHnojar píše:.disk se přece nevystředí nasazením "díry" disku na náboj ale utažením kolových šroubů, které mají kuželový tvar v místě kde se dotýkají disků.......
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Presne tak, ono to casom zacne hadzat ked si sruby sadnu. Ta stredova diera tam nieje len tak na ozdobu aby ti tam vosiel chromovany klobucik krytky nabojaradek mb píše:žiješ ve velkym omylu člověče,pouhým dotažením šroubů to nikdy nevystředíšHnojar píše:.disk se přece nevystředí nasazením "díry" disku na náboj ale utažením kolových šroubů, které mají kuželový tvar v místě kde se dotýkají disků.......