![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Viem ze pre niekoho su to detaily, ale kazda nespravna desatinka urobi svoje
Moderátor: Moderátoři
Hups, to je ono ... jsem si nemohl vzpomenoutMarek píše:Fouká se to dusíkem.
Já měřím tlak těsně před jízdou respektive po krátkém popojetí k benzínce. V zimě v kteroukoliv dobu v létě v době nižších teplot tzn. ráno nebo pozdě večer. Dávám všude 2,2 jestli je to dobře nevím, ale dělám to tak.gogo píše:...nakolko minimalne percento nas tu to ma nafukane dusikom, poprosim odpovede na povodnu otazku
Přesně tak! Ale to huštění na VAZ co udává výrobce je skutečně myšleno na původní diagonální pneu 6,15-13 V TP mého bývalého VAZu 2101 r.v.72 je psáno Pneu: 6,15-13, ráfky: 4,5x13, huštění: přední - 1,7 bar, zadní - 1,8 bar. A když tak nafouknete tu diagonální gumu tak to vypadá OK (měl jsem jí jako rezervu - i když tuším, že by to nemělo být, když jsem měl na autě radiální), ale když tak nafouknete 165R13 tak to vypadá jak bačkoraLuděk Musil píše:Ono správné huštění pneumatik je také alchymie